• ...

• מרכז: ברייטון
  • יצאתי בקיץ: 2013

שני יעקב  (שני)

איך מתחילים בכלל לספר על שבועיים ...

מיכל אביב  (מיכל)

היי,אני מיכל אביב בת 15 מקריית ...

לין זגדון  (לין זיגדון)

טוב אז קודם כל אני לין זיגדון ...

מתן אור

שלום שמי מתן אני בן 15 מאחוזת ...

מאיה זרך

וואו אז איך בכלל מסכמים ...

איב דמארי

היי שמי איב דמארי, אני בת ...

איך מתחילים בכלל לספר על שבועיים כאלה מדהימים בסיפור כזה קצר??
טוב, אז קוראים לי שני, אני בת 14 וחצי מיהוד, ונסעתי לברייטון מחזור שלישי.
זאת הייתה אחת החוויות הכי כיפיות שהיו לי בחיים!!!!!!!!!

אז הכל התחיל מזה שפתחנו קבוצה בוואטסאפ, ודיברנו שם מלאSmileys
בערך שבועיים לפני הטיסה היה המפגש קבוצה, ושם ראינו את הכל הילדים.
עשינו סבב של שמות וכל אחד סיפר מאיפה הוא ובן כמה הוא(;
במפגש דיי התביישנו ולא דיברנו הרבה אחד עם השני..Smileys

שבועיים אחרי זה, ב- 28.7.13 הגענו לשדה תעופה ב- 13:00. נפרדנו מההורים, ועברנו את כל הבדיקות. היה לנו הרבה זמן בדיוטי פרי, ושם בעצם התחיל השופינג שלנוSmileys בטיסה הכרנו אחד את השני והתחברנו מהר, וכמובן שכל הטיסה עמדנו והסתובבנו ועשינו "קצת" רעש לאנשים במטוסSmileys
נחתנו בשדה התעופה הית'רו בלונדון, ונסענו לברייטון. רובנו נרדמנו באוטובוס כי היינו עייפים. שהגענו לקולג' התארגנו בחדרים והתלהבנו מהמקום.
ביום השני עשינו את המבחני רמה שלא היו כאלה קשיםSmileys והכרנו את המורים והמדריכים. אני הייתי בכיתה עם ג'ורג'י וריצ'רד המורים החמודים (שבמקרה גם חברים)Smileys השיעורים היו ממש כיפים, זה לא כמו בבית ספר שממש לומדים, זה יותר לדבר, ופעילויות ועל נושאים מעניינים. הלימודים ממש עזרו לי, השתפרתי ממש בדיבור, והאוצר מילים שלי גדל.

היו גם פעילויות כל יום- היו 2 אפשרויות והיינו צריכים לבחור את מה שאנחנו רוצים. הפעילויות היו מגוונות- היה טניס, כדורגל, מחניים, שחייה, אומנות, ריקוד, צ'יל אאוט ועוד. את הפעילויות המדריכים החמודים של ארדמור (ביג בן, אפי, גו, בראוני) העבירו והן היו ממש כיפיות. Smileys
הפעילויות שאני הכי אהבתי היו הפעילויות ערב שבהן התגבשנו. הפעילויות היו- בליינד דייט, מסיבת פיגמות, דיסקו, כשרונות צעירים (שהכנו ריקוד ושיר כל הקבוצה), בנים נגד בנות, ערב סרט ופיצה ועודSmileys

אני אהבתי במיוחד את הטיולים בלונדון- היינו במדאם טוסו (והצטלמנו עם כל המפורסמים), שטנו בתמזה, ראינו את ההצגה מלך האריות (שהייתה מהממת), היינו בלונה פארק ועשינו מלא מתקנים כיפים וכמובן שעשינו מלא שופינגSmileys

במהלך הסאמר סקול התחברנו עם ילדים מכל העולם. ממש נקשרנו אליהם והיה לנו קשה להיפרד מהם. הארצות שהיו- גרמניה, רוסיה, אוקראינה, יפן, ועוד ילדים שבאו לבד מאיטליה ושוויץ. אני בטוחה שנשמור איתם על קשר!

ביום האחרון נפרדנו מכל הילדים מחו"ל ומהמדריכים, והיה לנו ממש קשה להיפרד. היינו עצובים שהחוויה המדהימה הזאת נגמרה, וכולנו רצינו להשאר עוד!Smileys

הילדים בקבוצה היו מדהימים, הפכנו להיות משפחה אחת גדולה, נקשרתי לכל אחד ואחת מהם ואני מתה על כולם!
אין על הקבוצה המדהימה הזאת! עברנו הרבה חוויות ביחד ואני מקווה שניפגש שוב ושנשמור על קשר!SmileysSmileysSmileys

תודה לענת ונעמה המדריכות המדהימות שעזרו לנו בכל דבר, והיו שם בשבילנו!
לא יכלנו לבקש מדריכות יותר טובות!Smileys

הלוואי והסאמר סקול היה ממשיך, אם זה היה תלוי בי הייתי נשארת שם עוד.