נועה

• מרכז: בידלס

נועה שיק  (נועה)

היי קוראים לי נועה ואני נסעתי ...

שי דיאמנט  (שי)

קצת על עצמי,   שמי שי ...

ליאב שמר  (ליאב)

שלום,   אני ליאב שמר ...

ברק שפר  (baraksh)

נחיתה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    ...

סופיה סגל  (סופקה)

הייי כולם!! :) וואו, אני ...

גיא גניס  (גיא)

טוב, אז הסיפור מתחיל ככה. ...

היי קוראים לי נועה ואני נסעתי השנה לסאמר סקול במרכז בידלס למחזור הראשון.

הייתי אמורה לטוס עם חברה אבל היא לא יכלה בסוף ואז עוד חברה שלי וידיד שלי גם רצו אבל גם הם לא יכלו בסוף, אז אני נרשמתי לבד, כדי שאני לא אהיה לבד לגמרי קמפוס חיברו אותי לעוד ילדה שהגיעה לבד וככה דיברנו קצת לפני.

ביום של המפגש הכרנו את כל הילדים אבל לא עד כדי כך וביום של הטיסה כבר התחילו להווצר קבוצות של ילדים שהיו ביחד.

כשהגענו לבידלס אף אחד לא יכל להפסיק להסתכל מהחלון כי הכל שם היה מלא בצמחיה ירוקה והמקום עצמו עעענננקקק!!!!!

שם פגשנו חלק מהמדריכי ספורט, מדריכה לקחה את הבנות להראות לנו את הבניין של הבנות ומדריך לקח את הבנים להראות להם את הבניין של הבנים.

יום למחרת עשו לנו את הבחינות לרמה בכיתות והסבירו לנו על איזה פעילויות יש ואיך זה עומד להתנהל.

ביום רביעי היה הטיול הראשון שלנו אל מחוץ לבידלס, נסענו לעיירה בשם ווינצסטר ושם נכנסנו לראות כנסייה ענקית וממש יפה, ואחרי שביקרנו בכנסייה היה לנו זמן שופינג (איך לא?!)

בטיול ללונדון היה ממש חם אז קיצרו לנו את הטיול והיו לנו משהו כמו ארבע שעות לשופינג ב- covent garden שזה מרכז קניות ענק.

יום אחרי לונדון נסענו ללונה פארק thorpe park שהרעיון מאחורי הפארק הוא עיר נטושה והרוסה, עלינו על איזה שהוא מתקן שעולים ברכבת ויורדים לתוך בריכת מים ומהרכבת הזו אתה יוצא כלוך רטוב, למתקן הזה עלינו גם עם המדריכה (המדהימה!!!) שלנו שבאה איתנו מישראל, קרן, וגם עם המדריכות מבידלס, מארה ואדל.

אחר כך הלכנו עם קרן למתקן בשם- X המתקן הזה נמצא בתוך מבנה שנראה מבחוץ כמו פירמידה אבל כשנכנסים יש אורות צבעוניים ומוזיקה במסדרון שהולכים בו עד לרכבת עצמה, במתקן הזה נוסעים ברכבת אבל יש רק עליות ירידות ופניות וזה בלי לופים וסיבובים ותוך כדי המתקן יש אורות צבעוניים ומוזיקה וזה מרגיש כאילו אתה במסיבה, את המתקן הזה עשינו פעמיים.

אחרי המתקן הזה אני הלכתי לבד עם קרן לאחת הרכבות המפחידות בפארק ועשינו אותו כמו גדולות למרות שלא הפסקנו לצרוח אבל היה ממש כיף!!

ביום רביעי בשבוע השני נסענו לעיירת חוף בשם portsmouth גם שם כמו בכל מקום אחר היה לנו זמן שופינג ארוך והייתה גם אפשרות למי שרצה במהלך הזמן החופשי לעלות למגדל התצפית של העיר.

יום אחרי נסענו בצהריים ללונדון (שוב) רק הפעם למוזיאון השעווה מאדאם טוסו, הסתובבנו בו ובסוף כשחיכינו שכול הילדים יגמרו בחנות מזכרות ויצאו החוצה פגשנו משפחה ישראלית מרמת אביב אז דיברנו איתם קצת, אחרי המאדאם טוסו נסענו לראות את המחזמר "we will roo you" של קויין והמחזמר היה מדהים!!!!

ביום שבת נסענו לעוד עיירת חוף בשם brighton שם היינו במקום שנקרא sea life שיש שם אקווריומים ענקיים ומלא חיות ים לאחר שכולם יצאו לקחו אותנו לנקודת המפגש שנפגש בה אחרי השופינג ונתנו לנו להסתובב, כמה ילדים הלכו עם המדריכה שהגיעה איתנו מבידלס לקניון שהיה לא רחוק משם ואז הסתובבנו שם.

ביום ראשון זה היה היום האחרון שלנו ואחרי שנפרדנו מכולם ועלינו על האוטובוס נסענו (שוב אבל בפעם האחרונה) ללונדון שם היינו במוזיאון הטבע ואחרי זה נתנו לנו עוד זמן לעבור בין עוד שני מוזיאונים שהיו שם או פשוט לשבת על הדשא מחוץ למוזיאונים.

משם נסענו ישר לשדה תעופה, והבייתה.

אני ממש נהנתי ואני אשמח לעשות את זה שוב!! המון המון תודה לקרן המדריכה המדהימה שלנו שבאה איתנו מהארץ!!! זאת הייתה חוויה שאני בחיים לא אשכח!