שירה

• מרכז: ניו יורק לגילאי 15-18
  • יצאתי בקיץ: 2023

שירה חן

היוש אני שירה ואני יצאתי השנה ...

שיינה סימן טוב

היושאני נסעתי השנה פעם ראשונה ...

מאיה צ'פניק

היי אני מאיה ואני הייתי בפעם ...

גידי ברוש

היי אני גידי ויצאתי השנה לסאמר ...
היוש אני שירה ואני יצאתי השנה פעם ראשונה לסאמר סקול והחלטתי שאם אני יוצאת אז כבר אני אלך לניו יורק. הגעתי לבד בלי אנשים שאני מכירה ומהמפגש הראשון פגשתי אנשים שידעתי שאני בשנייה הולכת להתחבר אליהם כשהטיול יתחיל.

הגענו לניו יורק כשירד גשם אבל היה חם ברמות, עלינו על האוטובוס ונסענו לקמפוס (שהוא המקום הכי יפה שראיתי), אכלנו והלכנו לטארגט בגשם שהיה מאוד כיף.

כבר מהיום השני התחלנו לראות ולדבר עם אנשים ממדינות אחרות כמו איטליה, צרפת, ארמניה, סרביה שהיו  ממש נחמדים. עשינו מבחן בחדר מלא באיטלקים והיה מצחיק ברמות. השיעורים לאורך כל השבוע היו השיעורים הכי כיפים שהיו לי, משהו שבחיים לא חשבתי שאני אגיד אבל הם היו קלילים וכיפים ויצא לי לדבר עם מלא אנשים ולהחליף אינסטגרם איתם.

הטיולים היו הכי מושלמים בצורה קיצונית גם אם הלכנו מלא והרגליים כאבו נהנתי מכל רגע שהיינו בעיר, יצא לי יותר להתחבר ולהכיר אנשים מהקבוצה ולעשות איתם שופינג. שתינו סטארבקס, אכלנו טאקו בל, קנינו מתנות למשפחה וחברים וכמובן תמיד מצאנו מקום עם מזגן להתנחל בו לאיזה רבע שעה. היינו ב six flags ועשינו את הרכבות הכי מטורפות שעשיתי בחיים (עשינו את הרכבת הכי גבוהה בעולם!!).

בימים שהיינו בקמפוס קנינו חולצות מהחנות מזכרות שם, שתינו סטארבקס, הסתובבנו בקמפוס הענק וראינו מלא מבנים יפים בטירוף, שיחקנו עם האיטלקים והצרפתיים משוך בחבל, פוטבול, ועוד מלא משחקים. היינו במסיבות, דיברנו עם אנשים שפגשנו וכמובן שבזבזתו את רוב כספנו על המכונות שתייה.

נהנתי מכל רגע גם עם החברים שאני שומרת איתם קשר, גם בסאבווי וגם עם מאיה המדריכה שתמיד עשתה הכל כדי שלא נשתעמם.