•  טיול קיץ לחו"ל שווה

• מרכז: ברייטון
  • יצאתי בקיץ: 2012

מיכל פינטו  (מייקל)

אני מיכל פינטו מראשון לציון ...

אריאל ברוק  (אריאל)

קוראים לי אריאל ואני הייתי ...

יובל אופק  (יובל אופק)

אוקיי, איך אני אתחיל?כשבועיים ...

רוני רוזנברג  (רוני)

ואו איך אפשר בכלל להתחיל ...

אופיר בריזינוב   (אופיר בריזינוב )

הי אז ביקשו ממנו לכתוב על ...

יובל אופק  (יובל אופק)

אוקיי, איך אני אתחיל ? ...

אני מיכל פינטו מראשון לציון בת 15 וטסתי למחזור שני של ברייטון 2012 :)Smileys
אחריי הרבה זמן כ 3 חודשים אחריי שהסאמר סקול נגמר השתכנעתי לכתוב סיפור בקהילת ילדים :) מי שרוצה להרשם השנה לברייטון או לכל מרכז אחר יש לי במהלך הסיפור בסוגריים כמה עצות אז כבר לעקוב !!!
אז כמו שכמעט כולם התחילו אי אפשר לתאר במילים את החוויה המדהימה ביותר שעברתי בחייSmileys. כשאני וחברה שלי שגם באה איתי לסאמר סקול חשבנו על איזה כיף יהיה לטוס לסאמר סקול יחד אחריי שיכנועים רבים של ההורים הם הסכימו אז התחלנו לברר עוד פרטים התלבטנו בין קיימבידג′ לברייטון Smileys

בסוף הלכנו על ברייטון (אפילו שמסיפורים של ילדים מקיימברידג′ שאני מכירה אישית גם קיימבידג′ זה בחירה טובה )
ולפני שנירשמים כדי לשאול בפורום של קמפוס שאלות ולא להתביישSmileys לשאול הכל

אז נירשמנו 183ימים לפני הטיסה (כן ספרנו ימים אחורה וזה ניראה לנו כמו נצח עד שנטוס) אבל בינתיים נכנסנו לקבוצה של המחזור שלנו בפייסבוק (מי שנירשם שיחפש הקבוצה שלו ואם אין עדיין שיפתח קבוצה ) והתחלנו לדבר עם ילדים מהקבוצהSmileys. בהתחלה עוד היינו די ביישנים ואף אחד לא הכיר אחד את השני אבל עם הימים יצרנו קשר , וגם יצא לנו לארגן כמה פגישות של הקבוצה לפני  הטיסה ועוד להפגש כיחידים ועוד לפני שטסנו אפילו נהינו חברים טוביםSmileys(עוד פעם מי שנירשם כבר - חובה ליצור קשר עם הילדים לפני הטיסה ככה הגיבוש ההתחלתי יותר קל !! )

כשבועיים לפני שטסנו התחלנו לארוז (זה רק מתוך התרגשות . המלצה אל תעשו את זה !! רצוי כ 3 ימים לפני להתחיל לארוזSmileys )

אז עשינו (אני מדברת ברבים לכל אורך הסיפור כי אני וחברה שלי עברנו את כל התהליך ביחדSmileys) אז עשינו רשימה של הדברים שצריך לטיסה והתחלנו לארוז !!!! ההתרגשות עצומה ויש כבר הרגשה שזה קרוב יותר מתמיד

אז 182 ימים עברו יחסית מהר והגענו ללילה שלפני הטיסה כמובן לא הצלחנו לישון כל הלילהSmileys וכדי לעבור את הלילה הקשה הזה דיברנו בסקייפ על חברים מהקבוצה שגם לא הצליחו לישון.

