• מתכוננות לטיסה

• מרכז: שיפלייק

• התקשר אלי בסקייפ

אור יעקבי  (אור יעקבי)

היוששש קוראים לי אור יעקבי ...

שביט אלקיים

שלום,   קוראים לי שביט ...

ענת אקסלרד

היי, אני ענת והשנה הייתי בסאמר ...

ניצן פרג'ון  (ניצני)

היי קוראים לי ניצן פרג'ון ...

שחר שמאלי  (שחר)

היי,   שמי שחר שמאלי ...

שדא סמארה

היווש,קוראים לי שדא בת 15 ...

היוששש

קוראים לי אור יעקבי , אני בת 15 וחצי ונסעתי לשבועיים מדהימים במרכז הכי הכי - שיפלייק !! Smileys

אז ככה .. מאז שהייתי קטנה ידעתי מה זה סאמר סקול פחות או יותר , ומשום מה חשבתי שזה לא הדבר הכי מהנה .. שרוב הזמן לומדים וישנים ..  באמצע שנה שעברה חברות שלי התחילו לדבר ולתכנן על נסיעה לסאמר סקול . בהתחלה לא התלהבתי מהעניין , אבל כשנכנסתי לאתר , קראתי את הסיפורים המדהימים של הבנות וראיתי את המרכזים ההורסים , כל כך שיניתי את דעתי !!!  Smileys לא הפסקתי בתחנונים להוריי ,  אחרי שיכנועים ובירורים רבים , הגעתי למסקנה ששיפלייק זה ה- מרכז , ונרשמתי עם עוד 3 חברות טובות .
ארחרי שנרשמתי בקמפוס , הוסיפו אותי לקבוצה בוואטסאפ שבה כל ילדי הקבוצה .
הכרנו את כל הילידם , בהתחלה כולנו היינו סגורים וביישנים , אבל אחרי המפגשים שאירגנו והכרנו אחד את השני פנים מול פנים , שמרנו על קשר יום יומי והגענו ליום בטיסה כקבוצה אחת מגובשת ! שם הקבוצה היה עוד .. ימים . בתחלנו מעוד 100 ומשהו ימים , וכך ספרנו כל יום ויום , כל יום  בשעה 00:00 שינינו את שם הקבוצה בעוד סיפרה , עד שסוף סוף הגיע ה- יום !! יום הטיסההההההה   Smileysנפגשנו שם עם המזוודות (והאוברוויטים ... ) ופגשנו שוב את המדריכה המדהימה ניצן הכל היה ארוז ומוכן , נפרדתי מההורים עם בכי רב , ואני זוכרת את המשפט שניצן אמרה - " אתם עוד תבכו שלא תרצו לחזור " .. והוא היה כל כך נכון ! Smileys

אחרי העלייה למטוס והטיסה המטישה , הגענו סוף סוף לאנגליה ! היה חם יחסית למה שציפינו , וישר עלינו לאוטובוס מיוחד ומפואר מלא באורות  Smileys הגענו למרכז בלילה , והיינו די מבוהלים מהתנפלות הילדים החדשים עלינו . הכרנו את נייל מנהל הקולג' (החתיך !!!! )Smileys שהראה לנו את המבנה . לאחר שכל אחד בחר חדר , פרקנו מזוודות והלכנו לישון נרגשים ליום למחרת .

ביום למחרת קמנו לארוחת בוקר טעימה ומגוונת , והכרנו את כל המדריכים (כולם חתיכים הורסים ! ) באקטיביטי ראשון - משחקי כדור והיכרות בדשא . כך חילקו אותנו לקבוצות אקטיביטיס קבועות לכל יום .

המקום כזה מדהים !!! ירוק ופסטורלי , גדול ומהמם ! הכרנו ילדים מכל העולם - ברזיל , גרמניה ,ספרד,איביזה,סין,רוסיה,צרפת... הקליק הראשוני היה עם הספרדים  Smileys. חילקו אותנו לרמות לאחר המבחנים , והכרתי את המורה הנסיך שלי - סטיב !! אי אפשר שלא להתאהב בו Smileys הפעילויות ערב היו מהנות במיוחד - מסיבת רחוב בה התגנדרנו והצטלמנו עם כל המדריכים והילדים , רויאל אקסוט , ערב כשרונות צעירים , טורנירי ספורט , מסיבת פיג'מות ...
היתה בקולג' ברכת שחייה ע נ ק י ת   Smileys ולוק היה המציל , שזה בכלל מושלם .. Smileys ביקרנו במקומות שונים - וינזדור קסטל  , אוקספורד- שם ראינו את בית הכלא המפורסם וכמובןןן שעשינו שופינג :)  , לונדוןןןןןן המהממת !! שאומנם נפלנו על יום סגרירי וגשום ,(ולבשנו קצר .. )  Smileys, נהנינו בשייט בספינה , וביקרנו בארמון המלכה . יום אחר ביקרנו גם בפארק השעשועים בעצוםםם THROPE PARK - פארק השעשועים הכי כיפי שהייתי בו !!! יש בו מתקנים מטורפים , וכמובן שלא פספסתי דבר ועליתי על כ ו ל ם    Smileys נהננו ביום שלם בלונדון - לאחר השיעורים , נסענו באוטובוס היישר למדאם טוסו , שם הצטלמנו עם כל הסלבס , ומשם למחזמר LION KING - -אחת החוויות מהנסיעה שאני לא אשכח ! היה כזה מרהיב , כזה יפה .. כל הרקדנים , התפאורה , התלבושות  הגודל העצום של האולם . אין דברים כאלה !  חלום ! ביקרנו גם ברידינג לאחר סיור בעיירה - בה ראינו בתים מהממים על שפת נהר התמזה .
 השיעורים היו מהנים ( כן ! באמת !) , ובהחלט שונים משיעורי בית הספר . עבדנו בפעילויות היכרות אחד עם השני (והכל מתנהל באנגלית כמובן .. ) , למדנו על התרבויות השונות מתוך השיחות ,  עברנו כל כללי הדקדוק  והרחבתי את אוצר המילים שלי ברמות !
חוויה נוספת היתה השיחות המסכמות בלילה , ב common room . עם כל העייפות , ההתלהבות , או העצבים , כל יום התייצבנו לשיחה מסכמת עם ניצן בשעה 10:00 ולא אחרי , לטענות ומענות , והסברים על היום שאחרי . ואני חושבת שהשיחות האלו יהיו הזיכרון הכי בולט מהטיול כולו . כל ההפרעות הקטנות , היציאות  , והצחוקים שחזרו יום אחרי יום נהפכו לבדיחות פנימיות , שחסרות לי ברמות !
כל פעם שראינו קבוצה עוזבת את המרכז וחוזרת לארצה הדחקנו , אמרנו כמה שזה עצוב להיפרד אחרי שבועיים כל כך מהנים ..  Smileys וכן , היה כל כך עצוב לעזוב את המרכז .. להיפרד מכל המדריכים - מלוק , ג'ק , סאם ,קייט , אימוג'ין , בבן , פיונה .. הכרנו אחד אחד באופן אישי , ועד היום אנחנו בקשר איתם בפייסבוק  Smileys , מכל החברים שהכרנו .. ועם בדמעות בעיינים , נסענו לשופינג אחרון בקניון ענקקקקקקקקק שבהחלט שיפר את המצב רוח ! Smileys

היה לי את הקיץ הכי מדהים בעולם , זאת חוויה עצומה של פעם בחיים !