רתם

רתם לוי  (רתם)

וואו... אז מאיפה בכלל להתחיל?היי, ...

רוני סיריוס

היי אני רוני, עולה לכיתה י ...

גפן כץ  (jefen\ vine)

ברייטון מחזור 3 2014!!!הכל ...

נועה שגב  (נועה שגב)

שלום שמי נועה הייתי במתחם ...

דפני סופרו  (דפני )

היי קוראים לי דפני ויצאתי ...

אופק הכהן

היי קוראים לי אופק , טסתי ...
וואו... אז מאיפה בכלל להתחיל?
היי, אני רתם לוי והייתי בברייטון מחזור 3   Smileys
הכל התחיל ב28.7.14 בשדה תעופה בן גוריון... בהתחלה היינו מאוד ביישנים ולאט לאט נפתחנו וגילית חבורה של ילדים מדהימים שיישארו חברים שלי לכל החיים! Smileys
ביום הראשון היינו נורא עייפים כי בקושי ישנו אבל בכל זאת היה מאוד כיף  Smileys
התגבשנו ממש מהר ולא היה אף אחד שהרגיש לבד.Smileys
ביום השני גילינו מדריכים מדהימים של  פעילויות ממש מגניבות והכרנו ילדים מכל מדינות: סרביה, רוסיה, גרמניה, פורטוגל והם היו ממש נחמדים וישר התאהבנו גם בהם Smileys
בערב היה בליינד דייט וזה היה מאוד מצחיק וחלקנו יצאנו קצת נבוכים אך מרוצים.Smileys
ביום השלישי היו לנו שיעורים כיפיים בבוקר עם המורים החמודים  והלכנו לsea life center ושם הסתובבנו וראינו כל מיני יצורי מים מיוחדים וחמודים ואחר כך הלכנו להסתובב במזח והיה ממש ממש כיף Smileys
למחרת היו לנו שיעורים ופעילוית והיה ממש כיף ובערב היה לנו  ערב בנים נגד בנות ממש מגניב  ולמרות שהיה תיקו אני בטוחה שהבנות ניצחו Smileys
יום אחרי הלכנו למזח ושם עלינו על מתקנים מגניבים והלכנו לחוף הים ולאחר מכן היו לנו שיעורים כיפיים. בערב הייתה קבלת שבת ואחר כך הייתה מסיבה שבה הכרנו גם את האיטלקים החדשים שהגיעוSmileys
ביום שבת נסענו ללונדון ושם עלינו על הגלגל ענק ואחר כך היו לנו ארבע שעות מטורפות של שופינג איפה שרק רצינוSmileys ביום שאחרי היינו בלונה פארק והיה מטורף! המתקנים היו אדירים Smileys יום למחרת היו פעילויות ושיעורים ובערב מסיבת פיג'מות מגניבה ושם זכינו להכיר את היפניות המתוקות שהביאו וחילקו המון מתנות לכולם Smileys יום למחרת היו לנושוב פעילויות ושיעורים מגניבים ובערב היה לנו ערב כשרונות מאוד מצחיק Smileys ביום שאחרי, היינו בטירת ארונדל והיה ממש יפה לראות את הטירהולאחר מכ היה שופינג מטורף Smileys למחרת נסענו למדאם טוסו ושם היה ממש כיף להצטלם עם כל הבובות שעווה ולאחר מכן נסענו למחזמר מלך האריות שהיה מדהים מאוד Smileys יום שאחרי נפרדנו מהפורטוגלים והגרמנים וזה היה מאוד עצוב והיה לנו זמן חופשי ובערב היה לנו חלוקת תעודותSmileys ביום האחרון הלכנו לקתדרלה ושם היה ממש יפה לראות ואחר כך היה לנו עוד שופינג מטורף ואז נסענו לשדה תעופה וחזרנו הביתהSmileysSmileys בקיצור זאת הייתה החוויה הכי אדירה ומגניבה וכיפית שהייתה לי כל החיים!