מאי

מאי נתן

היי,   קוראים לי מאי ...

נועם מירג'ני  (^__^)

היוש..  טוב קוראים לי ...

רון שקד  (ron)

ה summer school הקיץ הייתה ...

שיר פחימה

היי   קוראים לי שיר אני בת ...

עומר בר לבן  (Omer)

היי אני עומר בר לבן אני בן ...

ארד איתן  (TheGoldenRaven)

היי אני ארד ואני הייתי במחזור ...

היי,

קוראים לי מאי נתן ואני מתל אביב.

בערך לפני חצי שנה חברה שלי שאלה אותי אם אני רוצה לבוא איתה לסאמר סקול.

בהתחלה לא רציתי לבוא כי חשבתי שיהיה יותר מדי לימודים ונריב אבל אחרי שכבר עבר הזמן אני וחברות שלי החלטנו שאנחנו רוצות ללכת.

מאז לא הפסקנו לדבר על מה שיהיה ולארגן דברים.

בסוף שהגיע יום הטיסה כולנו היינו בלחץ וכבר לא יכולנו לחכות.

הגענו מלשדה שם פגשנו את המדריכות המדהימות שלנו נעמה ושחף.

עברנו את כל הבדיקות הביטחוניות עד שבסוף הגענו לדיוטי פרי.

חשבנו שלא יהיה לנוט בכלל זמן לעשות קניות אבל בסוף בזכות המדריכות שלנו הייתה לנו שעה וחצי בדיוטי פרי והספקנו לקנות הכול.

אחרי הטיסה הארכוה סוף סוף ללונדון אבל המסע שלנו לא נגמר. מהשדה עברנו לנסיעה באוטובוס של שלוש שעות ואחרכך למעבורת לעוד חצי שעה ובסוף הגענו למרכז. כשהגענו למרכז כולנו הופתענו ממנו, הוא היה גדול ויפה והבקתות היו ממש נחמדות.

בבקתה שלנו היו שתי מקלחות ושתי שירותים והרבה מיטות. החדר לא היה גדול אבל הוא היה ממש מספק ובסדר. אחרי שאירגנו את כל הדברים והתפעלנו מהכול

הלכנו לארוחת צהריים וזאת הייתה הפתעה פחות טובה. האוכל במרכז היה סביר ופחות מסביר.

האוכל לא היה כשר אבל היה מבחר גדול של אוכל וניסו להתחשב במי ששומר כשר.

הימים במרכז היו כייפים מאוד היו פעילויות טובות והלימודים עברו מאוד מהר והיו נחמדים. כל בוקר היו קמים ואוכלים ארוחת בוקר ואחרכך התחלקנו לקבוצות של הכיתות שהיו קבועות.

חצי מהקבוצות למדו בבוקר ואת הפעילויות עשו בצהריים והחצי שני הפוך. לאחר שבוע הסדר התחלף.

כמה פעמים בשבוע יצאנו לטייל באי שהיינו בו.

הטיול המרכזי היה בלונדון והיה מהנה ביותר. בו הלכנו למחזר מלך האריות למדם טוסו לשייט  ולקצת זמן קניות.

בטיול ישנו במלון לילה אחד במרכז לונדון. בטיול כולנו נהניו מאוד.

באוטובוס ראינו את הביג בן ועוד כל מיני מקומות בלונדון.

אומנם הנסיעות ללונדון היו ארוכות וקשות אך זה היה שוווה את זה

ללונדון הגענו שלוש פעמים, פעמיים לטיולים וקניות בלונדון ופעם אחת ללונה פארק ענק.

עוד טיול שהיה כייף ביותר היה הטיול לעיר הנמל פורסטמוסת שם היו הקניות המרכזיות.  היינו בפרימרק ועוד המון חניות טובות.

יום ראשון במרכז היה יום מנוחה. יכולנו לישון עד ארוחת הצהריים ולא היו לימודים.

בנוסף באותו יום עשינו פעילויות מיוחדות, למשל נדנדת ענק שקוראים לה סווינג. זאת נדנדה גבובה וגדולה מאוד שאתה משתחרר ממנה במהירות וזה היה כייף מאוד.

הפעיליות במרכז היו ממש כיפיות.

עשינו כל מיני פעילויות אקסטרים למשל, קיר טיפוס, סנפלינג, הליכה על קורה גבוה, חץ וקשת, אומגה, טרקטורונים וקאייקים.

אני ממליצה לבוא לליטל קנדה כי זאת חוויה של פעם בחיים. והפעילויות שם שונות ויותר מגניבות משאר המרכזים.Smileys