•  summer cool שולט

נעם(:

• יצאתי בקיץ: 2012

נעם נגר  (נעם(:)

הכל התחיל כשאבא שלי הודיע ...

עומר רהב בן יעקוב  (שני)

בחופש הזה הייתי במחזור השני ...

גל וטרו  (בוטרוו :))

קוראים לי גל וטרו בת 14 ממודיעין:) ...

מיכל נחמד  (מיכל נחמד)

היי אני מיכל אני גרה ...

דנה ניר  (דנניייייר (=)

ואו ואו ואו ! מאיפה אני מתחילה ...

גל בראל  (גל בראל)

באמת שאני לא יודעת מאיפה להתחיל ...

הכל התחיל כשאבא שלי הודיע לי שהוא רשם אותי לסאמר סקול.. נלחצתי כי לא ידעתי למה אני נכנסת ועוד לבד.

כל הזמן הזה מאז שאבא שלי רשם אותי עד לשנייה לפני העלייה למטוס הייתי מלאת חששות, חשבתי שאני לא אשתלב עם כולם, שאני לא אצליח לדבר אנגלית ושאני אהיה לבד.Smileys

אז הרגעתי את עצמי, נפרדנו מההורים, עלינו למטוס והמראנו ! הרגשתי שאני חולמת וזה לא אמיתי..
לשנייה הראשונה שכבר הייתי במטוס הכרתי חברים חדשים.לא ישנו אפילו לרגע במטוס, רק שיחקנו ושיחקנו ודי הפרענו לנוסעים האחרים במטוס (שקצת ריחמתי עליהם באותו זמן..).Smileys

נחתנו !  סוף סוף נחתנו!אספנו את המזוודות,עלינו על האוטובוס והגענו לקמפוס שבקיימברידג′ ! (עדיין הרגשתי בחלום) Smileys

אחרי יום מעייף וקשה שחילקו לנו את המפתחות והחברים לחדר, הכירו לנו את המדריכים מחו"ל וכמובן חילקו לנו את שקיות האוכל המאוד טעימווות.. הגענו לחדר ונשפכנו על המיטה !

בבוקר הראשון כבר אני וחברתי איחרנו לארוחת בוקר.. מה שלא עבר בשתיקה. לאחר הארוחת בוקר עברנו מבחן ארוך שחילק אותנו לכיתות המתאימות לנו.

עד מהרה אני מתחילה לקלוט שזה לא חלום,זה מציאותי ואני פה ואין דרך חזרה !
בימים הראשונים הכירו לנו את המקום היפיפה שהיינו בו,ולאט לאט מתחילים להתרגל להשכמות בבוקר, לשיעורים בכיתה ולארוחות שכללו מבחר שלם של מאכלים !!

נהניתי מהכל, מההליכות לחדר האוכל עד למסיבות המטורפות שעשו לנו ! אפילו נהניתי משעת העוצר שהייתה חלק מהחוויה וגרמה לרבים מאיתנו להסתבך...

הכרתי חברים מדהימים שאין מילים לתאר עד כמה הם היו חלק ענקי בחוויה הכי מטורפת שעשיתי בחיים, בלעדיהם אין ספק שלחוויה הזאת היה חלק חסר.

בנוסף לחברים שהכרתי מהארץ הכרתי גם חברים מחו"ל שעד היום אני שומרת איתם על קשר ומשתדלת לדבר איתם לפחות פעמיים בשבוע כדי לשמר איתם את הקשר.

חשוב לי גם להזכיר שהמדריכות שלנו בטיול היו המדריכות הכי טובות שיכולתי לקבל!הן תמיד היו שם כשהיינו זקוקים לעזרה, ותמיד נתנו לנו הרגשת ביטחון והרגשה שהן תומכות בנו ויעזרו לנו בכל דבר שנבקש והכי חשוב תמיד העלו לנו את המצב רוח ! Smileys

עצה שלי, כל אחד שיש לו ספקות אם ללכת או לא, בגלל שהוא נוסע לבד ומפחד לא להכיר חברים,ושהוא יתגעגע להורים וירצה לחזור, או שאפילו כי אמרו לו שהאוכל באנגליה דוחה, שיתעלם מהחששות ומהספקות האלה ושייסע ! זו חוויה של פעם בחיים וחוויה שאני בטוחה ב- 100 אחוז שאף אחד לא ירצה לפספס ! אני גם ממליצה בחום לנסוע לקיימברידג′ כי שם קיבלנו את המיטב מהכל.

נהניתי כל כך, אין מילים לתאר מה שאתה יכול להרגיש בשבועיים כל כך קצרים אבל מאוד משמעותיים ומהנים !

סאמר סקול 2012 קיימברידג′ מחזור שני-אני אתגעגע !!!!!!! Smileys
אוהבת המון ומחכה לראות אותכם בעוד מפגשים שניזום !