יום הטיסה הגיע וההתרגשות בשיאSmileys , ב 6 בבוקר הגענו לשדה פגשנו את מהדריכות שלנו ליאור וענת לא כל כך הכרנו חוץ מהמפגש של קמפוס , נפרדנו מההורים ( די ההורים לא נתנו לנו ללכת מהמחשבה שלא יראו אותנו ששבועיים חח) אבל הם בסוף שיחררו אותנוSmileys והלכנו לנו בשדה ברור שבגלל שהיינו קבוצה לא עברנו את כל הבדיקות אבל יצא לנו לעבור את כל הבדיקות החשובות (שימעום ) Smileys

והגענו לדיוטיפרי !!!! ( שוקולדים שוקולדים שוקולדים ...Smileys)

ואז הגענו למטוס עם עוד כמה קבוצות ממרכזים אחרים (בהתחלה חלקנו לא ישבנו ליד מי שרצינו אבל אחכ התחלפנו והכל היה בסדר Smileys

אחריי 5 שעות הגענו לאנגליה (בדיחה פרטית [להתעלם] וכן אור הדשה עשה פלופי פלופי)  ישר הרגשנו אתהשינוי במזג אוויר לטובה הרוח הייתה קרירה ונעימה כן כבר הרגשנו בחו"לSmileys

שיצאנו מהשדה תעופה בלונדון נסענו באוטובוס לברייטון (כבר אז התחילו מאות תמונות!!)Smileys
כשהגענו לברייטון ראינו לראשונה את המקום הכל כך יפה הזה שניראה כמו הטירה של הארי פוטר בקטן Smileys

אחריי סיור מודרך במקום של אד מנהל הסאמר סקול (שניראה די טובSmileys ) הלכנו לחדרים (אני הייתי בחדר על החברה שלי (שלי) ) בחדר של 2 אבל יש  חדרים של 2 3 4 5 ואפילו 6 (חשוב מאוד לא כל החדרים על מקלחת בתוך החדר) אז עוד לפני שהספקנו להתמקם כבר הקבוצה הישראלית הצליחה להפעים את האזעקה פעמיים ולהקפיץ את כל הקולג על הרגליית ב 10 בבוקר (לא נעים)Smileys

טוב התמקמנו בחדרים ובגלל שזה היום הראשון היה לנו זמן חופשי עד הערב לפעילות ערב , כל ערב זה פעילות שונה אבל כיפות באותה מידה
ביום השני קמנו בבוקר ב 6 (אני ב 6 וחברה שלי אחריי שיכנועים קמה ב 6 וחציSmileys) כן צריך לקום כל כך מוקדם כי  ארוחת בוקר ב 8 שבהתחלה די היינו בהלך ממנה אבל בימים הבאים זה האחורות הלכו והשתפרו חוץ מארוחת הבוקר שתמיד הייתה אותו דברSmileysוישר להכנו לעשות מבחן שיבוץ  לכיתותSmileys

(לא הלחץ מהמבחן הוא לא כל כך קשה ) ואז היו לנו פעילויות בוקר במשך 3 שעותSmileys כי גם פה כל יום יש כמה אפשרויות לבחירה (טניס מחניים כדורגל כדורסל שחייה ריקוד מלאכה ועוד ) אה כן חובה להביא מלא בגדים חמים כי קפאנו שם מקור כי הפעילויות בחוץ !! Smileys

ואז אכלנו צהריים לא למדנו כי עוד לא היה שיבוץ לכיתות אז היה לנו זמן חופשי עד לאחורת ערב ולפעילות ערבSmileys(אהה והכיבוי אורות ב 11 אבל זה די התאים לרובנו ) ביום השלישי כבר שובצנו לכיתות אני הייתי ב רמה 3-4 מתוך 4 ובין הארוחת צהריים לארוחת ערב היו 3 שעות לימודים (ממש לא קשה ומשעמם עם המורים המושלמים שהיו לנו והעבירו לני את ה 3 שעות ב 2 דקותSmileys ) כל שיעור שה שעה וחצי ובין שיעורים הלכנו לבית קפה שנימצא ממש בתוך הקולג ואכלנו שם מתיד מאפינס עם M.N.M  (חובההה לאכול)Smileys

