הדס

• מרכז: אוקספורד
  • יצאתי בקיץ: 2019

הדס שוהם

אני הדס שוהם בת 15 ממשגב ויצאתי ...

איב פתאל

היי קוראים לי איב פתאל נסעתי ...

יעל ארד  (יעל)

קוראים לי יעל, אני בת 15 מתל ...

דויד קבקוב

היי, קוראים לי דוד קבקוב ועברתי ...

אביה פולק

היי, אני אביה פולק בת 15 וטסתי ...

יהונתן רז  (יונתן)

הסיפור שלי כבר מתחיל בשדה ...

אני הדס שוהם בת 15 ממשגב ויצאתי השנה לסאמר סקול של שבועיים באוקספורד.

וואו איך מתחילים לספר על חוויה כזאת.
נפגשנו כולנו בשדה בלי ממש להכיר אחד את השני ותוך כדי הבידוקים התחלנו יותר להכיר וממש תוך כמה שעות כבר ממש התגבשנו כקבוצה.

הגענו לאוקספורד בשתיים בלילה שעון אנגליה ואחרי זה קיבלנו את המפתחות לחדרים שלנו והלכנו לישון.
בבוקר קמנו ליום הראשון שלנו ואחרי ארוחת הבוקר התחלנו את המבחן שהיה ממש קל ולא מלחיץ בכלל.
יותר מאוחר קיבלנו את הכיתות שלנו והתחלנו את השיעורים, בשיעורים היה כיף לא ממש לומדים זה יותר חווייתי ולרוב רק מדברים ולא כותבים ככה שזה לא כזה קשה.

כל יום אחרי השיעורים הלכנו לאכול ארוחת צהריים שבוא נגיד את זה יפה לא הייתה להיט אבל עם הזמן למדנו להסתדר עם האוכל שם.
אחרי ארוחת הצהריים כל יום יצאנו לפעילות שונה בעיר, פעם מוזיאון, פעם זמן לקניות, פעם סדנאות וכו...

אחרי הפעילות הייתה לנו ארוחת ערב ומיד אחרי זה היו פעילויות ערב, ברוב הפעמים היינו הולכים לפארק ועושים משחקי ספורט ולפעמים הייתה מסיבה, קריוקי או ערב סרט. בכללי הכל היה ממש כיף וגם אם לא רצית להשתתף היית יכול פשוט לשבת בצד ולדבר עם אנשים אחרים שזה גם ממש כיף.

חוץ מזה בסופי שבוע בגלל שלא לומדים אז נסענו ליום שלם בעיר אחרת אז היינו בערים כמו: באת', לונדון וסטרטפורד וזה היה די כיף לצאת מידי פעם מאוקספורד ולראות ערים אחרות.
בלונדון היינו פעמיים, פעם אחת ליום שלם שבו עלינו על הלונדון איי ופעם שניה שבה רק הלכנו למחזמר ולמדאם טוסו.

בביס היו איתנו שתי קבוצות ממש גדולות של איטלקים אבל אחת הלכה אחרי השבוע ובמקומם הגיעו סינים, היו איתנו גם ילדים מרוסיה, פולין, צרפת, יוון, מרוקו וגם מישהי אחת ממקסיקו שממש התחברנו ואנחנו עדיין בקשר יום יומי.

עם הקבוצה הישראלית היה ממש כיף הייתה לנו מדריכה ממש טובה ובכללי כולנו התחברנו והרגשנו הכי בנוח אחד עם השני רוב הזמן.

לאנשים שקוראים את זה ומתלבטים אם לצאת לסאמר סקול או לא אז אל תפחדו אני באתי לבד והיה לי הכי כיף בעולם וזו באמת חוויה מדהימה, אני ממש ממליצה.