אלמוג

• יצאתי בקיץ: 2011

אלמוג רחמני  (אלמוג)

וואי אני אפילו לא יודעת מאיפה ...

מור ברגר  (קרולינה)

שלום לכולם !!   אני מור ולפני ...

עופר בן יהודה  (עופר)

צריך להכין דברים רבים לטיסה. ...

אלונה ברונשטיין  (אלונה)

אז ככה, מאיפה מתחילים? בהתחלה ...

תמר סלוק  (תמר (:)

היי, אני תמר ונסעתי השנה לסאמר ...
וואי אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל .. זאת הייתה חוויה שאני לא ישכח בחיים .. (:

אז ככה היום הראשון התבזבז לנו בעיקר על השדה תעופה .. ושהגענו לקיימבריג′ הכרנו את כל הילדים מכל העולם את המורים ואת המדריכים .. חוץ מאלה שבאו איתנו מישראל שהם היו מדהימים !

במשך השבוע אנחנו עשינו מבחן כדי שידעו באיזה קבוצה לשים אותנו בלימודים .. בואו נגייד שבחלק הזה נראלי שהם בכלל לא בדקו את המבחנים בכלל נראה לי שהם עשו אנדנדינו .. D:

ואני ועוד חברה ניסו לעבור וזה לקח שבוע שלם .. אבל בסך הכל השיעורים היו סבבה רצח ..

בכל יום אחרי השיעורים היה לנו זמן עם המדריכים של קיימבריג′ שהם לקחו אותנו לפעמים לפארק שם לפעמים להסתובב לפעמים נשארנו ושיחקנו כל מיני משחקים הכרנו אנשים מכל העולם ודיברנו איתם אחר כך היה לנו זמן חופשי ורוב הזמן החופשי שלנו הלך על שוופיייינג (:
זה היה החלק הכיף ..

ביום שבת וראשון אנחנו יצאנו לטיולים ... טוב בוא נגיד שזה מקום מדהים העיר מדהימה האנשים חמודים העבירה נעימה .. אנחנו הלכנו למוזאון מאדאם טוסו שזה מוזאון מדהים .. היה שם את כל הבובות של שעווה של היום של פעם של כל הזמנים ...

הזמן טס ואנחנו אפילו לא הרגשנו מרוב החוויה .. וככה עברו שבועיים .. ביום האחרון היה לנו קשה להיפרד מכולם מהמדריכים מהאנשים שהכרנו שם ומהילדים שהיו לנו בקבוצה .. הפרידה הייתה מרגשת מאוד וכולנו בכינו ..