וככה זה היה במשך כל השבוע הראשון השבוע הראשון (אם לא הבנתם כל הפעילויות / ארוחות / כיתות היו עם ילדים מחול )Smileys היו ילדים מ שוויץ, איטליה , גרמניה , רוסיה , אוקראינה , אוסטרליה, ואולי עוד שאני לא זוכרת  היה ממש נחמד לפגוש ילדים ממדינות אחרות שמדברים שפות שונות  (ברור שלימדנו אותם כמה מילים בעברית חח ) ועם חלק אנחנו עוד בקשר עד היום (אחרי 3 חודשים)Smileys

לשבוע השני אני קוראת שבוע הטיוליםSmileysכי כמעט כל יום הלכנו למקום אחר לכל היום כמעט

יום אחד טיילנו בברייטון היפה ועשינו שם שופינג ראשון בעיר !!!!! (החנות המועדפת לבנות הן primark ו new look שיש שם הכי במחירים זולים Smileys

יום אחד היינו בלונדון שטנו בנהר התמזה הסתובבנו ברחבי לונדון הענקית (ברור שעוד אלפי תמונות צולמו שם Smileys

עוד יום שנסענו ל thorp park לונה פארק ענקי שעלינו שם על כל המתקנים הכי שווים Smileys
עוד יום בלונדון הלכנו למוזאון השעווה מדאם טוסו ואחכ למחזמר מה מה מיה שכל מי שדואג שיהיה משעמם שם אז ממש לא!!! Smileys
הלכנו לטירה ענקית ומדהימה והרגשנו בה כמו בימי הביניים וביום האחרון לקחו אותנו לאווטלט  ענק שם קנינו עוד מלא דברים                                                                      ובין הפעילויות ברייטון היא עיר על הים אז היו לנו יציאות לחוף D:Smileys (המים קפואים רצחSmileys ) ועל הים יש מזח עם מתקינים וחנויות אז עוד שופינג Smileys!!!

אני לא כל כך מסודרת Smileysאז אני יקפוץ לנושאים לא קשור לסדר הסיפור

שחכתי בכלל לספר מה קורה בלילות , כל לילה היינו מתנחלות בחדר של בנות אחרות ועושות סוג של "מסיבת לילה" כזאת , זה מסוג הרגעים שאני לא ישכח גם עוד מיליון שנה פשוט היינו עושות צחוקים  Smileysמצלמות סירטונים עד שעה מאוחרת Smileys(אין מה לעשות צריך לישון לפעמים )

חלק מהפעילויות עבר שלנו היו בלייד דייטSmileys, תחרות בין הבנים לבנותSmileys, חידון טרוויהSmileys, תחרות אופנה שהיינו צריכים להלביש את הבנים כמו בנות , ואני הכי זוכרת את התחרות כישרונות שחלק מהבנות אצלנו המציאו ריקוד השהצחיק את כל הקולג XD Smileys

אז ככה עברו שבועיים חלומיים ותוך כדי שאני מגיעה לסיום אני רואה שלא סיפרתי אפילו חצי ממה שהיה אבל בשביל זה צריך לכתוב ספור  , Smileys
ביום האחרון סידרנו מזוודות ויצאנו מהקולג′ ניפרדנו מכל החברים שלנו מחול, זה היה די עצוב אבל ככה זה פרדותSmileys. הדרך לדשה תעופה כולם בכו והרגשנו כבר את האווירה שזה נגמרSmileys,אני בכוונה עושה סמיילי כועס כי זה מעצבן ש עבר לנו כל כך מהר!!!! כשעברנו את שדה התעופה והגענו למטוס היה לנו עיכוב של 3 שעות !!!Smileysאת הזמן היה ניצלנו הכי שאפשר כי ידענו שזה אחד הרגעים האחרונים שלנו יחד

אחרי שנחתנו ואספנו תמזוודות הצטלמנו תמונה אחרונה כל הקבוצה המדריכות אמרו כמה מילות תודה והגענו להורים שחיכו לנו עם שלטים של ברוכים הבאים (טוב לחלקנו זה היה ככה ) . Smileys
זהו אז זה ברייטון מחזור שני החוויה הכי מושלמת בכל החיים שליSmileys! אני בטוח טסה שנה הבאה שוב לסאמר סקולSmileysחכו לעוד סיפור ממני בשנה הבאה