דנה ליפשיץ

• מרכז: סקוטלנד + לונדון 2017
  • יצאתי בקיץ: 2017

דנה ליפשיץ  (דנה ליפשיץ)

היי, אני דנה בת 15 מכוכב יאיר ...

איתן שחורי

היי   קוראים לי איתן ...

מיכל קונפורטי  (יון יון)

היי לכולם ,קוראים לי מיכל ...

חושן מוסרי

היי ,קוראים לי חושן מוסרי ...

רותם חסנו  (חסנו)

? איך אפשר להתחיל ולספר על ...

עלא אגבאריה

היי קוראים לי עלאא והשנה יצאתי ...

היי, אני דנה בת 15 מכוכב יאיר והשנה יצאתי לשלושה שבועות לסאמר סקול באנגליה במרכזל ברונל Discovery + סקוטלנד.

אני יודעת שאולי לנסוע לשלושה שבועות נשמע מוגזם וגם אני חשבתי ככה אבל תאמינו לי שלא!

את הטיול התחלנו בשדה התעופה. אחרי שנפרדנו מההורים המשכנו לבידוק הביטחוני ומשם לדיוטי פרי שהיה לנו בו הרבה זמן חופשי לקניות
ולאוכל (Smileys).

בטיסה ישבנו ביחד וככה הייתה לנו האפשרות להכיר אחד את השני.
מיד לאחר שנחתנו ואספנו את המזוודות עלינו על אוטובוס ונסענו לכיוון אוניברסיטת ברונל!!!

אחרי שהגענו עשו לנו סיור קצר בקמפוס והראו לנו איפה נלמד והיכן חדר האוכל ואז הביאו לנו את המפתחות לחדרים. בברונל לכל אחד יש חדר ושירותים משלו וככה גם לכל אחד יש את הפרטיות שלו. אחרי שהתאקלמנו בחדרים הלכנו לאכול ארוחת ערב ראשונה.

ביום השני עשו לנו את המבחן כניסה שקובע לכל אחד את הרמה שבה הוא ילמד במהלך השבועיים והיו לנו גם פעילויות אחר הצהריים ובערב.

השבועיים בברונל עברו מהר בטירוף טיילנו בהמון מקומות וביניהם: הביג בן, מוזיאון הארי פוטר (שהיה משוגעעעעעSmileys), מוזיאון השעווה מדאם טוסו, אוניברסיטת אוקספורד המפורסמת, פארק השעשועים Thorpe Park שהיה מדהים ואני ממליצה ללכת למתקן רכבת שדים המציאות המדומה שלמרות התור היחסית ארוך הוא שווה את זה לגמרי! וראינו גם את ההצגה מאמא מיה שהייתה פשוט מושלמתSmileys.

כמובן שגם למדנו. במהלך השיעורים הייתה לנו האפשרות להכיר ילדים ממדינות שונות כמו:סין, צרפת, איטליה, רוסיה, צרפת, ברזיל, פורטוגל ועוד. חוץ מללמוד במהלך השיעורים ביצענו בכיתה גם פרוייקטים כמו יצירת מדינה או יצירת עיתון שאותם היינו צריכים להציג בפני כל הכיתות.

כמובן שהיה הרבה זמן חופשי לשופינג ולכן עשינו גם המון המון קניות ככה שמי שדואג שלא יהיה לו זמן לקניות תאמינו לי שיש מספיק.

וככה אחרי שבועיים משוגעים בברונל הגיע הזמן להיפרד ולעבור לסקוטלנד!!!
לסקוטלנד נסענו ברכבת בערך ארבע וחצי שעות ולאחר הנסיעה המנהל של בית הספר אד בא לפגוש אותנו ונסענו למגורים. בסקוטלנד בשונה מברונל המגורים נפרדים מבית הספר והמרחק בינהם הוא עשרים דקות הליכה.

אחרי שהגענו ישר קיבלנו את המפתחות לחדרים. אחרי שהיינו רגילים לרמה של ברונל ששם החדרים היינו מעולים הופתענו לטובה שהחדרים בסקוטלנד היו מושלמים!!! Smileys מלבד העובדה שכמובן לכל אחד היה חדר פרטי משלו עם שירותים צמודים המיטה הייתה זוגית ולכל קומה היה מטבח משלו שבו היו ספות וגם טלוויזיה.

בסקוטלנד היה לנו כל יום טיול בבוקר והלימודים היו אחר הצהריים וגם היו טיולים שהיו במשך כל היום.

אני אישית הרבה יותר אהבתי את השהות בסקוטלנד מאשר בברונל בגלל שהרגשתי שהיא הייתה הרבה יותר רגועה ופחות אינטנסיבית אבל נהנתי בשני המקומות בטירוף!!

לסיכום החוויה שלי בסאמר סקול הייתה מדהימה בזכות המדריכה שהייתה לי שיר שהייתה מדריכה מדהימה ובאמת עשתה למעננו הכל ובזכות הקבוצה המושלמת שלי שהיה כל כך כיף איתה ושאני באמת אוהבת כל אחד ואחת בקבוצה!

אני ממליצה לכל אחד ללכת לסאמר סקול מפני שזאת חוויה יחודית ומדהימה שאי אפשר לוותר עליה!