גילי

• מרכז: ליטל קנדה
  • יצאתי בקיץ: 2014

גילי טויג  (גילי)

עדיין לא עיכלתי שהיינו באנגליה ...

נטע רגב  (נטע)

היי אני נטע וטסתי לליטל קנדה ...

לירון אביהוד אהרנפלד  (לירון)

אני לירון אהרנפלד ואני טסתי ...

יעל ביבס  (יעלוש)

אני יעל ביבס ואני טסתי למרכז ...

עידו לוי  (עידו)

אז ככה, אני חזרתי לארץ מסאמר ...

לידר שטריים  (לידר)

אוקי זה מתחיל בכך שכול החיים ...

עדיין לא עיכלתי שהיינו באנגליה ואנחנו כבר בארץ היו לנו שבועיים מדהימים! זאת הייתה חוויה לכל החיייים אני ממש שמחה שחוויתי את זה במיוחד עם הילדים המדהימים והמדריכה המושלמת ליאור אוקי אז קודם כל נספר לכם את כל הסיפור מהתחלה הכל התחיל שהצטרפתי לקבוצה בבווטצאפ שם זכיתי להכיר קצת את כולם אחרי ששיחקנו,דיברנו והכרנו אחד את השני הגיע היום שחיכינו לו מלאאא זמן וספרנו את הימים הגיע היום של המפגש! שם ראינו את כולם וכבר זכרנו שמות ושם הכרנו את ליאור המדריכה הכי טובה בעולם! אחרי שחווינו טעימה של כיף לא נורמאלי רצינו להיפגש שוב אז בקבוצה בווטצאפ קבענו עוד מפגש ויצאנו כולנו לסרט אחרי שבועיים וחצי שהרגישו כמו נצח! הגיע היום של הטיסה כולנו התרגשנו ולא הפסקנו לחפור בווטצאפ (כרגיל) גם על הטיסה וגם על המונדיאל שלא יכולנו לראות בשקט כי היו לכמה ילדים אזעקות באמצע ולי כל שנייה היו בומים חזקים! ומה שעודד אותי זה שידעתי שאני הולכת לטוס עכשיו לשבועיים ואני לא יהיה בארץ בזמן המלחמה.... אוקי אז הגענו לשדה התעופה קיבלנו שי קטן מליאור וככה נפרדנו מההורים כשהם סוף סוף הלכו אנחנו מסרנו את המזוודות והמשכנו לבדיקות הביטחוניות ולדיוטי פרי שמה היה לנו זמן כשנפגשנו אחרי שעה בדיוטי פרי המשכנו לטיסה וכמו כל טיסה נורמאלית של ילדים כל שנייה העירו לנו כשנחתנו הייתה ממש התרגשות משם המשכנו באוטובוס למעבורת מהמעבורת באוטובוס לליטל קנדה כשהגענו עשו לנו סיור וישר אחרי קיבלנו את המפתחות לחדרים וקבענו שעה להיפגש לארוחת ערב הארוחה הייתה בסדר אבל האוכל היה פחות חשוב כי הייתה התרגשות לקראת הארוחה הראשונה שלנו שם לאט לאט כולנו התרגלנו למקום והיו מלא פעילויות ממש כיפיות כמו נדנדה ענקית,אומגה,טיפוס,ללכת על חבלים באוויר, מטריקס ועוד.... היינו בים ובטירה מדהימה ויצאנו לקצת שופינג על האי וגם הלימודים היו באווירה ממש כייפית ואני מרגישה שעליתי מלא ברמה שלי באנגלית גם בכתב וגם בדיבור אחרי ימים מושלמים במרכז הגיע הזמן קצת לצאת היה לנו סופ"ש בלונדון היינו בביגבן בשייט ועלינו על גלגל ענק עצוםם! וראינו מלמעלה את הטירה של המלכה וכמעט את כל לונדון ואפילו ראינו הפגנה נגד ישראלים שגרמה לנו לקצר קצת את הטיול ללונדון בהפגנה היה קצת מפחיד אבל זה ממש גיבש אותנו ובסופו של דבר זאת הייתה חוויה שאני יודעת שאני לא יחווה שוב והיינו גם בלונה פארק ענק עם מלא מתקנים מפחידים וזהו הגיע הזמן להיפרד (למרות שאנחנו ממשיכים לחפור בקבוצה בווטצאפ ) אני עדיין לא מעכלת שעברתי את החוויה הזאת אני מרגישה בת מזל שפגשתי את הילדים האלה ושיש לי את ההורים הכי מדהימים בעולם ששלחו אותי לזה ושיש את ליאור המדריכה שעמדה לצידנו לאורך כל הדרך ושפגשתי גם באנגליה את המדריכים הכי כיפים והכי טובים שיש!

אז מי שקורא את זה אני ממליצה לכם לרוווווווץ להירשם לזה כי זה חוויה של פעם בחיים!