•  סאמר סקול באנגליה שווה

אופק שפיגלמן

• מרכז: בידלס
  • יצאתי בקיץ: 2012

אופק שפיגלמן  (אופק שפיגלמן)

קוראים לי אופק שפיגלמן ...

שי אודלסמן  (שי :))

טוב, מאיפה אפשר להתחיל סיפור ...

גפן עטיה  (גפן)

Summer School 2012 אז ככה ...

ים-נוי ימין לוגסי  (ים-נוי)

אז ככה-קוראים לי ים-נוי בת ...

רומי נבו  (רומי)

אני רומי וזאת הפעם השנייה ...

שיר שדה  (שיר שדה (הרמקול הקבוצתי))

היוששששש :)) קוראים לי שיר ...

קוראים לי אופק שפיגלמן ואני בת 13 מפתח תקווה .

שנה שעברה בחופש הגדול אני וחברה שלי דניאל רצינו להירשם לסאמר סקול, אבל אמא שלי פחדה מדי ואמרה לי שאני צעירה מדי ואולי שנה הבאה היא תרשה. אז השנה חפרתי לה כ"כ הרבה עד שבסוף היא הסכימה.

אני ודניאל רצינו בהתחלה להירשם לרויאל סקול אבל בסוף החלטנו להירשם לבידלס.

נכנסו לדף של קמפוס בפייסבוק ושאלנו איזה ילדים נרשמו לבידלס מחזור ראשון וככה פגשנו חצי מהקבוצה לפחות, גפן ( אחת מהילדות בקבוצה ) פתחה קבוצה בפייסבוק וככה הכרנו אחד את השני.

ב 26 ליוני הגיע היום של המפגש, כשהגענו למשרדים של הקמפוס ראינו את כל הקבוצה יושבת במין מעגל ענק של כיסאות וכל שאר הילדים מבתי הספר האחרים היו מפוזרים כי אף אחד מהם לא הכיר את השני כמונו.

אחרי ההרצאה הממש "מעניינת" הלכנו לחדר שבו פגשנו את המדריכות שלנו
רוני ואנסיה אבל בסוף אנסיה לא יצאה איתנו, במקומה בא מדריך שקוראים לו עידן, כולם התיישבו במעגל ושיחקנו משחק שמות נחמד.

הטיסה הייתה אמורה להיות שבועיים אחרי המפגש ואני הייתי בלחץ ממש מטורף, ארגנתי מזוודה כל יום מחדש והתכתבי כל היום בפייסבוק עם הבנות מהקבוצה :D

טוב אז אני יתחיל מהיום של הטיסה.

היינו אמורים להיפגש בשדה תעופה ב 6 אז כל הלילה לא ישנתי כי הייתי ממש ממש בלחץ ובערך בשעה 4 התחלתי להתארגן וב 5 כבר יצאתי, כשהגענו נפרדתי מהמשפחה ואז אחרי כמה שעות של בדיקת ביטחון עלינו סוף סוף למטוס, ישבתי ליד ים וצחקנו מלא. כמובן בגלל שאנחנו כאלה ישראלים שירדנו מהמטוס הוא היה מטונף אבל לא נורא D;

הגענו לבידלס בערב אז ישר אכלנו ואז הלכנו לחדרים, הייתי בחדר עם דניאל, איילת, גפן, שיר וקרן.

בחדר לידנו היו איטלקיות וישר התחברנו אליהם למרות שהם בקושי ידעו אנגלית והם דיברו איתנו באיטלקית וזה היה קצת מוזר.

אחרי שינה של כמה שעות קמנו בבוקר והיה לנו מבחן, הוא היה לי יחסית קשה אבל מסתבר שעשיתי אותו טוב כי הייתי בקבוצה הכי טובה

כל יום היה לנו לימודים של 3 שעות והרבה מאוד פעילויות ופעילויות ערב.

בבידלס היה ממש כיף וגם האוכל שם היה יחסית טעים אבל החוויה האמיתית הייתה להסתובב ברחבי אנגליה ולהכיר ילדים מכל העולם.

טיילנו בלונדון שזאת אחת הערים הכי מהממות בכל העולם.. big ben, london eye, buckingham palace ועוד המון מקומות היה ממש כיף ובסוף
גם הלכנו לcover garden ששמה עשינו קניות DD:

היינו גם בבריטון שזאת עיר שנמצאת ליד הים, היינו שם בsealife ואז שוב היינו בשופיינגג.

היינו גם בעוד שתי עיירות עם שמות מסובכים ששם הסתובבנו בכנסיום ואז שוב עשינו שופיינג DD:

חוץ מכל השופינג הכרנו גם ילדים מהמון מדינות כמו צרפת, איטליה, ספרד, טורקיה, רוסיה, ירדן, פורטוגל, גאורגיה ועוד כמה. כולם היו ממש נחמדים ומצחיקים. הכרתי המון ילדים והוספתי אותם בפייסבוק DD:

בקייצור סאמר סקול זה חווויה אדירה של פעם אחת בחיים, עם המון חוויות, לימודים, אנשים ובעיקר כייף DD:

ממליצה לכולם להירשם ולהנוות כמה שאפשרר !!!