ים-נוי ימין לוגסי  (ים-נוי)

אז ככה-קוראים לי ים-נוי בת ...

אופיר דיין   (אופירוש :))

היי  אני אופיר דיין בת ...

טל מזרחי   (גרררר)

היי קוראים לי טל מזרחי ואני ...

הילה יתיר  (הילה)

קוראים לי הילה יתיר, בת 13 ...

אופק שפיגלמן  (אופק שפיגלמן)

קוראים לי אופק שפיגלמן ...

ניקיטה קונובלנקו  (konovalenko nikita)

שמי ניקיטה, אני בן 13 וזאת ...

אז ככה-קוראים לי ים-נוי בת 13 מאור עקיבא...

ובידלס זו חוויה בלתי נישכחת, זאת הפעם השנייה שאני טסה לסמאר סקול באנגליה והפעם הזאת הייתה כמו הראשונה, הריגושים,החוויות הכל היה שונה ומגוון ונהנתי בידיוק כמו שנהנתי בפעם הראשונה.אני ורומי חברה שהכרתי משנה שעברה ושמרנו על קשר כל השנה ,והחלטנו להרשם יחד לבידלס.

ביום של הטיסה כבר התחברתי עם הרבה בנות מהקבוצה.

בטיסה לא ישבתי לרגע את כל הארבע שעות וחצי טיסה העברתי בצחוקים ובהכרת הילדים מהקבוצה .כשנחתנו באנגליה ההתרגשות רק גברה יותר וחיכיתי רק להגיע לבידלס.כעבור נסיעה של בין שעה לשעה וחצי הגענו לבידלס WOW
Smileys

זאת המילה היחידה שיכולה לתאר את בידלס אחד המקומות היותר יפים שראיתי בעולם הכל ירוק ,צבעוני, ויפה.

עשינו סיעור במקום, ולאחר מכן חילקו אותנו לחדרים בחדר היינו חמש בנות אני, רומי, אופיר, עידן ועמית היה לי ממש כיף לחלוק איתן חדר וכולן היו ממש חמודות.

הטיולים היו בלתי נישכחים ובמיוחד המחזה ממה מיה המחזה היה ממש יפה וברמה גבוה. לא כל יום זוכים לראות מחזה מבית ברודווי.

אך הטיול שהכי אהבתי היה לטורפ′ פארק עליתי על כל המתקנים ופשוט נהנתי.

יום למחרת עשינו את מבחני הרמות וביום שאחרי חילקו אותנו לקבוצות קיבלתי שתי מורות מדהימות, השיעורים הועברו בצורה חוויתית וכיפית .

האקטיביטיז נהנתי מכל אחד מהאקטיביטי.

הכרתי ילדים מארצות שונות נפגשתי עם ידיד טוב שלי מאיטליה שפגשתי שנה שעברה.

היה גם את הדיסקו בכל דיסקו נהנתי תמיד מחדש רקדתי עם ילדים מארצות אחרות עם הילדים מישראל והיה כייף מאד.

ביומים לפני האחרון (יום שישי) היה דיסקו פירדה מהקבוצה של הצרפתים וקבוצה של ספרדים היה לכל הישראלים קשה לעזוב אותם כי ממש התחברנו אליהם בכיתי והרבה ניפרדתי מכולם.

ובדיסקו האחרון (יום שבת) לפני החזרה הביתה היינו צריכים פשוט להפרד מכולם מהמדריכים מהמורים שלנו מהחברים שנשארו בקולג′ זה היה קשה ועצוב לעזוב.

ביום ראשון בשעה 15:30 עלינו לטיסה חזרה לישראל ועד כמה ששמחתי לפגוש את הורי השמחה הייתה מהולה בעצב מהעזיבה מבדלס זה בהחלט מקום מדהים ומומלץ לכל אחד להרשם ובתקווה גם בשנה הבאה אני יחזור לעוד שבועיים