ליאור

• מרכז: Queen anne′s
  • יצאתי בקיץ: 2014

ליאור בראון

היי כולם קוראים לי ליאור בראון, ...

גל שנקר  (גל)

הי , קוראים לי גל , אני בת ...

הגר אביחי  (הגר)

היי כולם !! 27.6 אני הגר אביחי ...

הילה וייסינברג

וואו איך מסכמים חוויה כזאת? ...

עדן יפה   (עדן (דן דן))

היי לכולם, קוראים לי עדן ...

רומי שריאל  (רומי)

היי לכולם!! אני רומי שריאל ...

היי כולם קוראים לי ליאור בראון,

אני בת 15 מכפר סבא.

טוב אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל לספר את החוויה הכי מדהימה שעברתי בחיים!!!!!!!!!!

אוקיי אז ביום הראשון הגענו לשדה בשעה שש וחצי בבוקר שם חיכתה לנו ליאור המדריכה הכי מדהימהההההה בעולםםםםםם!!!!Smileys שבמשך כל הטיול דאגה לנו כאילו אנחנו הילדים שלה!!

שם חיכינו לכולם שיגיעו, נפרדנו מההורים ומשם הלכנו כקבוצה.

לאחר עיכוב של 4 שעות סוף סוף עלינו על המטוס. המקומות היו בסדר גמור וישבנו קרוב אחד לשני.

בערב הגענו לקמפוס שנראה אחרת לגמרי ממה שדמיינו לטובה כמובן, שטחים עצומים חדרים גדולים בקיצור מקום מושלם!!!!!!!!!כשהגענו קיבלו אותנו המדריכים שהיו פשוט מדהימיםםםםםםםם סבלניים וחיכניים ומלאי אהבה . Smileys   מי שקיבל אותנו  היה ג'יימס שלא דמיינו אפילו כמה קשה יהיה להפרד ממנו...Smileys

אחרי שעשו לנו סיור במרכז עלינו לחדרים והלכנו לישון. בבוקר קמנו בשעה שבע ארבעים לארוחת בוקר שהייתה סבירה ואחר כך עשו לנו את המבחנים שלפיהם חילקו אותנו להקבצות, שם גם פגשנו את הילדים מכל העולם. בהתחלה כולם התביישו ואפילו קצת פחדו ללכת לדבר עם הילדים החדשים בגלל האנגלית ומה נעשה אם לא יבינו אותנו ,אבל אחרי יום יומיים מבינים שכולם מרגישים את אותו הדבר ושכולם שם בשביל ללמוד אנגלית ולהשתפר,Smileysאפילו  היו שם ילדים שלא ידעו לדבר כמעט בכלל!

אחרי המבחנים היו לנו פעילויות עם כל הילדים ולאט לאט התחלנו להכיר אותם וליצור קשרים.

בבוקר זה היה באמת היום הראשון שלנו במרכז. קמנו בבוקר אכלנו ארוחת בוקר ואז גילינו באיזה הקבצות אנחנו ועם מי, כמובן שאף ישראלי לא היה לבד בכיתה היינו בין 2-3 ילדים בכיתה מישראל.

הכרנו את המורים שהיו מקסימים ומצחיקים שפשוט כיף ללמוד איתם.

השיעורים התחלקו ל2 חלק ראשון עסקנו בגרמר ועבדנו בחוברת עבודה קיבלנו שם וחלק שני עשינו פרוייקטים שונים שדרשו מאיתנו לתקשר עם הילדים משאר העולם, בכיתה המורים לא הסכימו לנו לדבר בעברית.

במשך השבועיים יצאנו לטיולים ב אוקספורד,רידינג, לונדון הלכנו להצגה של מלך האריות שהייתה פשוט מדהימההההההSmileys ,ללונה פארק לקרוז וכ"ו... מזג האויר היה הפכפך פעם חם פעם קר ופעם חם ויורד גשםSmileysבקיצור לקחת בגדים חמים וגם קצרים יש כביסה חופשי אז לא צריך הרבה בגדים.

בסוף השבוע הראשון (יום שישי) ערכנו קידוש בחדר אוכל כשהילדים מסתכלים עלינו ואנחנו מראים להם חלק מהדת היהודית, היה מענייןSmileys., ובהמשך נסענו למסיבה עם עוד כ 4-5 מרכזים שם פגשנו עוד    אנשים ממדינות אחרות ועוד ישראלים, המסיבה הייתה מדהימההההה...Smileys

בסוף בשבוע השני עשו לנו מופע כשרונות שהיה מצחיק מאודSmileys וילדה מוכשרת מהקבוצה שרה עם  ג'יימס מדריך מקומי.

ביום שבת היה לנו טקס סיום עם קבלת תעודות היה טקס יפה, מרגש, ועצוב :(, נפרדנו מכל המדריכים מהמורים ומהמנהל החמוד שהיה כמו חבר שלנו במהלך הטיול.

חזרנו לארץ ביום שני בבוקר ונפגשנו עם המשפחות שחיכו לנו הרבה זמן תאמת רציתי לחזור..Smileys

בקיצור לכל מי שמתלבט עם לנסוע וחושש איך אני אסתדר, מה יהיה ,כדי לי לנסוע פשוט לנסועעעעעעע זאת חוויה של פעם בחיים שאני לא ישכח לעולם!!!!!!!!!!!!!!! אני בטוח יחזור לשם.