•  סאמר סקול על חוף הים

• מרכז: רויאל סקול
  • יצאתי בקיץ: 2012

שיא נהון  (שיא נהון)

היי , קוראים לי שיא ואני בת ...

יוני סגל  (יוני סגל)

סאמר סקול 2012   שלום ...

עדי קונפינו  (עדי)

קוראים לי עדי אני בת 14 ואני ...

יובל אלטמן  (יובל אלטמן)

סאמר סקול 2012 שלום לכולם ...

בן קחטן  (בן קחטן)

היי,קוראים לי בן קחטן ואני ...

גל מאור  (גל)

בשיא הכנות, אין מילים שיוכלו ...

היי , קוראים לי שיא ואני בת 13 , עליתי השנה לכיתה ח′ (:

באתי אל הסאמר סקול לבד , בלי חברה או מישהי שאני מכירה , ואמא שלי קיבלה כמה מספרים של 2 בנות שאיתי בקבוצה כדי שאצור איתם קשר ואתחבר איתן , ובאמת התחברתי איתן והן ילדות מדהימות אז כבר באתי אל המפגש עם חברות והכרתי שם את כולם והיה ממש כיף במפגש Smileys

ביום של הטיסה ממש התרגשתי ולא האמנתי שסופסוף הסאמר סקול הגיע ושאני הולכת ליהיות באנגליה Smileys

הגעתי אל השדה תעופה ראשונה ולאט לאט כל הקבוצה גם הגיעה והיה בשדה תעופה כבר ממש כיף ומצחיק , ובטיסה הרוב ישנו אבל עדיין היה מצחיק והסתובבנו הרבה במטוס , והכרנו גם ילדים ממרכז אחר.

ממש לפני שנחתנו , הסתכלתי דרך החלון , והופתעתי לראות נוף מדהים וירוק שכמעט נראה כאילו הוא מצויר.... הייתי בטוחה שיהיה חם בחוץ כשנרד אך ברגע שירדתי מהמטוס הייתה רוח והיה ממש קר.

אחרי שלקחנו את המזוודות מהשדה תעופה , והסתדרנו , והלכנו לחפש את המדריך שלנו , ראינו את טאב(לט) ! Smileys

ה-מדריך ה-מדהיםםםםם וה-חמוד ( ברור שאין לשכוח את לי המדהימה Smileys )

שהוביל ונסע איתנו באוטובוס אל הרויאל הוספיטל סקול.

בהתחלה , כשהגענו אל הרויאל סקול , זה היה מקום ענק , והייתי בטוחה שלא כולו זה הרויאל סקול , אבל התברר שכן. זה היה מקום מדהיםםםםםםם !

עשו לנו סיור , אכלנו ארוחת צהריים , והתחלקנו לחדרים , הכרנו חלק מהמדריכים האנגליים , הסתובבנו קצת בסביבה וככה נגמר היום הראשון שלנו.

ביום השני עברנו את מבחן ההקבצות וביום השלישי כבר חולקנו לכיתות.

בשאר הימים כבר יצאנו מהרויאל סקול לכל מיני מקומות מדהימים , מעניינים , וכיפים.

כבר כל הקבוצה הישראלית , על היום הראשון שלנו , ועד היום האחרון בסאמר סקול השיגה המון המון המון חברים , חברות , ידידים וידידות מארצות שונות ואחרות , והם היו מדהימים אחד אחד , ואני בטוחה שלא רק אני שומרת עם רובם על קשר עד עכשיו Smileys

ביום האחרון , היה ממש קשה!

נפרדנו מכל המדריכים המדהימים שלנו [ חלק מהם היו - טאב , צ′ארלי , מונטי , נטאשה ועוד מדריכים

אני גם זוכרת שהיינו צריכים לצאת בשש בבוקר באוטובוס אל שדה התעופה וכמה איטלקים קמו בשבילנו כדי להיפרד ממנו Smileys

אחרי שכבר עבנרו את הטיסה וממש לפני שנחתנו בישראל , כולנו התחלתנו לבכות , לא רצינו שכל זה ייגמר ... אבל מה לעשות - כל הדברים הטובים נגמרים בסופו של דבר :(

הגענו אל ההורים , סיפרנו חוויות , ועד עכשיו ... אני אפילו לא מאמינה שעד לפני כמעט חודש וחצי הייתי עכשיו באנגליה , בסאמר סקול !!!!

במשך הזמן שהיה לנו בסאמר סקול שברויאל סקול , היה לכולנו ירידות ועליות , אבל בסופו של דבר - זו הייתה חוויה לחיים , חוויה מדהימה שאפחד מאיתנו לא ירצה לשכוח אותה בחיים !

כשאני מסתכלת אחורה , אל הימים שהיינו בסאמר סקול , זה היה כאילו כל השבועיים האלו היו חלום , אבל זה לא חלום , זו הייתה אחת החוויות !!!!

*אני חייבת להגיד שיש המון ילדים שממש הגזימו לגבי האוכל , האוכל רגיל , וטעים , לא לחשוב שאפילו אי אפשר לאכול אותו!*