נויוש (:

• יצאתי בקיץ: 2011

אלונה ברונשטיין  (אלונה)

אז ככה, מאיפה מתחילים? בהתחלה ...

תמר סלוק  (תמר (:)

היי, אני תמר ונסעתי השנה לסאמר ...

עופר בן יהודה  (עופר)

צריך להכין דברים רבים לטיסה. ...

אלמוג רחמני  (אלמוג)

וואי אני אפילו לא יודעת מאיפה ...

נוי זנה  (נויוש ♥)

טוב אז ככה זה מתחייייייייל ...
טוב אז ...

Summer School 2011

מאיפה מתחילים ?

טוב אז כבר לפני מפגש הקבוצה של חברת קמפוס היה אפשר לראות שאנחנו קבוצה מיוחדת , הכרנו דרך הפורום של אתר קמפוס ופתחנו קבוצה בפייסבוק אליה הצטרפו כמעט כל הילדים בקבוצה שלנו של המחזור הראשון בקיימברידג′ , תאמת שמהר מאוד התחברנו אחד לשני , ולראשונה נפגשנו במפגש הקבוצה של חברת קמפוס שבו קיבלנו את כרטיסי הטיסה , התיק המהמם , שמענו לנהלים ,

הכרנו את המדריכים המדהימים נדב ואיילת וכמובן הכרנו אחד את השני . ברור שבהתחלה היה מתח ואף אחד לא " מצא " את עצמו , אבל ידענו שזה עוד יעבור . אבל כמו שאמרתי אנחנו אחת הקבוצות הנדירות בתולדות הסאמר סקול , התגברנו על הקושי ובצ′אט עזרנו אחד לשני לארוז כאילו אנחנו מכירים כבר שנים . טוב אז עכשיו לסיפור האמיתי ..

ביום ראשון ה – 10.7.11 היינו צריכים להתייצב בשדה התעופה בן גוריון בשעה 3 וחצי לפנות בוקר , ברור שהיה קשה להירדם בלילה .

אז בשעה 3 וחצי הגענו עם ההורים שלא ממש רצו לעזוב פגשנו שוב את נדב ואיילת וקיבלנו מהם סמל זיהוי של הקבוצה , כשכולם הגיעו הלכנו לעבור את כל הבדיקות הביטחוניות ולשלוח את המזוודות .

כמובן שלכל הבנות היה יותר מידי משקל , אבל מזל שאנחנו קבוצה ובגלל שהבנים באו עם קצת משקל , אז העלו אותנו J אז קצת זמן חופשי בדיוטי פרי , וישר למטוס .

אחרי הנחיתה ישר נסענו לקולג′ בקיימברידג′ המהממת, להפתעתנו אנגליה להפך מישראל וגם בקיץ קר שם.

ישר שהגענו קיבלו את פנינו צוות המדריכים המדהים של ה EF, וכבר אז לימדו אותנו מהן ארוחות השקית .

קיבלנו את החדרים , בתכלס כמו בית מלון הכל נקי, מסודר, ויפה. ( אם יודעים לשמור על זה ככה )
מיד אחרי ההתאקלמות בחדרים , הליכה של 10 דקות לקולג′ השני בו נמצא החדר אוכל . ואז קצת פעילויות בקולג′ ולילה טוב .. ב 22:00 צ′ק רום , הייתי מציעה לא להסתבך עם צוות ה EF כמובן שבהתחלה היינו ילדים טובים.

טוב אז ביום השני , כמובן ארוחת בוקר לאחר מכן עברנו מבחן רמה שחילק אותנו להקבצות , ואז סיור בעיר קיימברידג′ , קצת להכיר את המקום ואת החבר′ה ארוחת ערב, מסיבה של החבר′ה מכל העולם , ולמיטה (:

טוב אז בוקר היום השלישי , חולקנו לקבוצות למידה לפי רמות , ולקבוצות הפעילויות ויאלה מתחילים את הלו"ז .
אחה"צ שהלו"ז נגמר איך אפשר בלי זמן חופשי לשופינג ? כמובן שעתיים שלוש של קניות מטורפות בקיימברידג′ , ושיש לנו קבוצה מדהימה כבר סיפרתי , בערב יום הולדת לריאל – ילדה מהממת מהקבוצה. הפתענו אותה עם עוד מלא ילדים מכל העולם במסיבת הפתעה מטורפת עם חולצות שהוכנו במיוחד בשבילה ע"י ההורים שלה . וכמובן כמו ילדים טובים עדיין – לילה טוב

בוקר היום הרביעי, התחלנו את היום לפי הלו"ז שלנו ואז נסענו למוזיאון הטייס בו ראינו מלא מטוסים מיוחד כמובן שליווה אותנו המדריך החתיך של ה  EF – דניאל .

יום החמישי , טוב הוא כמו כל הימים יום שגרתי בהחלט , זמן חופשי לשופינג כמו תמיד ומיד אחרי ארוחת הערב , מסיבה מטורפת במועדון לשבירת הקרח , מי לא היה שם ? ברזילאים , ספרדים , מקסיקנים , הולנדים ועוד ..

יום שישי , כמובן הולכים ליום הרגיל של הפעילויות והלימודים , זמן חופשי בעיר ואחרי זה ערב כישרונות מטורף של ילדים מכל העולם .. וואלה להיט !

