• יופי יאי !  - סאמר סקול סבבה סקול

• יצאתי בקיץ: 2012

/ /  (/)

באמת שאין מספיק מילים שיתארו ...

חן לקר  (חן)

היי חברים קוראים לי חן לקר ...

נעם נגר  (נעם(:)

הכל התחיל כשאבא שלי הודיע ...

יאיר בוסי  (yair busi)

הסאמר סקול הזה היה בשבילי ...

חן ניסים  (ניסים)

וואו, אני לא מאמינה איך נגמרו ...

תמר מולכו  (תמר מולכו)

היי, קוראים לי תמר מולכו, ...

באמת שאין מספיק מילים שיתארו את החוויה הזאת ובטח שאי אפשר לכתוב את כל מה שקרה בשבועיים האלה אבל זו חוויה שאי אפשר לשכוח.

קוראים לי עדה רזניק ואני בת 14 מרמת גן ויצאתי עם שלוש חברות לסאמר סקול בקימברידג′. (ברור שה 3 חברות הפכו  ל 42 חברים ) (;

ההתרגשות לפני הסאמר סקול הייתה ממש ממש גדולה. יש לנו קבוצה בפייסבוק ואני חושבת שהתחלנו לספור כבר חצי שנה לפני כמה ימים נשאר עד  הטיסה.

נגיע למוקד הבעיה העיקרי של החוויה הזאת - האוכל.

כולנו מודעים לכך שהאוכל באנגליה מגעיל. אבל גם למגעילות הבריטית יש גבול. וחווינו על בשרנו את השילוב של חדר אוכל עם מזון בריטי. בזבזתי איזה 80 פאונד רק על אוכל.

כמו כן, ישנו גם מזון ארוז, ממש חווית טעמים שנקרא ′שקית′.
מה שיפה בשקית ששום דבר בה לא אכיל אבל כולם רוצים לקבל אותה כי היא סלב. (כמעט כמו עומרי -555- )

המבחני רמה לא היו קשים כי כולם עושים את זה ביחד ( אפשר לקרוא לזה העתקה אני מעדיפה עבודה קבוצתית).

בכיתות ממש כייף. גם אם זה נשמע לכם עלוב שלומדים בסאמר סקול. באמת שבלי הלימודים זו פשוט לא הייתה אותה החוויה. לפעמים משעמם אבל האווירה בכיתה והתלמידים והמורה זה פשוט כל כך כייף.

אפשר גם לדבר על חתיכים כשהם יושבים לידכם והם לא יבינו אתכם D: ( בונוס ענק ).

יש עוצר בשעה 10 וכולם צריכים להיות בחדרים כי יש רום צ′ק.

אז הנה כמה דרכים למקרה שאתם לא בחדר:

1) אם אתם לבד בחדר והשותף\ה שלכם בחדר אחר אתם מדליקים את הדוש במקלחת וסוגרים שם את הדלת ואומרים שהוא \ היא מתקלח\ת
2) אם אף אחד מכם לא בחדר  וניגשים אליכם למחרת התירוץ הוא שישנתם ולא שמעתם שדופקים.

3) אם אתם בחדר אחר ויש רום צ′ק ( נניח שאתם עם עוד איזה 5 ילדים) כל אחד מוצא מקום מסתור . כגון: בתוך הארון. בשירותים, מתחת למיטה וכו′.

באמת שהמדריכות היו ממש ממש מתחשבות ( כפרה על קרן אור ) כי אחרי כל הקונדסונים שעשינו להם אני הייתי מצפה שיערפו לי את הראש. בנוסף, כפרה על לידור ויאיר החביבים שעשו לנו כל בוקר wake up ואם אתם לא מרגישים מספיק וויק אפ אז שופכים עליכם מיים. ^^

באקטיביטיז הלכנו לפעמים לפארק ולפעמים נשארנו בקמפוס. בכל מקרה היה ממש כייף כי דיברנו עם אנשים מכל העולם והכרנו אנשים חדשים.

היינו בחדרים מעולים שיש בהם שירותים בתוך החדר כי יש גם חדרים עם מקלחות ציבוריות כאלה ש 14 איש ביחד זה מה שהבנתי לפחות.

בסופש נסענו ללונדון למדאם טוסו ועשינו גם סיור בלונדון  עצמה ואחרי זה היה זמן לשופינג (לא שהספקנו כי אכלנו ועשינו עוד קונדסון ). למחרת נסענו ללונה פארק והיה טירוף חושים בלהיט. ואז חזרנו לעוד שבוע של לימודים שעבר ממש מהר :( ובסופו היה לנו מבחן שקובע את הציון הסופי שלנו בתעודה.

יצאנו גם לבאולינג עם כל הקבוצה הישראלית כמה ימים לפני הסוף. חגגנו לשתי בנות מדהימות יום הולדת .

בטיסה בחזרה כולנו בכינו כי באמת שבשבועיים שאתה מכיר את כל האנשים ואתה מתרגל לשגרה היומיומית ואתה צריך לעזוב זה עצוב.  לחשוב שאת האנשים מכל העולם לא תראה יותר אף פעם ואולי יהיה לך אותם בפייסבוק אבל בחיים לא תיפגשו יותר וגם הילדים בארץ - גם אם ניפגש אף פעם לא יצא מצב שכל ה 42 ילדודס יתראו ביחד. אבל אני לא רוצה לשנות כלום.

היה ממש כייף. אני ממליצה לכולם. ולכל ההורים ששולחים את ילדיהם החביבים ללמוד אנגלית. לומדים גם אנגלית לא לדאוג. באמת שלומדים. זה מעלה את הבטחון לדבר ברמה מטורפת וגם ללמוד על ארצות שונות (:

בלילה האחרון ביצענו את הקונדסון הכי טוב שלנו. התגנבנו מחוץ לקמפוס אל הגבעה שרואים ממנה את כל קימברידג′ בשלוש בבוקר.

אני ועוד 3 בנות באמת מדהימות ( אלכס - תאומתי , רעות ותכלת ) ושמנו איפור כזה על הפנים כמו נינג′ה והרגשנו את האדרנלין בגוף יש אפילו הוכחות מצולמות ! והשומר לא קלט אותנו.

באמת שזו חוויה שזוכרים לתמיד. ואני ממליצה לכולם לנסוע כי לא תצטערו על זה. וגם יש שם חנויות ממש זולות וקניתי 15 ברכות יום הולדת בשני פאונד ככה שאני מסודרת לשנה של ימי הולדת D:

תהנו בסאמר סקול שלכם (;

אנחנו ממשיכים להיפגש גם אחרי הסאמר סקול בארץ עם כל הילדים. ( כבר עכשיו מארגנים מפגש אפילו שחזרנו שלשום ) (;

באמת שאנחנו קבוצה ממש מגובשת והכרנו אחד את השני ממש טוב !.
מקווה בשבילכם שתהנו המונים. אהה קימברידג′ הכי שווה כאילו דא.