חושן

• מרכז: סקוטלנד + לונדון 2017
  • יצאתי בקיץ: 2017

חושן מוסרי

היי ,קוראים לי חושן מוסרי ...

שי כלב  (שיקה)

היי קוראים לי שי כלב ואני ...

מיקה שלום

היי, אני מיקה מיהוד, בת 14 ...

מאיה הראל  (מאיה)

היי, אני מאיה, מנווה מונוסון, ...

דנה ליפשיץ  (דנה ליפשיץ)

היי, אני דנה בת 15 מכוכב יאיר ...

רותם חסנו  (חסנו)

? איך אפשר להתחיל ולספר על ...
היי ,Smileys
קוראים לי חושן מוסרי , בת 14 וחצי, אני גרה בצפון , ואני היום הגעתי לאחר שלושה שבועות מדהימים עם הקבוצה המושלמת של  ברונל Discovery + סקוטלנד (שבועיים ברונל ושבוע בסקוטלנד). summer school  מבחינתי זה תמיד היה חלום והשנה הגשמתי ואני שמחה על כך.

את החוויה התחלנו בשדה לאחר פרידה קשה התחלנו את דרכנו ...
אחרי 5 שעות טיסה הגענו לברונל והתמקמנו בחדרים שלנו, החדרים היו מדהימים, כל אחד קיבל חדר משלו.

אחרי שינה טובה התחלנו יום חדש עם ארוחת בוקר ראשונה (האוכל בברונל מציע מבחר גדול שלכל אחד מוצא מה לאכל
Smileys). לאחר מכן ערכנו מבחן שיעזור לחלק אותנו להקבצות לימוד.

יום לאחר המבחן מקבלים שיבוצים, הכיתות מכילות ילדים מכל העולם : סין, איטליה, צרפת , ברזיל, רוסיה  ... הלימודים הם לימודים חוויתים, אלו לא היו לימודים רגילים של בית ספר אלא היינו שותפים בשיעור דיברנו אנגלית וגם מעבר לשיעור הרגיל היו שיעורים יצירתים שבהם עבדנו על פרויקטים שהצגנו מול הכיתה והיו גם פעמים שמציגים מול כל הכיתות.

הפעילויות בברונל הכילו פעילויות ספורט שהיו מהנות מעבר למשחק זו הייתה דרך מדהימה להכיר ילדים ממדינות שונות בעולם, פעילויות יצירה שתמיד היסתיימו בשיחה עם אנשים ממדינות שונות, סרטים, משחקי קופסא ...

כחובבת שופינג חייבת להגיד שיש המון זמן, תמיד דאגו לקחת אותנו למרכזים גדולים ושווים עם חנויות מיוחדות .

את הטיולים אי אפשר לשכוח בזכות הקירבה של המרכז שלנו  ללונדון ביקרנו פעמים רבות והאהבנו כל פעם מחדש. כמובן שכמו תיירים טובים עלינו על הLONDON EYE והצטלמנו עם BIG BEN ,ביקרנו בארמון המלכה , במוזיאון השעווה ראינו מחזמר והיינו אפילו ב Thorpe Park שזה פארק עם רכבות מפחידות ומתקנים ממש כיפיים, וכמובן איך אפשר שלא ב- הארי פוטר ועוד ....

לאחר שבועיים מדהימים ומסיבת סיום מרגשת עברנו לסקוטלנד !!!!!
אחרי 5 שעות של נסיעה כיפיית ברכבת שצחקנו, התרגשנו ראינו נוף מדהים ורצינו לראות מה מצפה לנו בסקוטלנד.

כשהגענו למרכז כולם התרגשו והופתענו לגלות את רמת היופי והפאר של החדרים והיחס הדואג של הצוות עלינו. לאחר שינה טובה נסענו לטיול ולאחר מכן שיעורים ופעילויות ערב. הפעילויות בסקוטלנד היו לרוב קריוקי, סרט, תחרויות, בריכה, ספורט ועוד מלא דברים ממש שווים.

היחודייות של סקוטלנד בsummer school היא שכל יום יש טיול !!!! ולאחר הטיול יש שיעורים ופעילויות.
אחרי 6 שעות נסיעה לכיוון שדה התעופה (עם עצירת אוכל) כולם כבר היתרגשו לא האמינו שחוויה מדהימה כזו כבר חלפה לה.

אז לסיכום ה summer school Smileys זו חוויה יחודית שאני ממליצה לכל אחד לחוות מלבד שזה משפר את האנגלית (יש הוכחות אני עליתי במספר מכובד של נקודות מהמבחן הראשון למבחן השני) זה משפר את הביטחון לדבר אנגלית את הביטחון העצמי בכלליות מבגר אותך וגורם לך להיות יותר עצמאית.

אז לסיום תודה רבה לשיר המדריכה המושלמת שלנו
Smileys שהפכה עולמות כדי לכל אחד יהיה טוב על הרצון תמיד לעזור, על היעוץ ועל האכפתיות אין עליך בעולם !!!