יהלום

• מרכז: אסקוט
  • יצאתי בקיץ: 2023

יהלום בורפקר

אני רוצה לספר לכם על חוויה ...

רוני צ'רנה דומניץ

סאמר סקול 2023בעשרים ושלושה ...

איתי פרקיס

היי!! אני איתי, ויצאתי השנה ...

אלה שריר

אני החלטתי לעשות לכבוד הבת ...

רותם קצנגולד

הי אני רותם הלכתי לסאמר סקול ...

אוריין קרדונר

היי, אני אוריין, בת 12 מגבעתיים. ...
אני רוצה לספר לכם על חוויה , חוויה מיוחדת במיוחד , חוויה שאני לא אשכח כל חיי , חוויה שכל אחד ירצה לעבור .

לפני כמה זמן , בערך חודש , ההורים שלי סיפרו לי שאני הולכת לסאמר סקול , שמחתי מאוד , אבל גם פחדתי , פחדתי כי אני הולכת לבד , בלי חברים ובלי הורים , בלי משהו שיגיד לי מה ואיך לעשות !

בקבוצה של הסאמר סקול כל הזמן דיברנו וספרנו ימים והתיעצנו , וזה גרם לי לפחד פחות , כי הבנתי שהם מפחדים בדיוק כמוני , וכך היה עד לטיסה .

ברגע כשפגשנו אחד את השני , כולם רק חשבו על כמה כיף יהיה , וכך התחלתי את החוויה הזאת .

הטיסה עברה חלק , חוץ מהקטע שאף אחד כמעט לא הצליח לישון , כשנחתנו הלכנו ישר ל אסקוט , הקולג׳ שבו היינו , המקום היה פשוט מטורף !! הוא היה גדול ויפה ונקי וכל העובדים היו מאוד נחמדים - מה שבאמת היה נכון !  המקום היה בעיירה מלאה בטבע , והרגשתי כאילו אני בסרט מצוייר בחול .

היום הראשון עסק בעיקר בלהישאר באסקוט , לקבל חדרים ללמוד את החוקים וכו׳ , בשער הימים או שנשארנו באסקוט , ואז היו שיעורים מגניבים עם מורים נחמדים שהיו מותאמים לרמות שלנו , הפסקות ואז עוד שיעורים , ואז פיעילויות בחירה , שהיו נחמדות ורגועות או ספורטיביות וכיפיות , הכול לפי בחירותינו , או שיצאנו לטיולים מעניינים , מלמדים או מגניבים , שכולם היו כיפים ומלהיבים במיוחד : מוזיאון השעווה , המחזמר המהמם , מוזיאון הארי פוטר והלונה פארק המושלם שלגמרי לא לרמה של הארץ!

או ... שעשינו את שניהם !! - לפעמים האטרקציות ראשונות ואז השיעורים , או הפוך , אז היינו יוצאים באמצא / לפני השיעורים הראשונים וחוזרים אחרי / באמצא השיעורים השניים החדרים ממש נחמדים וגורמים חוויה מטורפת של כמה בנות בחדר , כל כך כיף להסתדר לבד והמדריכים נותנים עצמאות בהתאם לקבוצה , לנו נתנו להסתובב בחלק מהמקומות בקבוצות ,
מה שהיה מאוד כיף וגורם לעצמאות , מה שכן , זה גם עוזר לכולם לסים יותר לב לזמן ולהיות אחראים לעצמם.

האוכל טעים אבל הוא לא כמו בארץ, יש דברים טעימים ויש פחות.
אצלנו בימי שישי עשו על האש ,שהיה ממש כיף בנוסף לכך יש אופציה לצומחונים / לטבעונים או לאלרגנים ,
החדר אוכל מופלא , הוא כמו קפיטריה שעוברים עם מגש ושמים לך מה שאתה רוצה , הכול ממש נחמד ובאווירה של סרט מגניב !

השירותים והמקלחות ממש נקיים ונוחים , אפילו לחלק מהחדרים יש כיור , לכול מי שדואג שם לבטיחות , הכול ממש טוב , המדריכים מודאים שאנחנו מסתובבים עם תג של מספרי חירום ועם התיקים של הסאמר סקול ,
שעוזר להם לזהות את הקבוצה שלהם , הכול ממש נחמד שם וממש מומלץ ללכת לשם , זה גרם לי להבין איך החיים עובדים בלי ההורים וגרם לי לרצות לבוא לשם שוב , מכירים שם חברים נהדרים- ואני יודעת , גם כשאמרו לי את זה זה לא הזיז לי כול כך , אבל זה נכון !!
אני - בתור אחת שלא מתחברת בקלות , הכרתי חברים מופלאים שחלקם אפילו לא מהארץ !! אפילו שאנחנו רק פוגשים אנשים לא מהארץ באסקוט , כי אנחנו מטיילים וישנים רק עם החברים שלנו בקבוצה.

בקיצור ,
זה ממש מומלץ לכולם ,זה חוויה שלא תוכלו לותר עליה ,ואם אתן כן אני בטוחה שתתחרטו אל זה . אז ניפגש כנראה שנה הבאה !!!!!!