נועה

• מרכז: אוקספורד
  • יצאתי בקיץ: 2016

נועה אריאלי

היי לכולם!!!!!!!!!!!   קוראים ...

אסף טל

הי,   שמי אסף טל, הייתי ...

חליל מסאעד

שלום אני חליל מסאעד בן 16 ...

עידו מורן

שלום אני עידו מורן בן 16 מראשון ...

נגה טלמור  (נגה)

היי לכל מי שטורח לקרוא את ...

נטע שטייר  (נטע)

שלום קוראים לי נטע ...

היי לכולם!!!!!!!!!!!

קוראים לי נועה אריאלי אני בת 15 וחצי ובקיץ הזה עברתי את החוויה הכי מושלמת שיש סאמר סקול באוקספורדSmileys

אז מאיפה להתחיל????

הכל התחיל ב23/06 תאריך שאני לא אשכח. היום יש את המפגש הכנה של הסאמר סקול. כולנו הגענו למקום המפגש פגשנו את סיס המדריכה הכי מושלמת שהיינו יכולים לקבל, קיבלנו ממנה מעטפה כחולה עם כרטיס הטיסה ואת התיק של קמפוס. נכנסנו לאולם המנהל של קמפוס דיבר (הרבה) והסביר על הכל ואחר כך כל קבוצה יצאה לפעילות היכרות. כולנו היינו ממש נבוכים וביישנים ואז סיס התחילה לדבר איתנו. עשינו פעילות הכרה קצרה ופתחנו קבוצה בווצאפ ואז התחלנו לחפורSmileys

ניסינו להכיר אחד את השני יותר טוב דרך הקבוצה. דיברנו על כל דבר אפשרי, ספרנו את הימים, את השעות ואפילו את הדקות!!!!!!!Smileys

יום הטיסה

עוד תאריך שאני בחיים לא אשכחיום ראשון ה17/07. הגענו לשדה התעופה 4 שעות לפני הטיסה נפרדנו מההורים והתקדמנו לכיוון הבידוק הביטחוני. לא הפסקנו לדבר וזה הרגיש כאילו אנחנו מכירים שנים. עברנו את כל הבידוק די מהר ואז הגענו לדיוטי פריSmileys קיבלנו הרבה זמן בדיוטי פרי ואחרי הרבה שופינג של שוקולדים עלינו למטוס.

הטיסה עברה ממש מהר. הכרנו אחד את השני עוד יותר טוב ולא הפסקנו לדבר ולצחוק.

יצאנו מהיטרו ועלינו על האוטובוס לכיוון הבית השני שלנו. פגשנו את במדריך שלנו ג'ו ואת דניאל האיש שאחראי על המקום שאנחנו גרים בו ומי שבכל בוקר הכין לנו ארוחת בוקר מושקעת. כל ילד קיבל חדר אישי ואני קיבלתי את חדר 46 החדר הכי גדול!!!SmileysSmileys

ביום שני בבוקר הלכנו לארוחת הבוקר שדניאל ארגן לנו ומשם הלכנו לג'יזס קולג'. המקום בו למדנו במשך השבועיים המושלמים האלו. הלכנו בערך רבע שעה SmileysSmileys Smileys ובדרך לשם הבנו שהקולג' ממוקם על הרחוב הכי שווה שיש!!! היו ברחוב הזה את כל החנויות שרק אפשר לחשוב עליהן TOPSHOP, PRIMARK, STARBUCKS, PERT A MANGER (בית הקפה הכי טוב שיש עם סנדוויצ'ים מעולים) ומרכז קניות גדול. בקיצור הכל...SmileysSmileys

הגענו לקולג' ועשינו את המבחן כניסה Smileys שהיה לא קל אבל לא קשה. אחרי המבחן הלכנו לחדר האוכל לארוחת הצהריים ואז קיבלנו זמן חופשי להסתובב בעיר. בערב הלכנו לפארק ושיחקנו כדורגל, כדורעף, או סתם שכבנו על הדשא ודיברנו.

ביום שלישי חילקו אותנו ואת היפנים ל3 כיתות לימוד. הלימודים היו אחרת לגמרי ממה שציפיתי. היינו בכיתות מגניבות, המורים היו ממש נחמדים ולימדו בצורה חוויתית שגורמת לך לרצות להשתתף בשיעור. לכל שיעור היה נושא כללי כמו מזג אוויר, אוכל, בריאות, ספורט אקסטרים ועוד. בחלק הראשון של השיעור למדנו ביטויים שקשורים לנושא הכללי של השיעור ודקדוק. החלק השני של השיעור הוא פרויקט. בשבוע הראשון הפרוייקט שלנו היה להכין עיתון. לאחר השיעור הכרנו את שאר המדריכים שלנו. אחד מהם היה פאביו Smileys היה מאוד כיף ללמד אותו עברית והאמת שהוא קלט די מהר וידע להגיד כמה משפטים ומילים בודדות בעבריתSmileys

ביום חמישי הלכנו למוזיאון השעווה המפורסם מאדם טוסו הצטלמנו עם כל דבר שהיה שם ואז הגיע החלק הבאמת טוב של היום....

