•  summercool שולט

תמר מולכו

• יצאתי בקיץ: 2012

תמר מולכו  (תמר מולכו)

היי, קוראים לי תמר מולכו, ...

יאיר בוסי  (yair busi)

הסאמר סקול הזה היה בשבילי ...

משי תבור  (משי תבור)

היי אז אני משי תבור בת 14 ...

סער דינר  (סער)

הייוש אני סער דינר החתיך ויצאתי ...

נעם נגר  (נעם(:)

הכל התחיל כשאבא שלי הודיע ...

דנה שלייפרמן  (Dana דנה)

אוקי וואו. אני אפילו לא יודעת ...

היי, קוראים לי תמר מולכו, אני בת 14 מעין ורד:)

השנה נסעתי לקיימבריג′ מחזור שני והיה פשוט מדהים!

אחרי טיסה מתישה של חמש שעות נחתנו באנגליה ופגשנו את ג′יימס המדריך שלנו מה-EF! נסענו באוטובוס עד למרכז בקיימבריג′, ולאט לאט התחלנו להכיר אחד את השני:)

כשהגענו חילקו אותנו לחדרים, שהיו במצב מעולה!

יותר מאוחר הלכנו לחדר אוכל שלנו שנמצא באוניברסיטת קיימבריג′ וראינו את העיר היפייפייה!

ביום השני פתחנו את הבוקר בארוחת בוקר של קוראסון, טוסט וקורנפלקס שלאט לאט הבנו שזאת עומדת להיות הארוחת בוקר שלנו במשך כל השבועיים באלו!  והלכנו למבחני רמה, כבר באותו היום חילקו אותנו לקבוצות ופעילויות וכולם יצאו מרוצים

ביום השלישי כבר התחילו הפעילויות והשיעורים והיה ממש כיף! התחלנו להכיר אנשים מהעולם והיה ממש מגניב:)

בצהריים נסענו ללונדון למחזמר מלך האריות והיה מדהים! התפאורה הייתה כלכך מיוחדת, השירים היו יפים והכל היה פשוט אדיר!

ביום הרביעי כבר נכנסו לשיגרה של שיעורים ופעילויות ואחר הצהריים היה לנו זמן חופשי בעיר! אז עשינו קצת שופינג...

ביום שבת נסענו ללונדון והיה ממש כיף! בהתחלה הלכנו למוזיאון מאדם טוסו והיה אדיר! אחר כך הלכנו לסיור בעיר וראינו את הגלגל ענק של לונדון, את הביג בן, ואת ארמון המלכה!  אחר כך הלכנו לקובר גרדן שם היה לנו זמן חופשי של שעה וחצי אבל כמעט כולם אכלו ולא הלכו לשופינג...

לונדון מהממת!

ביום ראשון לקחו אותנו בהפתעה ללופנה פארק הגדול ביותר באנגליה! ל-Alton towers!  והיה ממש ממש כיף!

ביום שני כבר התחלנו שבוע חדש וקיבלנו בברכה את כל הילדים החדשים שהצטרפוSmileys

ביום שלישי היו לנו פעילויות ומייד אחריהם את המבחן המסכם שלנו שהיה דיי קל אבל היה לנו ממש קצת זמן אליו!

בסך הכל היינו בשגרה, אבל מידי פעם אור וקרן לקחו אותנו למוקומות כמו מוזיאון חיל האוויר בדוקספורד, באולינג וכל מיני פעילויותSmileys

ביום שישי בערב הייתה לנו מסיבה ואחריה כולם נפרדו כי המון ילדים הלכו באותו הלילה והיה ממש עצוב:( המון ילדים בכו והייתה פרידה מאוד מרגשת...

ביום שבת אור וקרן לקחו אותנו לחלק הרחוק יותר של העיר והיה לנו המון זמן לעשות שופינג!

זה היה הלילה האחרון שלנו אז הרשו לנו לצאת מהחדרים ורוב הילדים לא ישנו כל הלילה והיה ממש כיף!

בארבע וחצי בלילה כבר היינו צריכים להתעורר ובשש כבר יצאנו לשדה תעופה...

אחרי טורים ארוכים ובדיקות ביטחויות עלינו למטוס...

בסוף הטיסה באמת הבנו שאנחנו צריכים להפרד והיה מאוד עצוב וקשה להפרד מכולם כי באמת ממש התחברנו!

ואחרי כל הפרידות והבכי חיכו לנו ההורים והיה כיף לראות אותם:)

זאת הייתה החוויה הכי מדהימה שעברתי בחיים שלי! הכרתי כל כך הרבה אנשים וחברים שאני בטוחה שאני אשמור איתם על קשר! ובתקווה אני אחזור גם שנה הבאה...