סיון

• יצאתי בקיץ: 2011

סיון נבטי  (סיון)

אני יושבת מול המחשב ומנסה ...

ענבר שביב

היייייייייייייייייי לכולם ...

קורן שר  (קורנוש!♥)

היייוש!!!!!!:)אני קורן ונסעתי ...

לירון מזרחי  (לירוני:))

טוב..איך מתחילים לסכם את השבועיים ...

אלונה ברונשטיין  (אלונה)

אז ככה, מאיפה מתחילים? בהתחלה ...
אני יושבת מול המחשב ומנסה להבין איך אפשר לסכם את השבועיים האלה ..
ואת האמת עדיין לא ממש הגעתי לתשובה :P

ביום הראשון שהגענו קיבל את פנינו דרדס כחול , וגשם .. באותו יום עברנו סיור בעיר והראו לנו את חדר האוכל ואת המקומות שאפשר לעשות בהם שופינג וכאלה :)

וביום השני העבירו אותנו מבחני מיון לקבוצה , אותי שיבצו לקבוצה הכי גבוה מה שהיה לי קצת קשה , אבל עם הבנות שהיו איתי בכיתה הצלחתי להבין את החומר [=

בכיתה היינו אם קבוצה דיי גדולה של ברזילאים , היו 2 מפולין ועוד 2 מטיוואן , והיו עוד פשוט אני לא זוכרת (;

בזמנים החופשיים שהיו לנו בעיקר עשינו שופינגג , ופחות היינו בקמפוס עצמו , אחת החנויות שממש אהבתי זו פריימרק, חוץ מזה שממש אבל ממש זול שם, היו להם גם בגדים ממש יפים :) עוד חנויות שממש אהבתי את הבגדים בהם זה zara . h&m וקליירס ..
אחד הדברים שאני בטוח יזכור להרבה מאווד זמן זה הארוחת בוקר ,
עוקפים את כולם בתור ( זכות קדימה לישראלים [; ) לוקחים מגש את הקוקו פופס, 2 צינימים, חמאה, וריבת תותים ..
איך שמתיישבים ישר מוזגים את החלב , אחרת הוא נגמר וצריך ללכת למלא אותו D:

אחרי הארוחה היינו נפגשים עם נדב ואיילת ( המדריכים ) ואחרי הקראת שמות היינו הולכים לכיתות / לאקטיביטי,

בשיעורים אפשר להגיד שפחות למדנו יותר עשינו משחקים למשל ילד יושב עם כיסא והמורה כותבת משו על הלוח באנגלית ואנחנו נותנים לו רמזים מזה או מיזה והוא צריך לנחש ..

בנוסף הינו משחקים משחק שכל ילד אומר מילה וזה שאחריו צריך להגיד מילה אחרת באות סיום של המילה של הילד שלפניו ..

נראלי שעם אני ימשיך לספר על המשחקים שעשינו בשיעורים זה יהיה חפירה ארוכה .. אז נראלי שאני יגמור פה לדבר על השיעורים (;

באקטיביטי הייתי בקבוצה שנקראת אוקטגון, הינו בקבוצה בעיקר ברזילאים וישראלים, אבל היה ממש כיף ..

לפעמים היו לוקחים אותנו לפארק שם היינו משחקים בדמינטון או טניס, פעם אחת היינו עם עוד כמה קבוצות ושם עשינו " אולימפיאדה " היתחרנו אחד בשני בזריקת כדור, מרוץ שקים ועוד ..

אחד הפעילויות שיותר אהבתי באקטיביטי זה השייט שלקחו אותנו ..
היינו שם פעמיים ותמיד עלינו אותה קבוצה על הסירה , אני תמר וקים ( הישראליות ) אוגוסטו, ארתור ( אנחנו קראנו לו בינקי ) ופעם אחת הייתה איתנו מישהי שקוראים לה מרי ופעם אחד מישו שקוראים לו רודריגו ( הם היו ברזילאים ) [=

בסופ"ש שהיינו שם לקחו אותנו ללונדון פעם אחת למאדם טוסו, ופעם אחת להצגה wicked שאגב היא הצגה ממש יפה ואני אישית ממליצה לצפות בה :)

עוד טיולים שהיו לנו זה לקטדרלה ולא עוד מקום שאני לא זוכרת, שהם לא היו כ"כ רחוקים מקיימבריג′ ..

כאשר היינו צריכים לעזוב את קיימבריג′ חלקנו בכינו וגם כאלה מחו"ל בכו על זה שעזבנו .. עכשיו אחרי שחזרנו אני אישית עדיין בקשר עם חלק מהאלה שהיו איתנו, ואני מאוד מקווה שהקשר הזה ישמר :)

לסיכום אחרי חפירה ארוכה, אני מאוד ממליצה לנסוע לקיימבריג′ או לסאמר סקול בכללי זה אחת החוויות היותר טובות שהיו לי בחיים ! ואני בטוחה שאני יזכור את זה לנצח !!