עדן (דן דן)

• מרכז: Queen anne′s

עדן יפה   (עדן (דן דן))

היי לכולם, קוראים לי עדן ...

גל שנקר  (גל)

הי , קוראים לי גל , אני בת ...

ליאור בראון

היי כולם קוראים לי ליאור בראון, ...

רומי שריאל  (רומי)

היי לכולם!! אני רומי שריאל ...

לי כהן  (לילוש)

אני לי כהן בת 15 וחצי ואני ...

הגר אביחי  (הגר)

היי כולם !! 27.6 אני הגר אביחי ...

היי לכולם,

קוראים לי עדן ואני נסעתי ב 6.7 מקמפוס, חברה מעולה, ממליצה בחום.

הכול התחיל ביום שבת ה 5.7 יום לפני, ארגונים אחרונים, ניפרדים מהחברים, חברות וכמובן המשפחה האהובה. הגיע הערב הולכים לישון, כלומר מנסים לישון.

אחרי כמה שעות שינה קמים עייפים אך שמחים כי היום טסים, מתארגנים לוקחים את התיק ההורס שחילקו לנו מקמפוס את המזוודה הכבדה כמובן את הדרכון והכרטיס טיסה ויוצאים לשדה התעופה.

אחרי נסיעה של רבע שעה הגענו סוף סוף כבר מתה ליראות את החברות שהכרתי במפגש.

הגענו פגשנו את כולם ואת ליאור המדריכה המדהייימההההה.

ניפרדנו מההורים, חיבוקים, נישוקים והרבה דמעות. והלכנו לשים את המזוודות. אחרי כול הסיבובים סוף סוף הגענו לדיוטי פרי קנינו כול מה שרצינו וניפגשנו לעליה למטוס, אבל אז הודיעו לנו שהטיסה עוקבה ויש לנו לבלות בדיוטי פרי עוד כמה שעות טובות. התבאסנו אבל ניצלנו את השעות להכיר אחד את השני טוב יותר, שיחקנו כמה משחקים, אכלנו ארוחה בארומה ועוד קצת זמן להסתובב בדיוטי פרי. אחרי כמה שעות בדיוטי עלינו סוף סוף לטיסה שעברה מאוד מאוד מהר.

נחתנו בשלום, הודענו להורים, לקחנו את המזוודות הלכנו לאוטובוס שחיכה לנו עם הנהג הנחמד. התחלנו בנסיעה לקווין אנס המקום בו ניהיה בשבועיים הקרובים. בדרך היינו בשוק מיופייה של לונדון.

הגענו לקווין אנס וכמובן שהמדריכים והמדריכות, וטום המנהל החמוד קיבלו אותנו יפה מאוד.

הציגו את עצמם והמשכנו לחדרים. כול אחד קיבל את החדר שלו עם הבן זוג שלו. החדר היה גדול, מואר ונקי מאוד. הופתענו לטובה!!! סידרנו את הדברים בחדר וירדנו קצת למטה להכיר את המקום. אחרי הכרות עם המקום וקצת ילדים ממדינות אחרות הלכנו לארוחת ערב, שלא הייתה לנו כול כך טעימה, אבל לאט לאט התרגלנו. אחרי הארוחה הייתה פעילות עם עו ילדים, היה מאוד מאוד כיף. סיימנו, היה פגישה של הישראלים עם ליאור המדריכה שהסבירה לנו מה הולך להיות מחר והלכנו לישון.

קמנו בבוקר במרץ ושמחה התארגנו וירדנו לארוחת בוקר, אחרי הארוחה היה לנו פעילויות, ארוחה ומבחן רמות. חילקו אותנו להקבצות, כמובן שלכול אחד היה ישראלי איתו בכיתה, הכרנו את חבירנו לכיתה, ממדינות אחרות, למדנו קצת, סיימנו והלכנו לחדרים להתארגן לארוחת ערב שהפעם הייתה לנו יותר טעימה.

ככה היה לנו בשבוע הראשון וכמובן שהיה לנו יום אחד שיצאנו סוף סוף לטייל, טיילנו בטירת ווינדזור המהממתתתת. ראינו את טקס החלפת השומרים עם המדים האדומים. הסתובבנו עוד קצת ואז היה לנו קצת זמן חופשי להסתובב בחנויות ולשתות בסטארבקס.

אחרי הסיור והזמן החופשי חזרנו לקוויון אנס, היה לנו ארוחת ערב פעילות ערב, פגישה עם ליאור והלכנו לישון.

הגיע יום שישי, קמנו לארוחת, אחרי כך היה לנו פעילויות, ארוחה ואז לימודים, הישראלים למדו פחות כי היינו צריכים ללכת להתארגן לקידוש, אז התארגנו שכמובן כולנו לובשים לבן והלכנו לארוחת ערב, עשינו קידוש בשולחן הארוך שסידרו לנו בחדר אוכל, יובל בירך שתינו מהמיץ פטל ואכלנו. סיימנו את הארוחה והלכנו להתארגן עוד קצת למסיבה המטורפת שהולכת להיות לנו.

