שירה

• מרכז: Bath אנגלית ורכיבת סוסים
  • יצאתי בקיץ: 2023

שירה כהן אור

וואו, איך מתחילים לתאר את ...

הילי שושטרי

היי אני הילי שושטרי וטסתי ...

שירז שטיינברג

לפני שבועיים עברתי את החוויה ...

יואב רייכמן

יצאתי לסאמרסקול במרכז באת' ...
וואו, איך מתחילים לתאר את החוויה הזאת שעברתי באופן אישי ושעברנו כקבוצה.

אני האמת הגעתי ללא חששות מהזמן, מהמרחק, מהחברה ובכללי, אני רגילה להיות רחוקה מההורים כי הם גרושים ולא מאוד קשה לי להתחבר לאנשים חדשים, מה גם שכבר הייתי באנגליה לפני והתאהבתי במקום.

במפגש קבוצה שנערך כשבועיים לפני הטיסה פגשתי את החברים לקבוצה ואת המדריכות המהממות שלנו עדי ואחינועם (העונה לכינוי שנתנו לה- אחי).

התחברנו מאוד מהר כולנו ונהיינו ממש כמו משפחה אחת גדולה. בטיסה נהנינו, החלפנו מקומות אחד עם השני, אכלנו מלא חטיפים, שמענו מוזיקה, צחקנו והיה מטורף(תרתי משמע).

כשהגענו לקמפוס בבאת היינו עייפים אך מרוצים ולא יכולנו לחכות להסתובב בכל פינה ולהכיר אנשים חדשים.

עברנו סיור שבו ראינו את סניף הסטארבקס(!!!), מגוון הסופרים ובתי הקפה בקמפוס, את חדר האוכל (שממנו הזכרונות-לא כלכך טעימים), כיתות הלימוד, המשרד, נקודת המפגש ולבסוף בנייני המגורים.

כל אחד הגיע לחדרו שהיה באופן מפתיע ירוק אבל לא כלכך מזעזע. הארון בחדר שלי היה חורק יותר מהכסא של סבתא אבל בסופו של דבר תיקנו אותו ויכולתי לפרוק את המזוודה כראוי.

הכרנו אנשים מכל העולם, במיוחד איטליה, ספרד, קזחסטן וסין וביצענו ישיבות ליליות עם כל החברים (באישור כמובן).

הנסיעות לכל מקום מחוץ לקמפוס היו מטורפות ודבר בפני עצמו. הבאנו איתנו ג׳בל (JBL במושבניקית) ושמענו מוזיקה מכל ז'אנר אפשרי החל מלנה דל ריי לדולי פרטון, אביתר בנאי, קווין, ביטלס, ארקטיק מאנקיז, וויב איש, dr. Dre ,Eminem ועוד מלא ראפרים, זמרים ולהקות.

בנסיעות ללונדון ביקרנו במדאם טוסו, עלינו על הלונדון איי, ביקרנו בארמון המלכה (כן, אני עדיין בהכחשה שהיא מתה), ראינו את הביג בן ואת הגנים המלכותיים והלכנו לאזור שופינג ששם רצנו לברנדי מלוויל וקנינו את כל החנות.

ביקרנו באולפני הארי פוטר והתלהבתי בטירוף כי איזה ילד לא מטורף על הספרים והסרטים הקסןמים האלה ואפילו שתינו בירצפת )butterbeer( שזה היה המשקה הכי מוזר, מגעיל, טעים ומעורר חלחלה שאי פעם שתיתי.

במסלול הסוסים ייצא לי לרכוב סגנון שכמעט ולא עשיתי בעבר והיה ממש מגניב לעשות דברים חדשים וללמוד ולהכיר. רכבתי על סוס בשם הנרי שהיה די מהיר מהרגיל בדיוק כמו שאני אוהבת וטיפלנו בו ובאחרים ואפילו יצא לנו לראות תחרות של קפיצות ראווה.

היינו בלונה פארק שמשם כל אחת ואחד יצא עם בובת פרווה ענקית שאיתה נגררנו כל הטיסה, ביקרנו בבריסטול במוזיאון, בגשר המפורסם ובאיזור קניות ענקי, חזרנו ללונדון לראות את המחזמר המרהיב של מלך האריות וצברנו מלא מלא מלא חוויות שלא נשכח.
אני מודה כל יום כל הזכות שניתנה לי לטוס ולחברות והמדריכות שעשו את זה לחוויה בלתי נשכחת בשבילי.