גולי

• מרכז: ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17

גל מרק  (גולי)

הייייקוראים לי גל מרק ואני ...

ליאן מרצל  (ליאני)

היי כולםםםם!   אני ליאן ...

כפיר פרדסי  (RSKLA5)

היי,  אני כפיר בן 16 ...

יובל שמעון  (יובל)

היווווווש כוווולםם טוב אז ...

טלי אור לב

קוראים לי טלי אורלב אני בת ...

ספיר תמר  (ספיר)

סאמר סקול.. בשתי מילים.. חוויה ...
הייייSmileys
קוראים לי גל מרק ואני מסביון, והשנה טסתי לסאמר סקול שבועיים בניו יורק ושבוע בבוסטון.
אני יכולה להגיד שזה היה קיץ בלתי נשכח, ולכל מי שמתלבט-להפסיק להתלבט ולהתחיל להירשםSmileys
אז אחרי הציפייה הארוכה הגיע היום של הטיסה. כולנו כבר היינו בשדה התעופה ב6 וחצי בבוקר ופגשנו את הקבוצה והמדריכה שלנו, הדס. אחרי שהדס חילקה לנו את התווים שהיינו צריכים להסתובב איתם לאורך כל שלושת השבועות האלה, עשינו את הצ'ק אין ונכנסנו לדיוטי פרי. אחרי שהסתובבנו וגם קנינו כמה דברים הגיעה הטיסה. לחלק מהילדים הטיסה עברה חלק אבל חלק לא ממש נהנו.. לכל מושב היה מסך משלו עם כמה סרטים וערוצי מוזיקה.
אחרי 12 השעות של הטיסה הגענו לניו יורקקק!!Smileys
אחרי שפגשנו את המדריכה השנייה שלנו שכבר היתה בניו יורק כמה ימים לפנינו עלינו על האוטובוס ונסענו לני וג'רזי למרכז סנט פיטרס. אחרי סיור קצר בקמפוס כבר ידענו איפה נמצא כל דבר. היו שלושה בניינים מתוכם שני בניינים היו מעונות והשלישי היה בניין שבו היו הארוחות, המנהלה, וחדר עם שולחנות סנוקר, הוקי אוויר וכו'. ביום השני שלנו בניו יורק עשו לנו מבחן כדי לקבוע את הרמה שלנו באנגלית.
כל בוקר היו לנו שלוש שעות של לימודים, וכדי להגיע לכיתות היינו צריכים לחצות גשר ולהגיע לחלק השני של הקמפוס שנמצא מעבר לכביש, שם היו הכיתות, הבריכה ומגרשי הספורט. אחרי השיעורים היה לנו טיול בניו יורק. בגלל שהיינו צריכים לנסוע מניו ג'רזי לניו יורק וחזרה, נסענו כל יום לפחות פעמיים בסאבווי.
בניויורק היינו בהמון מקומות כמו השדרה החמישית, סוהו, טיימס סקוואר, אמפייר סטייס בילדינג, מוזיאון האומנות המודרנית וגם היינו בחוף הים ביום האחרון שלנו בניו יורק!! והיה הרבה שופינג במשך כל הזמן Smileys
בברודווי ראינו את המחזמר שיקגו והוא היה מדהים!!!
בדרך לבוסטון עצרנו באונ' ייל המדהימה בניו הייבן ואחת התלמידות עשתה לנו סיור קצר שם. וכמובן שבסוף היינו בחנות המזכרות וכולם קנו חולצות/סווצ'רים של ייל  Smileys
בבוסטון הגענו למרכז עמנואל קולג' שגם שם כמו בניו יורק היו ילדים מכל העולם-ספרד, איטליה, יפן, סין, רוסיה, גרמניה ועוד....
כשהגענו לא עשו לנו עוד מבחן רמה אלא המשכנו באותן קבוצות של הרמה שהיינו בה בניו יורק.
בבוסטון טיילנו באונ' הארוורד (עם הדרכה של אחד המדריכים שהיו בקולג' בבוסטון), איצטדיון הרד סוקס, וגם שיט לוויתנים שהיה ממש מגניב אבל קר וגשום!!! (בגלל ששטנו על סירה לאמצע הים). אז תתלבשו טוב באותו יום Smileysאחרי שלושת השבועות המדהימים האלה טסנו בחזרה לישראל טיסה קצרה יותר- 10 שעות בערך. נחתנו, לקחנו את המזוודות, נפרדנו מכולם ורצנו להורים Smileys
תודה רבה לכל מי שעשה את החוויה הזאת מיוחדת-הקבוצה המדהימההה שלנו!!! אוהבת אותכםSmileysוכמובן שהדס וענת, אין עליכןןןן!!!!