גידי

• מרכז: ניו יורק לגילאי 15-18
  • יצאתי בקיץ: 2023

גידי ברוש

היי אני גידי ויצאתי השנה לסאמר ...

מאיה צ'פניק

היי אני מאיה ואני הייתי בפעם ...

שירה חן

היוש אני שירה ואני יצאתי השנה ...

שיינה סימן טוב

היושאני נסעתי השנה פעם ראשונה ...
היי אני גידי ויצאתי השנה לסאמר סקול בניו יורק לשבועיים. זאת הייתה חוויה מטורפת שלא אשכח!

כולנו הגענו לשדה תעופה ,עמדנו יחד בתורים והתחברנו מהר מאוד, כשנחתנו בניו יורק היינו גמורים ( אחרי טיסה של 11 שעות בערך ) אבל אחרי שראינו מהחלון של האוטובוס את ניו יורק וכשהגענו לאוניברסיטה שהייתה הבית שלנו לשבועיים, התאוששנו מהר.

באוניברסיטה היו ילדים ממלא מקומות בעולם ( איטלקים , צרפתים, יפנים, ארמנים ועוד..)
 והיה ממש כיף לדבר איתם, וגם היינו איתם בכיתות לימוד שהיו ממש חווייתיות, דיברנו, השמענו שירים, וכל אחד סיפר על המדינה שלו, היה פשוט מעניין. אפילו אם חלק מהילדים אני שומר על קשר באינסטגרם.

הזמן חלף מהר מאוד, עשינו פעילויות גיבוש, היינו במסיבות, צחקנו מ ל א , אכלנו במסעדות , הרמנו להופעות רחוב וגם הרשנו לעצמנו לחיות קצת בסרט. מותר לנוו!

וכמובן טיילנו והיינו בטיימס סקוור, אמפייר סטייט, מחזמר ברודווי של אלאדין,פסל החירות וגם חרגנו פעם אחת מחוץ לניו יורק סיטי ונסענו ללונה פארק Six flags, שם אני בראל שיינה וליאם עשינו רכבת איזה 5 פעמים ברצף כי לא היו תורים.

מפה לשם הגיע היום האחרון ( הגיע מהר מידי)
היינו בתצפית אחרונה על ניו יורק, עשינו קניות אחרונות, נפרדנו מהאוניברסיטה וחזרנו.