נועה מנור  (נועה)

שלום לכולם! אני נועה מנור, ...

נגה טלמור  (נגה)

היי לכל מי שטורח לקרוא את ...

ליאור מזרחי

Heyyyyyy! הייתי רוצה לפרט ...

נועה אריאלי

היי לכולם!!!!!!!!!!!   קוראים ...

עידו מורן

שלום אני עידו מורן בן 16 מראשון ...

ליאור בן נעים  (ליאור)

שאאלוםם!! קוראים לי שרלוט. ...
שלום לכולםSmileys!
אני נועה מנור, בת 16 משדה בוקר ואני הולכת לספר לכם קצת על השבועיים הכי מדהימים בחיים שלי
SmileysSmileys Smileys
כבר מכיתה ט' מנסה לשכנע את ההורים שלי לטוס לסאמר סקול ואחרי שנה וחצי של תחנונים המשימה צלחה! Smileys
כמובן שהתחילה ההתרגשות, החפירות בוואטסאפ, והספירה הגדולה לאחור! לבסוף הגיע סופסוף יום הטיסה והחלום התחיל להפוך למציאות  SmileysSmileys
קמתי בשלוש בבוקר, סיימתי התארגנויות אחרונות ויצאתי לכיוון השדה, כשהגעתי סופסוף (אחרונה כמובןSmileys) התחלנות את הצ'ק אין שהלך די מהר וקיבלנו "פרי טיים" ראשון בדיוטי פרי!!!!Smileys
עלינו כל הקבוצה לטיסה, הייתי קצת לחוצה כי זו הייתה הטיסה הראשונה שלי, ונעשיתי לחוצה אפילו יותר הודות לסיפורים על התרסקויות של מטוסים וכל מה שיכול להשתבש בטיסה מפי עידו וחליל החמודים... SmileysSmileysSmileys
נחתנו בשלום ונסענו לכיוון אוקספורד המדהימה!Smileys
סדר היום שלנו היה ממש מעולה, היה לנו מספיק פרי טיים לעצמנו וגם השיעורים, הפעילויות, המורים והמדריכים היו מעולים! הטיולים היו ממש מהנים וכל דבר שקרה לי שם באמת יזכר כחוויה מדהימה.Smileys

אוקספורד הפכה לבית השני שלי, הסתובבנו וחרשנו את כל אוקספורד ביחד ועברנו שם כל כך הרבה דברים ביחד. באמת שאני יכולה לקרוא לכל אחד שהיה איתי במסע המדהים הזה משפחה.SmileysSmileys האנשים האלו שאיתם טסתי ולא הכרתי בכלל לפני, הפכו תוך רגע לחברים הכי טובים שלי ולמשפחה השנייה שלי SmileysSmileys  הם חוו איתי כל כך הרבה - רגעים של אושר, צחוק, בכי, שמחה, געגוע, פחד, הכל!החוויה הזו לא הייתה כל כך שונה בלעדיהם!Smileys

וכמובן, סיס! המדריכה הכי אחות גדולה שיש! תודה על שתמיד היית שם בשבילי לכל דבר ועניין, עשית הכל כדי שיהיה לי כיף, והיית שם בשבילי בכל שעה שהיית צריכה. תודה לך על הכל! SmileysSmileys

אפילו לא דיברתי על החברים מחו"ל, הישיבות הליליות, המסורות השונות והמוזרות... אבל לסיכום,

סאמר סקול - החוויה הכי מדהימה שיכולה להיות!
מי שלא היה לעולם לא יבין...