טלי

• מרכז: ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17

טלי אור לב

קוראים לי טלי אורלב אני בת ...

ליאן מרצל  (ליאני)

היי כולםםםם!   אני ליאן ...

אלעד גזית

שלום, אני אלעד גזית, עולה ...

מתן טויטו

היי, אני מתן טויטו, בן 16 ...

ספיר תמר  (ספיר)

סאמר סקול.. בשתי מילים.. חוויה ...

עידו טויטו

היי, אני עידו טויטו, בן 16 ...
קוראים לי טלי אורלב אני בת 16 וטסתי השנה לסאמר סקול שבועיים בניו יורק ושבוע בוסטון Smileys
אז עבר בערך שבוע מאז החזרה לארץ, ואני כבר מתחילה להתגעגע!!! שנה שעברה טסתי לסאמר סקול בקיימברידג' שבאנגליה לשלושה שבועות, ואני חייבת להודות שבפעם השנייה זה רק משתפר Smileys
טסתי עם חברה והחברות בינינו רק התחזקה בעקבות הסאמר סקול!! אבל בתור אחת שטסה שנה שעברה לבד אני יכולה להגיד שזאת חוויה לטוס גם בלי להכיר אף אחד ומתחברים לכולם מהר מאוד!!

אז הכל התחיל בערך בתחילת השנה, אחרי שיכנועים רבים ההורים שלי רשמו אותי והספירה לאחור התחילהSmileys
יותר ויותר אנשים התחילו להירשם ובזכות הקבוצה בוואטסאפ התחלנו לדבר אחד עם השני ולהכיר
ביום של הטיסה קשה להגיד שמישהו ישן מרוב התרגשות והעברנו את הלילה בשיחות אחד עם השני Smileys
כשהגענו לשדה התעופה ב6:30 בבוקר הכרנו את אחת המדריכות שלנו, הדס (שטסה איתי גם שנה שעברה לקיימברידג') ואת השנייה, ענת הכרנו רק בשדה התעופה בניו יורק כי היא טסה לניו יורק לפנינו. איזה מדריכות מדהימות!!! הן חלק עצום בחוויה, דאגו לכולנו ובעיקר היו חברות. ואם אתן קוראות את זה- ג'מוסות אין עליכן תודה על הכללל!!!Smileys

אחרי טיסה של 11 וחצי שעות (!!!) נחתנו בJFK בניו יורק ופגשנו את ענת המדריכה השנייה שלנו. נסענו למרכז, קיבלנו מפתחות לחדרים ונתנו לנו זמן להתארגן, לפרוק מזוודות וכו'.
החדרים היו נחמדים חוץ מהעובדה שהשירותים והמקלחות לא היו בחדרים אלא משותפים למסדרון (בערך 6 חדרים). בניו יורק ובוסטון החדרים היו נראים כמעט אותו דבר (מיטה, ארון ושולחן כתיבה).
המרכז בניו יורק בנוי מ3 בניינים גדולים (או לפחות זה מה שהספקתי להכירSmileys) כששניים מהם הם בנייני מגורים ובשלישי נמצאת המזכירות, אולם המסיבות, חדר עם שולחנות הוקי, סנוקר וכו' ושני חדרי אוכל.
בבוסטון המרכז היה יותר יפה לדעתיSmileys הוא היה בנוי מכמה בנייני מגורים, חדר אוכל, מדשאה ענקיתת (שבילינו בה הרבה זמן פנוי) וגם האולם שבו היה טקס הסיום והמסיבה היו במבנה אחר.
אחרי שהתארגנו עשו לנו סיור בקמפוס (בגשםSmileys ) וקיבלנו לו"ז שבועי עם השעות המדויקות של הארוחות והטיולים. כל בוקר קמים לארוחת בוקר ב7:30 ואחריה יש שיעור ברבע ל-9. ב10:15 יש הפסקה של רבע שעה ואחריה עוד שיעור. ב12:00 ארוחת צהריים ואחריה טיול. ארוחת הערב בניו יורק היתה ב19:00 ובבוסטון יכלנו להיכנס לחדר האוכל עד השעה 18:30. מה שהכי אהבתי זה שכל יום היה לנו טיול והיינו בכל המקומות התיירותיים (פסל החירות, סנטרל פארק, טיימס סקוואר, מחזמר בברודווי, בניין האמפייר סטייט ועוד Smileys). בבוסטון טיילנו פחות אבל גם שם היינו במקומות מגניבים כמו אונ' ייל, הארוורד, שיט לוויתנים(!!!) והאיצטדיון של הרד סוקס.
הלימודים היו מגניבים (לא כמו בבית ספר חחח) אבל תלוי על איזה מורה נופליםSmileys
במרכזים עצמם היו ילדים מכל העולם-גרמניה, צרפת, רוסיה, ברזיל, טורקיה, ספרד ועוד. מכירים את כולם כי בכיתה שלכם המורה משתדל לתת כמה שיותר משימות קבוצתיות ולערבב את כולם.
 לסיכום-באמת שאין לי איך לתאר במילים את שלושת השבועות האלה. מכירים ילדים מדהימים וחווים איתם את החוויה הכי מדהימה בעולם!!! וברור שגם מטיילים ועושים הרבהה שופינג (תביאו הרבה כסף!!!! אני הבאתי 870$ ולא נשאר כלום, קחו גם בחשבון ש100$ הולכים לפיקדון למקרה שאתם שוברים משהו וזה מוחזר לכם ביום האחרון) Smileys
ולקבוצה המדהימה שלי- אוהבת כל אחד ואחד מכם ואין לי ספק שנשמור על קשר SmileysSmileys