לידר

• מרכז: ליטל קנדה

• התקשר אלי בסקייפ

לידר שטריים  (לידר)

אוקי זה מתחיל בכך שכול החיים ...

אנה גורביץ  (אנה)

אני עדיין לא מאמינה שהייתי ...

בנימין פילצ'ין  (בנימין)

טוב אז אחרי שבועיים של כיף ...

גילי טויג  (גילי)

עדיין לא עיכלתי שהיינו באנגליה ...

ניב תל צור  (ניב)

אני הייתי בליטל קנדה,ומאד ...

עידו לוי  (עידו)

אז ככה, אני חזרתי לארץ מסאמר ...

אוקי זה מתחיל בכך שכול החיים שלי חלמתי לטוס לסאמר סקול לא הייתי טוב באנגלית ואני טסתי לחול בערך מיליון פעם ושמעתי שאפשר לטוס לחול וגם ללמוד ואז ההורים שלי הסכימו לתת לי במתנה לבר מצווה טיסה לסאמר סקול  ואז הצענו לחבר שלי אדם אם הוא גם רוצה והוא מעוד רצה אחרי שנרשמנו התחלתי להקל שהחלום שלי מתחיל להגשם שבועים לפני אני ואדם חבר שלי הלכנו למפגש במפגש התחלנו להכיר את כולם אחרי המפגש שפגשנו את כול החברים ואת המדריכה התותחית שלנו ליאורSmileys

התחנו לדבר בוואצאפ כול החברים ושבוע לפני הלכנו לסרט כולם ביום של הטיסה לא ממש ישנתי חיכתי כול כך בהתרגשות לשעה אחד בשעה אחד יצאנו לשדה התעופה שם פגשנו את כול החברים ואת המדריכה אחרי שנפרדנו מההורים בבכי רב (סתם לא באמת ) עשינו בדיקת דרכונים והגענו לדיוטי פרי וכול אחד היה

בהתרגשות מטורפת Smileysאחרי הרבה קניות (באמת הרבה ) עלינו למטוס שעלינו למטוס היה ממש כיף הלכנו מכות בצחוק במטוס שהגענו לאנגליה עלינו על האוטובוס ומשם חמש שעות נסיעה למרכז שלנו ליטל קנדה אחרי שנסענו חמש שעות עלינו על מעבורת של חצי שעה למרכז שהגענו למרכז הכרנו חברים ואת המדריכים של המקום ושמנו את הדברים בחדרים בערב היה מסיבה בבוקר אכלנו בחדר אוכל ענק והלכנו למבחן ידע באנגלית אחרי זה הלכנו לפעילות אקטיב שזה אומר או טיפס או חץ וקשת או פעילות ספורטיות בערב היה מסיבת פוקר ואני הראתי להם שישראלים הכי טובים בעולם בפוקר שחקנו עם ילדים מכול העולם ואני הישראלי ניצחתי

והיה עוד לא פעילויות שאין לי מספיק מקום לרשום וביום האחרונים נזענו ללונדון בלונדון היה ממש כיף ראינו הצגה ,ביקרנו במדאם טוסו שזה מוזיאון שעווה שיש בו אנשים מכול העולם משעווה ועלינו על הגלגל ענק שיהיה מדהים בסוף היומים חזרנו למרכז ושם נפרדנו מהגרמנים והגרמניות והצרפתים והצרפתיות והספרדים וספרדיות והסינים ושהגענו לשדה התעופה כולם כבר ניהיו עצובים שכול החלום של כולם נגמר כול כך מהר לסיום רציתי להגיד סאמר סקול זה חלום של כול אחד ואם הייתי יכול לחזור הייתי חוזר ושווה לכול אחד לנוסע לשם והכי כדאי לנסוע לליטל קנדה Smileys