שדא

• מרכז: שיפלייק

שדא סמארה

היווש,קוראים לי שדא בת 15 ...

אור חסון  (orush)

שלום לכל קוראי קהילת הילדים ...

אדם אלכסדנר שוורץ  (אדם)

שלום קוראים לי אדם שוורץ, ...

חופית כהן  (hofit10011)

אומרים שתמונה שווה אלף מילים ...

יואב אלפרין  (יואב)

היי   קוראים לי יואב ...

מיכל לב  (מיכל)

שלום! אני מיכל ויצאתי לסאמר ...

היווש,קוראים לי שדא בת 15 משפרעם נסעתי לשפלייק המושלמם לשלושה שבועותSmileys Smileys

הכל התחיל בטלפון לקמפוס לדעת מה זה סאמר סקולSmileys

התשובה שאני עכשיו נותנת: " סאמר סקול זה חוויה של פעם בחיים וחוויה שבחיים לא שוכחים Smileys"

ביום הראשון בנמל היה פשוט הכול מדהים, איך עשינו הכול בלי הורים הרגשנו תותחים Smileys דברנו והתחלנו להפכוך לחברים Smileys

וסוף סוף הגענו לשיפלייק החלומתית עם הכול העיפיות הרגשנו שי ההתרגשות מכל דבר Smileys מהנוף מהמגרשים הענקייים מהנהר שלידינו פשוט כל דבר כמו בסרטים

לאט לאט הכול התחיל לךהיות יותר ויותר מעניין ןכיף Smileysהתחלנו להכיר חברים בחיים לא אשכח אותם אתחלנו להרגיש בבית ולא רצינו לחזור ולעזובSmileys

אני אישית חזרתי עם מלאאאא חברים מהרבה מקומות שנות אהבתי אותם הכי הרבה ומתגעגעת אילהם ברמוותSmileys הכרתי שם שתי בנות מהממות הפכנו לחברות אוהבות צוחקות עוזרות מדברות והכי מתגעגעות Smileys

אחד הדברים שלו שוכחים בשיפיילק: הזעקות האדומות המפחידותSmileys

יושבים באמצע שיחת סכום יום עם המדריכה המושלמת שלנו פתאום החדר הופך לאדוםSmileys רצים החוצה פחד מוות....ובסווף מגלים שזה מימ חמים יותד מדי במקלחת Smileys ופעם זה היה דיודרנט יותד מדי בחדר... ופעם ילד לחץ בטעות וכול פעם מפחיד יותר ויותר ותמיד בסוף מגלים שזב דבר הכי טיפש בעולםSmileys

היום יום בשיפלייק דבר לא משעמם בכלל יש חצי יום לשעורים שהיו ממש כיף וחוויה והחצי השני כל מני פיעליותSmileysעשינו הוקי טינס ביסבול וכל מני ספורט ולא לשכוח את הימיים החמים שעשינו אחלה בריכה Smileys

את הפיעליות ואתהקבוצות ואת המדריכים היה דבר מושלםםם התגעגעתי מלאאאאSmileysSmileys

ובטח לא שוכחים את הטיולים המדהמיייים שהיו לנו Smileys

THE AMAZING LONDON... WINSDOR CASTLE...OXFORD...THORPE PARK Smileys

SmileysWE WILL ROCK YOU מופע מושלםםםםם Smileys

ועוד מלאא טיולים מהממים  ובטח היה לנו תמיד זמן חופשי לשופייינגSmileys

זמן חופשי בטיולים שה זמן שמרגשים מירוץ למליון ... תיק על הגב שעון ביד והכי חשוב לא לבזבז דקה נהנינווו בלי סוף אבל תמיד הכול נעצר ומגיע הזמן ללכת לנקודת מפגש בלי אחור ובלי לשכוח שקיות Smileys

סאמר סקול חוויה של פעם בחיים ולא מפספסים הכי חשוב לא להתבייש ולא לפחד ללכת להכיר אנשים לא לפספס שום דבר לקחת הרבההה תמונות (אני לפחות חזרתי עם 1800 תמונות) SmileysSmileys

סאמר סקול דבר מושלם אי אפשר לתאר ולכתוב את זה בסיפור קטן אלה לשמור בלב לכל החייםSmileys