אלה

• מרכז: אסקוט
  • יצאתי בקיץ: 2023

אלה שריר

אני החלטתי לעשות לכבוד הבת ...

רותם קצנגולד

הי אני רותם הלכתי לסאמר סקול ...

אוריין קרדונר

היי, אני אוריין, בת 12 מגבעתיים. ...

יולי אשר

הסמאר סקול היה החוויה הכי ...

יהלום בורפקר

אני רוצה לספר לכם על חוויה ...

רוני צ'רנה דומניץ

סאמר סקול 2023בעשרים ושלושה ...
אני החלטתי לעשות לכבוד הבת מצווה שלי משהו מגניב ושונה ובסוף החלטתי ליסוע לסאמר סקול בלונדון, אז בחרתי לספר על החוויה שלי ביומן קצר כאן.

יום ראשון 23.7, אני לא מאמינה שזה באמת קורה, שאני באמת טסה ללונדון לבד לסאמר סקול!

ההתרגשות בשיא, כולם יודעים על הנסיעה המטורפת הזאת.

בהתחלה היה קצת קשה ומלחיץ, לטוס לבד ללונדון בלי אף אחד שאני מכירה באמת, אבל מהר מאוד החששות והפחדים התפוגגו כשפגשתי את הקבוצה בשדה תעופה, כבר שם הכרתי חברים חדשים שידעתי שיהיו חלק גדול מהחוויה הזו והתרגשתי כבר להתחיל. הטיסה הייתה החלק הכי קשה אבל גם הכי מרגש, זה הרגע שנפל לי האסימון שאני עוד רגע בלונדון!

הגענו לשדה בלונדון ועלינו לאוטובוס לקמפוס, בשלב הזה כבר הייתי מותשת מהטיסה ומהרכבת הרים של הרגשות. הקמפוס יפהפיה, ממש. והתרגשתי מאוד.

הסבירו לנו על המקום ועשו לנו סיור וישר לאחר מכן לקחו אותנו לחדרים שלנו, אני חלקתי חדר עם עוד ילדה מהקבוצה שלי, הגענו לחדר אוכל לארוחת ערב, דווקא הארוחה הזו לא הייתה מוצלחת אבל זה השתפר מרגע לרגע, ברגע שיכולתי נרדמתי.

הימים הראשונים עברו מהר מאוד, למדתי להכיר את המקום, פגשתי חברים חדשים, והתחלנו את הפעילויות ולימודים בקמפוס.

יום הארי פוטר! כמה חיכיתי להגיע לאולפני הארי פוטר, והם עמדו על כל הציפיות, המקום הזה מדהים. הסתובבנו במקום וראינו איך צילמו את הסרטים, את האביזרים ותלבושות של הדמויות, המקומות עצמם ועוד. נהניתי בטירוף
סיור בלונדון! מה לא עשינו היום.. עשינו שופינג, עלינו על הלונדון איי (גלגל ענק), ראינו את הארמון ואת הביג בן ועוד מלא מקומות יפים בלונדון ושטנו בנהר התמזה, זה היה פשוט יום מהחלומות.

בכל יום הכרתי עוד חבר חדש ולמדתי עוד משהו חדש וראיתי עוד מקום.
 היום נסענו לפארק שעשועים! היה מטורף! עליתי על כמעט כל הרכבות והמתקנים, והשגתי בובה! היה מגניב ממש ונהניתי בטירוף.
התחברתי עם עוד יותר עם ילדים ופגשנו ילדים מקבוצות אחרות. עבר כבר שבוע מאז שהגעתי.. איך הזמן טס שנהנים.

היינו בעיירה רדינג ונהניתי מאוד!
הפעילויות והלימודים במרכז ממש כייפים, וכל רגע מדהים.
היינו במאדאם טוסו ובמחזמר!
 מה אני יכולה להגיד על מוזיאון השעווה? היה מגניב ממש ונהניתי בטירוף, הכל כל כך מדהים. המקום היה יפה ממש.
לפני שהגענו למוזיאון עצרנו בגינה נחמדה והיה ממש כיף.
אחרי המוזיאון נסענו לאכול ואחרי זה נסענו למחזמר wicked, אמנם הייתי קצת עייפה אבל היה ממש יפה ונהניתי מאוד, המחזמר מדהים.

יום שבת 5.8, אני לא מאמינה שהיום זה היום האחרון ושכבר מחר בבוקר נוסעים לשדה תעופה.. מרגיש לי כאילו רק שלשום הגענו וכבר אנחנו עוזבים.
בבוקר יצאנו לאוקספורד וכולם היו קצת עצובים שזו פעם אחרונה שאנחנו יוצאים לראות את לונדון, אבל מהר מאוד העצב עבר שהגענו לרחוב ליד אוקספורד והתחלנו בקניות, באותו יום הרבה מאוד קבוצות יצאו איתנו מהקמפוס.
ישר אחרי הקניות הלכנו לאוניברסיטה המפורסמת אוקספורד, והיא פשוט מדהימה! כל הדשאים ירוקים והמבנים מדהימים והספרייה מטורפת! היה כיף ממש.

והנה הגיע היום האחרון ונסענו לשדה תעופה, נפרדנו וכולם היו עצובים.. אני לא מאמינה שזה נגמר.

אני הגעתי במטרה לפגוש חברים חדשים מהארץ ומהעולם, לראות מקומות חדשים, להתנסות וללמוד להסתדר לבד ולהיות עצמאית, ללמוד דברים חדשים ולהינות, והשגתי את כל המטרות שלי ומעבר.
אין לי מילים לתאר את החוויה המדהימה הזו, באמת השבועיים הכי טובים שהיו לי.

לקחתי איתי כל כך הרבה דברים חזרה לארץ, חברים חדשים, מילים בשפות חדשות, ומלא מלא זכרונות שאני לעולם לא אשכח, למדתי על עצמי דברים ונהניתי מכל רגע.כל פעילות, מסיבה ויציאה היו יותר מדהימים ממה שדמיינתי עם ילדים מושלמים, זה באמת היה חלום.

אף פעם לא חשבתי שתהיה לי את ההזדמנות לעשות משהו כל כך מדהים, לטוס לבד ללונדון ולהכיר חברים מהעולם! הכרתי מחא חברים מספרד ומסין ויש ילדה אחת מסין שממש התחברתי עליה וגם אחרי המשכנו לשמור על קשר.
אני כל כך שמחה שהייתה לי את הזכות לקחת חלק בחוויה כזאת עם אנשים כאלו, אז תודה רבה!

בנוסף, אני רוצה להודות למשפחה שלי על ההזדמנות, לקבוצה שלי שהייתה שם תמיד בשבילי וצחקה איתי ועזרה לי, למדריכות שלי, נועם וליעד שתמיד היום שם כדי לשמח ולתמוך ולעזור, לצוות בקמפוס שהיה כל כך אדיב, כולכם פשוט הפכתם את זה לכל כך מדהים!

אני באמת ממליצה לכל ילד וילדה לטוס לבד או עם חבר לסאמר סקול, לחוות דברים מדהימים ולהכיר אנשים מדהימים עוד יותר.
לטוס לפה הייתה ההחלטה הכי טובה שלי, ואני לעולם לא אשכח את זה.