עדן

• מרכז: לונדון ברונל Discovery
  • יצאתי בקיץ: 2019

עדן קרזנר

היי, קוראים לי עדן קרזנר. אני ...

שקד שטרן  (שקד)

אז אני יצאתי לברונל 21.7-4.8, ...

אסתר קופמן  (Ester)

היי, אני אסתר הייתי במרכז ...

ליהיא עוזרי

היי קוראים לי ליהיא ואני ...

גיא דניאל

היי קוראים לי גיא אני בן 14 ...

זיו שטראוס

שלום קוראים לי זיו והשנה טסתי ...

היי, קוראים לי עדן קרזנר.

אני בת 14.5 ויצאתי ללונדון, אוניברסיטת ברונל 21.7-4.8.

הכל התחיל עוד לפני המפגש הראשון, בקבוצת הוואצאפ שפתוח לנו לקבוצה. תתארו לכם שאתם מדברים עם ילדים שבחיים לא פגשתם ואתם יודעים שאתם הולכים לבלות שבועיים ביחד. כבר אז השיחות התחילו לזרום ביניינו והרגשתי שהולכת להיות חוויה מיוחדת.

במפגש הראשון כשאתה פוגש את כולם פתאום הכל נהיה אחרת והתחלתי לקלוט שזה באמת קורה. פחדתי שאולי אני לא אצליח להתחבר לכולם, שלא יהיה צחוקים ופשוט הכל יהיה תקוע. גם שבוע לפני הטיסה כולם הגיעו מפגש שלא יכולתי לבוא אז חששתי עוד יותר.

אבל כשהגעתי לשדה התעופה הכל השתנה, אחרי כמה דקות כבר התחברתי לרוב הקבוצה. צחקנו ודיברנו, והבנתי שזאת הולכת להיות חוויה מדהימה.

היום הראשון היה יותר יום של התאקלמות במקום ומנוחה. אבל אחרי היום התחיל הטיול האמיתי.

בשבועיים האלו לא נחנו לרגע-

טיולים, יצאנו למקומות שונים ומרתקים:                                              סטודיו של הארי פוטר שגם אם ראיתם הארי פוטר או לא תהנו מכל רגע. סיור בלונדון שהיה מדהים לראות את ארמון המלוכה, שייט בתמזה ולעלות על הלונדון eye או סתם לטייל בפארק.                                                          מדאם טוסו ,מחזמר בברודויי, תו'ר פארק ועוד הרבה....

שיעורים ופעילויות בסנגון אחר, עם המורים והמדיכים הכי מצחיקים וכיפים שפגשתי בחיים שלי. אחרי הפעילויות ערב היינו יושבים עם ילדים מארצות שונות בעולם סין, יפן, איטליה ואפילו טורקיה, מדברים ומכירים. התחברתי עם הרבה ילדים שלעולם לא חשבתי שאני אתחבר אלהים.

הימים שלנו היו מפוצצים בחוויות ומרוב כל העומס (הטוב חשוב לי לצייו) השבועיים האלו עברו לי תוך רגע ואפילו לא קלטתי מה עברנו.

אין לי מילים אפילו להסביר כמה החוויה הזאת לימדה אותי, ביגרה אותי, עד כמה היה לי כיף ועד כמה אני אוהבת את האנשים שאיתם יצאתי.

רציתי להגיד תודה למדריכה המהממת שלי רוני שהייתה שם בשבילנו לכל דבר, תמיד דאגה להפוך את הטיולים ליותר מהנים, הקשיבה לכל התלונות שלנו לגבי האוכל ותמיד מצאה שיטה להפוך אותו ליותר טעים, צחקה איתנו ותמיד דאגה שאנחנו בריאים ושלמים. היית המדריכה הכי טובה שיכולתי לבקש ואני כל כך שמחה שעברנו את המסע הזה איתך.

ממליצה לכולם לנסוע, חוויה מטורפת שתזכר לי לכל החיים :)