רוני

• מרכז: ברייטון
  • יצאתי בקיץ: 2014

רוני סיריוס

היי אני רוני, עולה לכיתה י ...

רתם לוי  (רתם)

וואו... אז מאיפה בכלל להתחיל?היי, ...

נועה שגב  (נועה שגב)

שלום שמי נועה הייתי במתחם ...

אופק הכהן

היי קוראים לי אופק , טסתי ...

דפני סופרו  (דפני )

היי קוראים לי דפני ויצאתי ...

גפן כץ  (jefen\ vine)

ברייטון מחזור 3 2014!!!הכל ...
היי אני רוני, עולה לכיתה י מקריית אונו..
ובחופש האחרון נסעתי למרכז ברייטון מחזור שלישי המושלםSmileys
יש לי כלכך הרבה מה להגיד ואני בכלל לא יודעת מאיפה להתחיל אז אני אנסה לא לחפור..Smileys
הכל התחיל בבוקר או בעצם לילה כי נדרשנו להגיע ב1:00 לשדה התעופה. שם כולם די היו עם ההורים שלהם ובעיקר עם החברים שבאו איתם...
מפה לשם כל אחד זיהה אנשים שהוא ראה קודם והחלפנו חיכוים וחיבוק מהיר ומה קורה.. Smileys
אחרי בערך חצי שעה של המתנה עד שכולם הגיעו נפרדנו מהורינו והתחלנו לעבור את התהליך עד הדיוטי פרי.. מהרגע שנפרדנו מההורים ועד הדיוטי כבר מהר כולם נפתחו והתחילו להתחבר.. :)
אחרי 4.5 שעות טיסה ארוכות או לא (אני ישנתי...Smileys ) הגענו ללנודון ואז היו לנו בסביבות עוד שעתיים נסיעה למרכז ברייטון... הגענו אל הקמפוס וכמובן שכולם נדהמו מהיופי. ישר הנחנו את התיקים והלכנו לאכול..
אחרי זה התמקמנו בחדרים ובערב הייתה לנו פעילות בה לימדו אותנו את BAD השיר עם הריקוד שאני אזכור לנצח!Smileys
סדר היום שלנו היה: ארוחת בוקר, שעת פעילות, הפסקה קצרה, עוד פעילות, צהרים, שעת לימודים, הפסקה, עוד לימודים, ארוחת ערב, פעילות ערב, שעת טש, ואז אמורים ללכת לישוןSmileys אבל כולם נשארים בחדרים של חברים  .. נשמע עמוס אבל כלכך כיף שאתה לא מספיק אפילו להיות מותש !
הפעילויות היו כלכך מגוונות: ספורט כמו מחניים , טניס, כדורגל ועוד.. ופעילויות יצירה כמו הכנת שלטים, הכנת צמידים או אפילו לפעמים סתם זמן חופשי בחדר שנקרא קומנד רום והוא בעיקר מרווח מלא בפופים וספות עם מחשבים וואי פי שטח חומרים ליצירה מקרן לסרטים רמקולים למוזיקה ועוד דברים כיפים..Smileys
כמה פעמים בשבוע השגרה הייתה מתהפכת כייון שהיינו יוצאים לימי חוץ, הימי חוץ היו כלכך כייפים ומגבשים ותמיד שילבו שופינג..Smileys
הייתה תקופה כלכך כיפית ואז הגיע הסוף.. כולם היו ממש עצובים והרבה בכו (גם אני)
חוויה מדהימה שאני לא אשכח בחיים ומבחניתי לחזור שנה הבאה לאותו מקום עם אותם חברים מהארץ וגם מארצות אחרות עם אותם מדריכים מדהימים!Smileys