קסם

• מרכז: ליטל קנדה

קסם אסולין  (קסם)

היי ,  אני קסם אסולין ...

ענבר עמית  (ענבר)

היי אני ענבר אני גרה בעין ...

יובל אטיאס  (יובי)

החוויות שלי!! איך להתחיל בכלל?!! ...

הדר אורי

היי קוראים לי הדר אורי ואני ...

שיר פחימה

היי   קוראים לי שיר אני בת ...

מאי נתן

היי,   קוראים לי מאי ...

היי , Smileys

אני קסם אסולין מבנימינה

אני נרשמתי לסאמר סקול עם אופיר בן עזרי .

לפני הכל , אני רוצה להגיד שסאמר סקול זו חוויה נ-ד-י-ר-ה שלא כל ילד בישראל זוכה להיות בה . אני לא מוותרת על שום רגע שחוויתי שם . גם אם היו רגעים

קשים . בכל זאת הגענו לשם כדי  ללמוד דברים חדשים . *-*

הכל התחיל בזה שהגענו לשדה התעופה בלילה , משרנו את המזוודות , היינו בדיוטי פרי נהנו בטיסה , לפחות בהתחלה של הטיסה . עד שכולם התחילו להשתגע ,Smileys

בכל זאת טיסה של ארבע שעות בערך , מי לא ישתגע ויצא מדעתו ?!

כולם ניסו להתחבר עם כולם התלהבו קצת שטסים לדבר הזה שנקרא 'סאמר סקול' שכל כך חיכינו לו .

שנחתנו בלונדון נסענו למעבורת שתיקח אותנו לאי של המחנה .

ביום השני היה את המבחן שקבע באיזה הקבצה אנחנו ומה הרמה שלנו למשך השבועיים שהיינו שם . למזלי הרע שיבצו אותי להקבצה הכי נמוכה אבל אז הייתה איזה טעות כנראה והעלו אותי ואת אופיר להקבצה הבינונית O:

בסך הכל היה ממש מושלם בליטל קנדה חוץ מהאוכל , מהחדרים , מהניקיון ,  ומהשעות שאחנו צריכים ללכת לישון בהם .

כל הטיולים היו ממש כיפים אני הכי נהנתי מהיום שהלכנו לפרימרק ולכל הקניות שהיו ביום הזה .

אני הכרתי הרבה ילדים חדשים מישראל ומשאר הארצות : צרפת , ספרד , אנגליה , רוסיה , מקסיקו , גרמניה .

כל יום קמנו בבוקר נפגשנו במיטינג פוינט ומשם הלכנו לארוחת הבוקר האנגלית שכמובן האוכל היה לא כשר והתנאים של האוכל היו קשים :

חזיר , נקניקיות , שעועית , חזיר , נקניקיות , שעועית , חזיר , נקניקיות , שעועית , חזיר , נקניקיות , שעועית , חזיר , נקניקיות , שעועית , חזיר , נקניקיות , שעועית , חזיר , נקניקיות , שעועית , חזיר , נקניקיות , שעועית , חזיר , נקניקיות , שעועית ....Smileys

לימדנו ילדים מכל מיני ארצות מה זה אוכל כשר לפי היהדות ואיזה מאכלים הם מחלב ואיזה מבשר ומה מותר לערבב ומה אסור .

אני למדתי הרבה דברים חדשים באנגלית ובכלל .

אני נורא מתגעגעת לכל הילדים שהכרנו , למדריכים , למורים , למדריכות המדהימות שלנו , ולכל הילדים מישראל .Smileys

במטוס חזרה לישראל ישנתי כל הדרך אז אני לא כל כך יודעת מה היה במטוס .

שהגענו לשדה תעופה היו קצת בעיות עם המזוודות והגענו למצב שהיינו צריכים לפתוח את המזוודות ולעשות בדיקה ביטחונית לא נעימה .

שהגענו למשפחות שלנו היה ממש מרגש לראות את המשפחה שלך אחרי כל כך הרבה זמן שלא נפגשנו .

בקיצור זו חוויה שאני מאחלת לכל אחד ואחת לעבור אותה כי זה חוויה של פעם בחיים שלא שוכחים אף פעם !