איילת\איולת

• מרכז: בידלס
  • יצאתי בקיץ: 2012

איילת אל עמי  (איילת\איולת)

אז ככה, קוראים לי איילת, אני ...

רומי נבו  (רומי)

אני רומי וזאת הפעם השנייה ...

הילה יתיר  (הילה)

קוראים לי הילה יתיר, בת 13 ...

ירדן עובדיה   (ירדן)

קוראים לי ירדן ,בת 13  ואני ...

טל מזרחי   (גרררר)

היי קוראים לי טל מזרחי ואני ...

גפן עטיה  (גפן)

Summer School 2012 אז ככה ...

אז ככה, קוראים לי איילת, אני בת 12 וחצי מירושלים והשנה הייתי בבידלס מחזור ראשון, היה פשוט מ-ד-ה-י-ם !!!!

זאת חוויה של פעם בחיים !! ואם אמא שי תסכים אז חוויה של פעמיים בחיים..
כבר מגיל 9, אני חופרת לאמא שלי שיגיע הגיל המתאים אני אלך לסאמר סקול, ובתחילת השנה היא הסכימה, כבר אז התחלתי לחקור על בידלס, לראות תמונות, לקרוא יומני מסע ומה לא ?!

עבר המון זמן עד שהגיע התאריך החשוב בחיי: ה- 8 ביולי, יום הטיסה, כל כך התרגשתי עד שכאבה לי הבטן ובלעתי נורופנים.. כבר הכרתי כמה בנות מהפגש שהיה לנו, ככה שהייתי איתן...

הטיסה עברה בסדר, וראינו משחקי הרעב במסכים האישיים כשהגענו לאנגליה, הכל היה נראה כל כך יפה וירוק !! נכנסנו לאוטובוס ונסענו לבידלס, כשהגענו לשם הייתי בשוק מוחלט !!!! המקום מדהים !!!!
זה כל כך ירוק ועצום והבניינים כל כך יפים! כמו בחלום !

נחנו קצת, הכרנו את המקום, ולמחורת עשינו מבחני רמה, שהפתעתי היו קלים...
סדר היום בבידלס הולך ככה: מתעוררים, הולכים לארוחת בוקר ב 8, אחר כך יש שיעורים, שיעור ראשון שעה וחצי ואז הפסקה של חצי שעה, שיעור שני עוד שעה וחצי ואז יש הפסקה של שעה פחות או יותר עד ארוחת הצהריים, אחרי הארוחה יש הפסקה של 45 דקות עד שמתחילים את הפיעילויות, תמיד יש כמה סוגי ספור, אומנות, ולפעמים עד משהו מיוחד...

אחרי הפעיליות יש הפסקה של חצי שעה עד ארוחת הערב, ואז יש פעילות ערב שבכל ערב יש משהו שונה....

החדרים בבידלס לא משהו, אבל נחמדים, יש לכל אחד ארון, מיטה, ושידה,
ויש 4 -6 ילדים בחדר. ויש מקלחות משוטפות, ואולי זה נשמע לא משהו... אבל זה כל כך כיף !!! כולם בבוקר שם ביחד, ומדברים וזה וממש כיף

הטיולים: הטיול הראשון שלנו היה לצ′יצ′סטר, היינו שם בכנסייה יפה וגדולה, ואז....... שופינג !!!!!! קנינו שם את כל טופ שופ ואקססוריז !!!! היה לנו שעה וחצי וחזרנו עם שקיות כאילו היינו שם שנה !!!

עוד טיול היה ללונדון, עשינו שייט בנהר, ואז שוב....... שופינג !!!!! וגם שם, קנינו את כל H&M, את כל חנויות הנעליים ואת כל בורגר קינג !! (וכן, כן, אני יודעת שזה נשמע מוזר, אבל אחרי שבוע עם האוכל של בידלס אי אפשר שלא לקנות את בורגר קינג ! )

עוד טיול היה לברייטון, העיר האהובה עליי, עיר מדהימה ביופיה, חוף מדהים ומלא חנויות על החוף שנראות מימי הבניינים, פשוט מדהים ! שם הלכנו ל- SEA LIFE כמו המצפה התת ימי באילת, רק פי אלף יותר טוב ויפה ! ואחרי זה הלכנו ל................. שופינג !!!!! (ואולי זה נשמע כמו הרבה יותר מידי שופינג, אבל שופינג באנגליה אף פעם לא נמאס !!!) שם היינו בקניון ענק ומגניב ! וחרשנו את

ה- PRIMARK, חנות שאין בישראל, ממש זולה ויפה ! יש חולצות ב 12 שקל !

עוד טיול היה לת′ורפ פארק - פארק עצום וממש מגניב !
זהו, הגיע יום שישי, היום שבו קבוצה אחת מהספרדים והצרפתים עזבו, כולנו בכינו והתרגשנו.....

למחורת עשו לנו טקס סיום, כולנו קיבלנו את התעודות, ועשינו מסיבה לכבוד הסיום...

הטיסה חזרה עברה בסדר, כל כך התרגשתי שראיתי את אמא שלי !!!!!
זה כאילו שלא ראיתי אותה שנה !!! לצערי הרב לא קלטתי שזה נגמר, ורק יום למוחרת בבית קלטתי... הייתי ממש עצובה, זה לעזוב שיגרה כיפית, זה פתאום להתעורר לבד בבוקר בלי עוד 5 בנות מדהימות
זה רק התחיל וכבר נגמר....

כמה טיפים למי שנוסע:
1. תביאו יותר מ- 300 פאונד, לפחות 340, אחרת זה לא יספיק...
2. תמיד ב3 ימים הראשונים יותר קשה, אבל פשוט אל תחשבו על זה ותהנו מכל
    רגע אחרת זה סתם תוקע...
3. תעשו פשוט כיף, הרי רוב הסיכויים שלא תראו את רוב האנשים שיהיו איתכם
    שוב, אז אל תחשבו אל מה הם חושבים עליכם.
4. תהיו מנומסים
! זה אנגליה ולא ישראל.. זה לא מצחיק אותם

נ.ב.- הכינויי שלי הוא איולת, בגלל שהמורים הבריטים לא הצליחו לבטע את השם שלי, אז הם קראו לי איולת