טוב אז יום שבת , לא עוד סתם יום רגיל .. התעוררנו בידיעה שנוסעים – לעיר לונדון !!! אז ברור שכולם השתדלו לא לאחר , אז נסענו .. טיילנו במוזיאון השעווה המהמם מאדם טוסו , מטריף שם .
סיימנו להצטלם עם בובות השעווה של הכוכבים הכי גדולים ונסענו לרחוב אוקספורד – מלא בחנויות וכמובן .... שופינג  , איך אפשר בלי ? כמובן שאחרי זה סיור באוטובוס לראות את המקומות המפורסמים בלונדון כמו הביג בן , נהר התמזה , גשר לונדון ועוד מקומות רבים ויפים .. ואחרי החזרה לקמפוס , יום הולדת לקוראל המהממת ! הפתענו אותה כולנו עם עוגה וחטיפים . טוב אז יום ראשון בפתח – שבוע טוב (: אז נסענו לראות טירה גדולה מפוארת , ואז לבית של וילאם שייקספיר , וזמן חופשי ברחוב ליד ..

חזרנו ושוב רום צ′ק בשעה 22:00 כמובן שאחרי שאנחנו כבר ה – קבוצה , מגובשים ואוהבים .. ישראלים מתוחכמים , חיכינו בחדרים , ואחרי זה ישר .. מסיבות בחדרים , לילות מטורפים !

ביום השמיני חוזרים לשגרה , יום לימודים ופעילויות רגיל . זמן חופשי כמו תמיד .. ו " לילה טוב " (:  יום תשיעי : כמובן יום כרגיל .. אך בערב הפתעה – ערב בינלאומי , כל מדינה הציגה משהו שמייצג את המדינה שלה .
כמובן אנחנו השתתפנו ובשמחה רבה רקדנו ריקוד קופצני שאפילו כל הילדים האחרים הצטרפו , ושרנו את השיר " תפילה " של עופרה חזה – כמובן שאנחנו היינו הטובים ביותר , היה מדהים . טוב אז בוקר היום העשירי , כולנו הלכנו לשיעורים . אך מהפעילויות נאלצנו להעדר עקב שנסענו לצפות במחזמר באולם בלונדון , אחד החוויות הכי מרשימות שיש . הטכנולוגיה שם זה משהו מטורף !

חזרנו מאוחר .. עוד מסיבה קטנה שלנו בחדרים לסיום היום ..

טוב אז אפשר כבר להריח את הסוף , לאחר הלו"ז הרגיל , נסענו לשחק באולינג יחדיו , כולם נהנו – ואפילו פינקו אותנו בארוחת המבורגר וצ′יפס .

אז זהו היום האחרון ללימודים ולפעילויות , הפרידה מהשגרה קשה , כמובן שבטקס מרגש קיבלנו תעודות אחרי שעשינו מבחנים לבדוק את ההתקדמות שלנו , תאמינו או לא .. הפצצנו וכמו תמיד עשינו רעש ועודדנו כל אחת ואחד שעלה לבמה לקבל את התעודה .. מסיבות בחדרים לקראת הסוף .

היום האחרון בקולג′ – טיול בעיירה שנקראת הילי , הלכנו לראות קטדרלה מרהיבה ביופייה ו .... זמן חופשי ! אחרי זה חזרנו לקולג′ והיה זמן חופשי לטיולים אחרונים בעיר , ואריזות .. זהו כבר אפשר להרגיש את הסוף ... מסיבת סיום אחרונה , עם פיצות מטורפות וטעימות , ובלגן . טוב אז לטיסה ... קמנו מוקדם בבוקר , מוכנים עם המזוודות , נסענו לעבר שדה התעופה , כמובן שכולנו חששנו שיהיה לנו יותר מידיי במזוודה – אך שונית הרגיעה את כולנו .. וקיווינו לטוב . אז בשדה קצת נעזרו בנו בבדיקת ערנות של צוות הביטחון , חלק עברו את הבדיקה וחלק חטפו בראש – כמה שלא נעים , היה מצחיק .

ואז שלחנו את המזוודות , ומזל שיש את הבנים – נעזרנו בהם ..
ואז המשכנו לבדיקות האחרונות ודיוטי פרי – קצת קניות (: והולכים לעבר המטוס , מאכזב לגלות בדרך שיש חצי שעה של עיקוב , אבל זה עבר מהר . ובשעות האחרונות שלנו ביחד ניצלנו כל שנייה , אז הגענו לארץ , כמובן בשמחה רבה מתוך געגועים כולם שמחו ..

קיבלנו את המזוודות , הדברים מהדיוטי .. קצת זמן להיפרד מכולם בכי והמון דמעות , כמו שאמרתי אנחנו קבוצה מיוחדת וכ"כ התגבשנו , ויאלה להורים ..... !
יש פה מקום להודות למדריכים המדהימים שלנו נדב ואיילת שליווי אותנו וסבלו אותנו למשך שבועיים , היו לאוזן כשבת , דאגו לביטחוננו והנאתנו .

כמובן שאנחנו עוד בקשר .. ואני מאמינה ומקווה שנשמור על הקשר המדהים שנוצר ביננו , בתכלס כבר קבענו מפגש ;)

אז לסיכום ... אם את/ה בכלל מתלבטים על לטוס לסאמר סקול , שכחו מזה ואל תחשבו על זה אפילו , תטוסו . זאת באמת חוויה נדירה , אחת החוויות הכי גדולות היו לי בחיים , ואני בטוחה שתמיד אני יזכור אותה !

קדימה לכו על זה .. ואל תוותרו – שכנעו את אמא ואת אבא ! וספרו גם אתם חוויות ממה שעבר עליכם . תאמת שאני מקווה לחזור לשם גם שנה הבאה , כי באמת נהנתי .(: מחכה לשמוע גם על חוויות שלכם .....