יובל

• מרכז: ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17

יובל שמעון  (יובל)

היווווווש כוווולםם טוב אז ...

תהל פרץ  (תהל)

שמי תהל פרץ, אני בת 16 מקריית ...

נדים גאבר  (נדים)

היי אני נדים וטסתי לסאמר סקול ...

אלעד גזית

שלום, אני אלעד גזית, עולה ...

לינוי ולקו  (לינויה)

מי אני בכלל? טוב אז קוראים ...

טלי אור לב

קוראים לי טלי אורלב אני בת ...

היווווווש כוווולםם Smileys

טוב אז קצת פרטים עליי: אני יובל שמעון, בת 16 מים המלח, קיבוץ קלי"ה. השנה טסתי בקיץ 2014 בפעם הראשונה לסאמרסקול בניו יורק ובוסטון, שלושה שבועות Smileys

קודם זו חוויה מדהימממהההה ואני באמת ממליצה לכולם לטוס לסאמרסקול, באמת יצא לי להכיר מלא אנשים חדשים מכל העולם: צרפת, גרמניה, איטליה, ספרד וסין. עשינו מלא צחוקים ושטויות ודאגנו שאף פעם לא יהיה לנו משעמם , ובמיוחד יחד עם הקבוצה הישראלית המדהימה שלנו היה מווווששלםםם!!

הכרתי את הקבוצה בוואסטאפ קודם ואז התחילו החפירות, ואחרי זה ראיתי גם את כולם במפגש אז כבר היה לי קל לזכור אותם. אחרי המפגש ועוד קצת חפירות לפני ואחרי המפגש, הגיע יום הטיסה (אחרי ספירה לאחור מתישהSmileys) אבל סוף סוף הגיע רגע הטיסה כאילו ככ הרבה זמן חיכינו לזה אז באמת הגיע המן להיפרד מההורים, אחרי  הפרידות, הנשיקות והחיבוקים, בכי של אמא, סוף סוף הם הלכו ונשארנו בידי הדס המסכנה שהיתה לבד כי ענת חיכתה לנו בניו יורק Smileys אבל אז הגיעו הבדיקות הביטחוניות שלא נגמרו Smileys ואז עברנו גם אותם ונתנו לנו זמן חופשי בדיוטי פרי (והווווווווווו) שכמעט שדדנו אותו כבר חחחח וזהווו עלינו לטיסה המחרידה ושקענו בשינה של אחת עשרה שעות (סתם ממש לא!)

אחרי הטיסה הנוראית הגענו לניו יורק אנשייייייייים Smileysהרחובות כבר האירו לנו פנים והכל היה נראה ממש כמו בסרטים  בתים חמודים כאלה פרטיים מלבנים אדומות עם המדרגות חירום האלו כזה חמוד Smileys הכל היה נראה כבר ממש יפה, ואז נסענו עוד שעה וחצי ככה Smileys והנה זה בא: ה ג ע נ ו (הפעם באמת) לניו ג'רזייייייייייייייייי Smileysכן המרכז היה נראה מושלמי כזה, מאורגן, ענק, מעלף הוא היה ענק והורכב מכמה ביניינים דולים כאלה: בניין של כיתות, בניין שיש בו קומה של מסיבות וטקסים, שתי קומות חדר אוכל וקמה שלמה של משחקיייייייייייים ואיך אפשר לשכוח את המכונות של האוכל והשתייה שכל לילה התנחלנו עליהן Smileys כן כפי שאתם מבינים האוכל לא היה משהו בכלל זו לא הייתה "ארוחת צהריים" אלא שמן עם נגיעות פסטה Smileys איכסוש אבל אין מה לעשות, וחוץ מזה זה היה חלק קטן מהחוויה המדהיייייייימה!!!! היה לי ממש כיף אפילו בשיעורים שהיו ממש ממש שונים מאלו שבישראל כאילו הם התנהלו רק באנגלי כמובן והמורי היו כאלה אוהבים וחמים וגם היו משחקים מלא בשיעור וזה ממש עוזר לאוצר מילים באמת (:

בקיצור ממש נהנתי מכל זה וגם אחרי כל שיעור היינו לוקחים את הסאבויי בדגש על האות ה!! ה- באבווי כאילו היה כל כך קשה להיפרד ממנו. בהתחלה חשבתי שזה מגניב אבל לאט לאט גיליתי שהנסיעה שם היא, איך להגיד במילה אחת חוויה. אם תשאלו את הקבוצה מי הכי "נהנה" מהנסיעות בסאבויי הם יגידו לכם יובל Smileys אז יום אחד באחת מהנסיעות במקום המדהים הזה הדס המדריכה הציעה שנעשה רשימה של דברים שאין בסאבווי, תנחשו איך קראו לה-"חוויה בסאבווי". אז הגענו לרשימה ארוכה מאוד של דברים שאין בסאבווי שכוללת דורדוראנט, מקומות ישיבה, וגם דברים לא כל כך קשורים כמו מדרגנות נעות. זה קצת הסיח את דעתי מהכל ועודד אותי Smileysאה ואל תשכחו את המזגן ש"עבד פול טיים ג'וב" בסאבווי Smileys

כשהגענו לניו יורק ראינו דברים מדהימים: קודם כל הבניינים העצומים - או שיש לקרוא להם מגדלים כי הם עצומים אז רק זה חוויה, וכמובן ביקרנו באמפייר סטייט וב top of the rock ובשתי המוזיאונים- moma ובעוד אחד של טבע כזה היסטוריה ובעלי חיים.. עשינו שופינג בשדרה החמישית ובקניון new port וגם קצת ב timesquare והיה קצת עצוב כשראינו מזרקה ממש יפה שהיא לזכר הנופלים באסון התאומים, גם ביקרנו במנהטן וראינו את כל הבתים היוקרתיים, וכמובן גם בפסל החירות שם היה לנו שייט יום שלם! היינו גם בקוניאיילנד שיש שם חוף ממש יפה עם כמו לונהפארק כזה (כן הכל ביחחחחדדד!!)  וזהוווווו יצא לי להכיר את ניו יורק טוב טוב ואני כבר ממש מתמצאת בה (;

בבוסטון היה מדהים לא פחות: היינו באיצטדיון של הרד סוקס  Smileys (ובחנות שלהם וקנינו מלא אצבות כפכפה וכדורי בייסבולוחולצות שלהם וזה) ביקרנו גם באוניברסיטת ייל היוקרתית, באסור שנקרא "ליטל איטלי" שלפי השם אתם יכולים להבין אזור עם מלא מסעדות איטלקיות וגם מרינה נחמדה, היינו במוזיאון ממש גדול ובפארק הכי גדול בבוסטון שהיה מרהיב ביופיו! בקיצור ראינו כל כך הרבה מקומות וקנינו כל כך הרבה סטארבקס Smileys בבוסטון היה האוכל כל כך מושלם: פסטה לשם שינוי ממש טעימה, מלאאא המבורגרים ונקנקיות, חזה עוף, אורז, פירה, קוסקוס, מה שרק אתם יכולים לחשוב עליו ממש בופה היה שם והיה ממש טעייייייים -_-

בקיצור אני לא יכולה לתאר לכם ביספור כזה קצר כמה נהנהתי והרוב בזכות גם המדריכות המושלמות שלנו: ענת והדס חולה עליכן Smileys