יובה

• מרכז: ליטל קנדה

יובל בן שמעון  (יובה)

אני יובל בן שמעון וטסתי למרכז ...

נטע רגב  (נטע)

היי אני נטע וטסתי לליטל קנדה ...

לידר שטריים  (לידר)

אוקי זה מתחיל בכך שכול החיים ...

גילי טויג  (גילי)

עדיין לא עיכלתי שהיינו באנגליה ...

יעל ביבס  (יעלוש)

אני יעל ביבס ואני טסתי למרכז ...

עידו לוי  (עידו)

אז ככה, אני חזרתי לארץ מסאמר ...

אני יובל בן שמעון וטסתי למרכז ליטל-קנדה.

אוקי אז זאת הייתה חוויה מדהימה שלא נשכח בחיים !! ילדים מדהימים שהפכנו למשפחה, מדריכה הכי טובה שיכולנו לבקש ומקום מדהיםםםםםם !!

טוב בהתחלה טסתי עם חברה אחת (דניאל) שבהתחלה נרשמנו ביחד ואז גילינו שנרשמו עוד 3 חברות שלנו (יעל,זוהר ורונה).

בהתחלה היינו רק חמישתיינו ולא ממש ניסינו להיפתח לילדים אחרים, אבל לאט לאט גילינו באמת קבוצה מדהימה וילדים נדירים (במיוחד המדריכה!!)

-הגיע היום של הטיסה אחרי שכול הקבוצה ספרה את הימים כמובן שהייתה התרגשות לא נורמאלית!!
סיימנו את הטיסה,עצרנו לאכול והתחלנו את הנסיעעה לליטל קנדה
כולם התרגשו וכבר ממש רצינו להגיע!

ביום הראשון היה כול מיני הכרויות עם המדריכים שלנו , המורים , המקום המהמם והילדים.

הילדים גם מכול העולם וגם מהבקבוצה היו ממש ממש נחמדים וכבר בימים הראשונים התחברנו אליהם !

בהתחלה היה קצת חששות ובכי אבל מהר מאוד התגברנו עליהם והמשכנו להנות!

זאת הזדמנות טובה להודות למדריכה המעלפתתת שלנו - ליאור גלילי , שבאמת עזרה בהכול ונתנה לי להרגיש הכי  חופשי ונוח בעולם!! כל דבר שקרה היא עזרה לנו אפילו הדבר הכי קטן ובהרבה מקרים היא גם השלימה בינינו!! תודה על הכול אוהבת אותך וממש מתגעגעת!!!! גם תודה ענקיתת להורים המדהימים שלי שנתנו לי לחוות תחוויה הזאת ושבזכותם הכרתי חברים לחיים וכמובן שיפרתי את האנגלית ..

המורים שם היו ממש טובים ומתחשבים, כל פעם שנתקלתי בקצת קושי הם ישר עזרו לי , גם אם זה לא היה קשור  ללימודים .

הפעילויות במחנה היו ממש כיפיות וממש נהנתי מהן והמדריכים ממש נחמדים

הלילות במחנה היוכיפים בטירוף למרות שכול לילה באו אלינו המדריכים להעיר על הראש (בכל זאת ישראלים....)

האוכל היה בסדר והבנו שתפוח אדמה אצלם כנראה ממש פופולארי!!

אז זהו, נגמרה חוויה מדהימה שאני לא ישכח בחיים, נהנתי מכול שנייה ושנייה ושוב תודה להורים ולמדריכה על הכול !!!!

מקווה לחזור שוב שנה הבאה!!!