נועית

• מרכז: רויאל סקול
  • יצאתי בקיץ: 2016

נועה עטיאס  (נועית)

אחרי יותר מכמה שבועות שהחוויה ...

גילעד מטלון

שלום לכולם   אני גילעד ...

אור כדורי

בואו נאמר שאם אני אספר לכם ...

גילי רוטנברג  (גילי)

אוקיי,   כרגע אנחנו יושבים ...

יונתן בן משה גלבוע  (jhon)

יום ראשון:ביום ראשון הגענו ...

עמית שרון  (עמית)

היום הראשון: נפגשנו כולם בשדה ...

אחרי יותר מכמה שבועות שהחוויה המדהימה הזאת נגמרה מצאתי זמן והחלטתי לכתוב את הסיפור שלי מחדש אז בלי כל הקדמות מיותרות אני אתחיל, Smileys

אני יצאתי לסאמר סקול ,כמו אחרים מהקבוצה, לבד ובאמת עד הדיוטי פריי לא העזתי לדבר עם אף אחד חוץ מהמדריכה, מהטיסה ועד ההגעה כבר השתלבתי וגיליתי שאני עומדת לבלות שבועיים (ויום!) בחברת הילדים הכי מדהימים, באמת מכל אחד למדתי משהו חדש וכל אחד זה עולם שלם גם אם הכירו לפני זה ובאו ביחד.

כשהגענו למקום אחרי נסיעה של כמה שעות טובות הלכנו לחדר אוכל שהיה מדהים בגודל ובאומנות שהייתה תלוייה בו ,באמת שכל פעם שאתה נכנס קשה שלא לבהות בהכל, לקחנו אוכל שהוגש, מכל הסוגים כל יום היה משהו אחר (למעט הבוקר שבו הוגשו גם ארוחות בוקר אנגלית אמיתית!) ומטבחים אחרים, גם אוכל כשר:) וישבנו לאכול, כולנו צוחקים וממשיכים להתגבש מסתכלים על כל האנשים האחרים שישהו איתנו ועדיין לא קולטים שאנחנו פה ושזה באמת התחיל.

אחרי היום הראשון שהיה מלא התרכזות ביורו ובהשתקמות שלנו, הכניסו אותנו לכיתה שבה עברנו מבחן של שלושה חלקים, כתיבה אישית, דיבור ושאלון אמריקאי, ואחריו הפסקה ועוד שיעור שבו הסבירו לנו את כ-ל הנהלים של RHS) Royal Hospital School,

אחרי שזה עבר כמו בכל יום אחר שנשארנו ב-RHS, עברנו את הActivity's של אחרי הצהריים, שעה וחצי והפסקה ועוד שעה וחצי שבתוכן כל פעם היה דברים אחרים טניס, כדורגל, פוקר, כדורסל, כדורעף, רוגבי, תיאטרון, בריכה, לפעמים שיחקנו ולמדנו המון משחקים פופולריים באנגליה,

אני הכי אהבתי את הכל, קשה להחליט כשהכל כיף, בערב גם היה Activity's שהיו מלאים בדברים שונים תחרות כישרונות, דיסקו, דוגמנות, בינגו, ערב קזינו,

היה ערב אחד, שעירבבו אותנו לקבוצות קטנות מכל העולם וביחד היינו צריכים לטייל ברחבי RHS ולמצוא את כל אנשי המשפחה המלכותית של אנגליה זה הסתיים בגלל גשם אבל הפך לחידון מצחיק לגבי המדריכים.Smileys

ביום השני כבר התחלקנו לכיתות ושמחתי לגלות שעוד שלושה מהקבוצה הישראלית איתי בכיתה, השיעורים עברו מדהים, בכל שיעור גילית עניין (אפילו היה שיעור אחד על וואן דיירקשן!Smileys), וגם אם לא רצית לדבר באנגלית המורה דאגה שזה יקרה.

איתנו בכיתות (למדת שבוע ברמה שלך עם ילדים ומורים ובשבוע השני השתנתה הרמה הילדים והמורים) למדו סינים, פורטוגלים, ספרדים, איטלקים וצרפתים, אני לפחות לא הרגשתי שום כעס, דחייה או משהו פוליטי מאחרים מהעולם בגלל הלאום שלי, דווקא שמחו, צחקו וגילו עניין ושאלו אותי על המדינה, על המצב, עלי ועל הסביבה ושמחתי לענות, מתוך השיחות האלה למדתי גם אני על המדינות האחרות, על האנשים ועובדות חדשות שלא בטוח הייתי יודעת אם לא הייתי יוצאת לחוויה הזאת וגם זכיתי להכיר ולשמור על קשר עם אנשים מכל העולם שהם בדיוק כמוני,

ועכשיו לסיורים והטיולים המדהימים! שעברנו Madame Tussauds , Thorpe Park, London Eye,

המחזה המדהים שזכינו ליטרלי זכינו לראות 'WICKED',

העיירות Colchester, Cambridge, Bury St. Edmunds, השייט ברחבי לונדון והסיור עצמו שהיה legit!, והקניון המדהים של היום האחרון West Field!, בחלק מהסיורים גם דיברנו עם הקבוצות הישראליות האחרות שיצאו לסאמר סקול העברנו פרטים על המקום ועלינו, היה כיף לפגוש אותכם וגם זכיתי

לכינויי 'המחבקת' זה סודי אז לא מדברים על זה Smileys, מכל יום, מכל שעה הטלפון שלי מפוצץ בתמונות וסרטונים שאני אפילו לא יודעת מי צילם, אבל בכולם אפשר לראות כמה אנחנו מאושרים, כמה אנחנו נהנים, כמה אנחנו לא מתביישים, כמה אנחנו השארנו טעם מיוחד במקום ובאנשים מהעולם ששום קבוצה לא השאירה, אני שמחה שעברתי את החוייה הזאת עם הקבוצה והמדריכה האלו ובמקום המיוחד הזה שאני מקווה שימשיך להנצר בי, כמה חבל שזה נגמר, וכמה טוב שזה קרה, אני אתגעגע לכולכם ואני מקווה שנשאר ממני חוויה טובה אצל כולכם.

כל הסיפורים, הבדיחות, הסרטונים, התמונות, השיחות, האנשים מהעולם, והמדריכים מאנגליה, העזרה שנתנו אחד לשני, הריקודים, החופש, והמוזיקה שחיברה בנינו, היו חוויה ענקית ומיוחדת