•  טיול קיץ לחו"ל שווה

• מרכז: בידלס
  • יצאתי בקיץ: 2012

הילה יתיר  (הילה)

קוראים לי הילה יתיר, בת 13 ...

תבל גביזון  (תבל גביזון (:)

קודם כל - קוראים לי תבל גביזון ...

גפן עטיה  (גפן)

Summer School 2012 אז ככה ...

ירדן עובדיה   (ירדן)

קוראים לי ירדן ,בת 13  ואני ...

עידן דוד  (עידן דוד {100מהממת})

אוקיי איך אפשר להתחיל משהוא ...

רומי נבו  (רומי)

אני רומי וזאת הפעם השנייה ...

קוראים לי הילה יתיר, בת 13 וחצי מקריית אונו...
הייתי בבידלס מחזור ראשון וזאת חוויה לכל החיים !! ♥

... אז ככה , הכל התחיל שראיתי את הפרסומות לסאמר סקול בראש אחד והחלטתי שאני רוצה סאמר סקול, אז נכנסתי לאתר והדפסתי איזו חוברת אחת שמצאתי שמסבירה על כל העניין של הסאמר סקול . ..

הראתי את החוברת להורים והם לא נראו כל כך בעניין אבל הם לא אמרו לא סופי אז המשכתי עם הרעיון של סאמר סקול והבאתי את החוברת לבצפר ; ))

כל החברים ממש התעניינו ורצו ודיברנו רק על זה בערך שבוע ואז כולם שאלו את ההורים שלהם ורק לשתי חברות שלי , שי אודלסמן ועלמא רזיאל הסכימו ללכת לסאמר סקול,

בשלב הזה ההורים שלי היו דיי משוכנעים חוץ מעניין התשלום וקצת פחדו מבעיות ביטחניות והאולימפידה אבל שיחה אחת לקמפוס סידרה הכל,

בנוגע לכסף סיכמנו שאנחנו משלמים חצי-חצי אז כל השנה עבדתי כדי להשיג את הכסף וכשסוף סוף היה מספיק כסף הייתי הכי מאושרת בעולם !!

אני זוכרת שהיינו סופרות ימים וממש התרגשנו מהסאמר סקול, כל הזמן דיברנו אל זה, מה נלבש מה נקנה, איפה נהייה. היה איזה שלב שהחלטנו שאנחנו מדברות בנינו רק אנגלית כדי להשתפר קצת D ;

ואז סוף סוף הגיע הלילה של הטיסה, לה הצלחתי להירדם, כל כך התרגשתי וכסוף סוף הגענו לשדה תעופה פגשתי את עלמא ושי ורצינו לצרוח מרוב התרגשות !

אחר כך הגעננו לבידלס, מקום מדהים !! והסתובבנו שם עם מצלמה וצילמנו את המקום כדי שנוכל להראות לכל החברים והמשפחה P: בחדר היינו עם שיריי ואלה ובערך ביום השלישי גם שקד הצטרפה ונהיינו שישתינו חברות טובות ! !

גם בלימודים הייה כיף לפגוש את כל הצרפתים האיטלקים הספרדים והרוסיים היה מלא צחוקים ולמדנו כמה מילים בצרפתית : )) בכיתה שלי החלטנו כל הכית, גם החו"ליים ( לא ישראלים ) שניסע יחד לחופשה בתל אביב ונאכל הרבה ג′חנון ופלאלפל חחחחחח היה אדייר !!

אפילו שבבידלס היה ממש כיף וארדמור עשו לנו פעילויות הורסות הכי נהנתי בטיולים מחוץ לבידלס , כמו שנסענו ללונה פארק ושי נתקעה במגלשה ( הסיפור המלא אצל שי  ) ושעשינו שופינג בלונדון ובריטון וצ′ציסטר :) וגם המחזמר מאמה מיה היה מדהים ועכשיו כל האייפוד שלי מלא בשירים של אבבא

ובמדאם טוסו הייה ממש להיט , הצטלמתי עם כל המפורסמים שאני אוהבת ומכירה ( וגם אלא שאני לא מכירה ). ונכון שלקראת הסוף התגעגעתי הבייתה, למשפחה ולחברים אבל עכשיו אני כל כך רוצה לחזור לביידלס

וזו חוויה של פעם בחיים שבחיים לא הייתי מוותרת עלייה והכרתי שם חברים שאני לא ישכח אף פעם וישארו חברים שלי כל החיים !

ולכל אלא שקוראים את זה ומלבטים אם ללכת לסאמר סקול , אז ברור שכן תלכו ותהנו וזו החוייה הכי מדהימה שייש וזה עשה לי את הקיץ ♥ ♥ ♥

Smileys ויאללה שנה הבאה סאמר קאמפ !

אהה וגם עידן ורוני המדריכים המדהימים שלנו היה ממש כיף איתכם וממש תודה על זה שהייתם שם בשבילנו ועשיתם לנו את הסרטים וצילמתם כל כך הרבה תמונות כי זה ממש כיף להסתכל על כל זה עכשיו ולהיזכר : ))