MAMMA MIA! SmileysSmileysגם בפעם השלישית שאני רואה את המחזמר הזה הוא לא איכזב. הוא היה מושלם בדיוק כמו שזכרתי. שרתי איתם ביחד את השירים ובסוף ההופעה כשהם עלו ל3 שירי הדרן כל הקבוצה עמדה על הרגליים שרה ורקדה. זה היה אחד מהימים הטובים ביותר שהיו לי באוקספורד.

ביום שבת נסענו שוב ללונדון וסיירנו בה. ראינו את הביג בן, בקניגהם פאלס, עלינו על הלונדון איי ואז נסענו לקובנט גארדן לזמן חופשי לשופינג. אני הלכתי לM&M's WORLD שזה מקום עצום של 4 קומות רק של M&M. גם היום הזה התווסף לרשימה של אחד מהימים הטובים שהיו לי באוקספורד.Smileys

בשבוע השני למדנו עם הצרפתיים. הפרוייקטים בשבוע הזה היו פרוייקטים יומיים כמו הכנת וידאו בלוג, תכנון אפליקציה, הקמת תחנת רדיו ועוד.

במהלך השבועיים האלו היינו קמים בבוקר אוכלים ארוחת בוקר אצל דניאל, יוצאים לג'יזס קולג', לומדים, הולכים לארוחת צהריים ואז היינו מקבלים זמן חופשי להסתובב איפה שאנחנו רוצים ואז היינו חוזרים לקולג' עושים פעילות עם היפנים או הצרפתיים, הולכים לארוחת ערב ואז עושים עוד פעילות עם היפנים או עם הצרפתיים או רק שלנו הקבוצה הישראלית. היינו הולכים לפארק ומשחקים כדורעף, כדורגל, רוגבי, רוקדים כאילו אנחנו במסיבת טבע, "זיבן זיבן" ו"באבלאיט".

היינו בכל כך הרבה מקומות ועשינו כל כך הרבה דברים שאני כבר לא זוכרת מה עשינו ומתי אבל אני אתן לכם כמה דוגמאות ממה שאני זוכרת.

הלכנו לסיור מכללות באוקספורד, דיברנו עם סטודנטים, הלכנו לבאולינג, היינו במוזיאון היסטוריה ועוד המון פעילויות שוות.

כמעט כל הבנות קנו מחברת ושרפיז והתחלנו לכתוב אחד לשני מזכרות והמון בדיחות אישיות שצברנו איתנו במהלך השבועיים המדהימים שעברנו ביחד.

Smileysהיום האחרוןSmileys
לצערנו הרב הגיע היום האחרון שלנו באוקספורד יום שבת. בערב הייתה לנו מסיבת פרידה ביחד עם הצרפתיים. אחרי המסיבה היינו צריכים להיפרד מהם ומכל המדריכים שליוו אותנו לאורך כל המסע הזה. הפרידה הייתה יותר קשה ממש שחשבנו ואפילו זלגו כמה דמעות.

ביום ראשון היה לנו זמן חופשי אחרון באוקספורד והתפצלנו לכמה קבוצות קטנות כדי לקנות מתנת פרידה לסיס המדריכה המושלמת שלנו.SmileysSmileys

כל אחד קנה לעצמו ארוחת צהריים בטייק אווי והלכנו ביחד לפארק לארוחת הצהריים האחרונה שתהיה לנו ביחד ולשיחת סיכום של כל הקבוצה על השבועיים שעברנו ביחד. אחרי השיחה חזרנו למגורים לקחנו את המזוודות ועלינו על האוטובוס לכיוון לוטון. שדה התעופה היה כמעט ריק לחלוטין ואז הלכנו לשער וחיכינו למטוס שכמובן איחר אבל ממש לא התלוננו על זה כי זה איפשר לנו להיות ביחד עוד קצת זמן ולספר בדיחות אחד על השני.Smileys

אז אני רוצה להגיד תודה ענקית למדריכה המושלמת שלנו לסיס Smileys לא יכולתי לבקש ולקבל מדריכה יותר טובה ממך ואני בטוחה שהשבועיים האלו היו נראים אחרת לגמרי אם את לא היית שם בשבילנו. אז סליחה על כל החפירות ואני סולחת לך שלא נתת לי להיכנס לשכונה שלך של איתי, ליאור, סתיו ושל החתול הורוד עם הזנב הכסוףSmileys

תודה לסתיו, סתיו ואיתי שמילאו את חדר 46 המושלם בגרבייםSmileys

ותודה עוד יותר גדולה לכל הקבוצה המושלמת שלי שעשו לי את השבועיים הכי טובים, כיפים, מדהימים, מושלמים ומצחיקים שאפשר.Smileys