אחרי שהתארגנו והגענו למסיבה שהכרנו עוד ילדים ממדינות אחרות וכמובן ישראלים אחרים מקמפוס. המסיבה הייתה כול כך כייפית שלא רצינו ללכת. בסוף היינו צריכים ללכת, חזרנו לקווין אנס, היה לנו פגישה עם ליאור והלכנו לישון.

יום שבת הגיע איייזה כיף הולכים לטייייללל התחלנו בארוחת בוקר טעימה, לקחנו ארוחת צהריים וערב וייצאנו לדרך. נסענו לאוקספורד ראינו כמה אונבירסטיות, והלכנו ליראות את המקום שצילמו את הארי פוטר, זה היה רק לנו בגלל שהתנהגנו יפה, כולם התלהבו וצילמו. אחרי היה לנו זמן חופשי לחנויות וסטארבקס. חזרנו לקווין אנס אכלנו ארוחת ערב ואחרי הלכנו ליראות את המונדיאל ואכלנו פיצה טעימהההה שהזמנו. בעשר היה לנו פגישה עם ליאור והלכנו לישון.

יום ראשון הלכנו לרידינג עם מגי המדריכה החמודה שכולם אוהבים, היה לנו מלא מלא זמן קניות. קנינו מלא וכמובן אכלנו ושתינו בסטארבקס. אחרי כמה שעות של כיף חזרנו לקווין אנס. אכלנו ארוחת ערב והלכנו לישון. כול השבוע למדנו והיה לנו פעילויות כרגיל רק שהחליפו ביניהם, למדנו קודם ואז היה לנו פעילויות. אכלנו הרבה, ביום רביעי יצאנו לרידינג עם עוד קבוצות לסיור וזמן חופשי.

ביום חמישי אחרי הלימודים יצאנו לבושים יפה ונירגשים ללונדון למוזיאון מאדם טוסו, ולמופע מלך האריות, שהיה מופע מדהיייםםםם. חוויה בלתי נשכחת שהייתי הולכת עוד הפעם. אחרי המופע חזרנו לקווין אנס והלכנו לישון.

יום שישי הגיע, אחרי הלימודים, הפעילויות והקידוש היה לנו ערב כישרונות צעירים. שבו חילקו לנו תעודות סיום והופיעה עדי בשיר מושלם שהיא שרה.

בסיום המופע ניפרדנו בבכי מכול המדריכים.

יום שבת נסענו ללונדון, עשינו שייט בקרוז בנהר. עלינו על הגלגל הענק המדהים שרואים ממנו את כול לונדון.
ירדנו והלכנו לביג בן היפה, עשינו סיור בלודנון וכמובן שהלכנו לארמון המלכה. אמרנו שלום למלכה והמשכנו לרחוב החנויות. קנינו הרבה, אכלנו ושתינו, וחזרנו לקווין אנס.

שהגענו לחדרים התחלנו לארוז והלכנו לישון.

ביום ראשון קמנו בבוקר עצובים שעוזבים היום אבל נירגשים כי נוסעים ללונה פארקקקק. אכלנו ארוחת בוקר ולקחנו איתנו ארוחת צהריים ונסענו ללומה פארק עם הרוסים שהתחברנו אליהם כול כך ואני מתגעגעת מאוד אליהם.

הגענו ללונה פארק מתים כבר להיכנס. לונה פארק ענקי יותר בכיוון של פארק מים עם מלא מתקנים מטורפים. כמובן שלא עליתי על כולם אבל היה מאוד כיף, במיוחד המתקן של המים שנירטבים מאוד אבל לא נורא. אכלנו בלונה פארק ויצאנו לכיוון של קווין אנס לשים את הרוסים, להיפרד עוד קצת ולקחת את המזוודות. אחרי שניפרדנו עם דמעות ולקחנו ארוחת ערב יצאנו לשדה עצובים.

הגענו שמנו את המזוודות והלכנו לדיוטי פרי אחרי שקנינו, עלינו למטוס והטיסה עברה מהר מאוד. נחתנו עייפים ומתים ליראות כבר את ההורים. עשינו בדיקת דרכונים, לקחנו את המזוודות ויצאנו להורים.

אחרי שכול אחד ראה את ההורים שלו, ניפרדנו כול אחד מהשני בחיבוקים ובכי. כול אחד הלך לביתו והינה כבר עבר שבוע שכולם מאוד חסרים לי אבל אנחנו שומרים על קשר כול הזמן, ומתפללים שניזכה למפגש שנוכל ליראות אחד את השני.

אז לסיכום היה לי מאוד מאוד כיף, עבר מאוד מהר, ובשמחה הייתי חוזרת לשם עכשיו!!!