גל עיני

• מרכז: שיפלייק
  • יצאתי בקיץ: 2022

גל עיניי שפר

היי!  קוראים לי גל, אני ...

ליר זיקרי  (לירוש)

היי קוראים לי ליר ואני הייתי ...

יובל זמיר  (יובי )

היי! קוראים לי יובל זמיר,אני ...

הילי שושטרי

היי אני הילי שושטרי והייתי ...

יונתן זיני  (ג'וני, יו יו, תני)

הייקוראים לי יונתן, בן 14 ...

היי!  קוראים לי גל, אני בת 13 והייתי השנה בסאמר סקול בשיפלייק.

טוב, בערך הייתי. נאלצתי לחזור לארץ עם החברה שטסתי איתה לאחר שלושה ימים מנסיבות אישיות מצערות, אבל אני רוצה לספר על השלושה ימים שבהם כן הייתי!

ב17.7, בשעה 23:50 כבר הייתי בשדה התעופה. התרגשתי בצורה לא הגיונית. פגשנו את המדריכות טל ורתם, עברנו את הבידוק מהר, המשכנו לדיוטי פרי, שם קניתי שוקולד ושוקו (השוקו הכי טעים ששתיתי). כשעלינו על המטוס גיליתי שאני והחברה שטסתי איתה יושבות יחד, ככה שהייתה טיסה מאוד נחמדה. נרדמתי מאוד מהר, והתעוררתי בדיוק כשחילקו את הסנדוויץ' בטיסה. כשנחתנו, בבוקר, עברנו את הבידוק בשדה באנגליה תוך 20 דקות והמזוודה שלי יצאה ממש בהתחלה! עלינו על האוטובוס לשיפלייק, והנסיעה הייתה ממש מצחיקה. כשהגענו, השארנו את המזוודות ליד הבניין בו ישנו, והלכנו לסיור ברחבי הקמפוס. אחרי זה הלכנו לאכול ארוחת צהריים, שהייתה ממש טעימה, והמשכנו לחדרים כדי לסדר את המזוודות ולנוח. חלקתי חדר עם החברה שטסתי איתה, אז היה לי מאוד נוח. בערב היה הבוחן רמה, שהלך לי די טוב, וגם הבוחן בעל-פה שהיה אחריו.

ב18.7, קמנו לארוחת הבוקר הראשונה והטעימה ממש (ארוחות הבוקר היו הכי טעימות!), ואז התחלקנו לכיתות ע''פ הרמות. הייתי בכיתה עם החברה שטסתי איתה ועם עוד כמה חברים שהכרתי, אז היה לי מאוד נחמד (ובעיקר מצחיק). התחלקנו לזוגות של ישראלים וצרפתים, והייתי בזוג עם ילדה צרפתייה בשם קיילי, שהייתה נחמדה. אחרי השיעורים, הלכנו לארוחת צהריים, ואז הלכנו לפעילות צהריים- בריכה או משחקי קופסא. אני שיחקתי משחקי קופסא עם כמה מהחברים שהכרתי ועם כמה מהמדריכים המקומיים, וזה היה כיף מאוד. אחרי פעילות הצהריים אכלנו ארוחת ערב והלכנו לפעילות ערב, שבה הקבוצה שלנו הגיעה למקום השני! הלכתי לישון מותשת אבל שמחה.

ב19.7, קמנו בבוקר, אכלנו ארוחת בוקר, והלכנו לשיעורים. התחלנו את הפרוייקט הראשון שלנו (שלצערי לא הספקתי להשלים): הכנת עיתון. אחרי זה אכלנו ארוחת צהריים והלכנו לפעילות צהריים- חץ וקשת באולם הספורט, ולאחר מכן למדנו כל מיני קסמים נחמדים, והתיידדתי עם כמה בנות מהקבוצה הגאורגית החדשה שהגיעה. אכלנו ארוחת ערב, והלכנו לפעילות הערב- סוג של חפש את המטמון, רק שצריך למצוא מדריכים עם כובעים בצבעים שונים ולבצע משימות. הייתי בקבוצה עם החברים שלי מהקבוצה הישראלית, שתי חברות שהכרנו מהקבוצה הספרדית וחברה אחת שהכרנו מהקבוצה הצרפתית. לא ניצחנו, וחלק מהקבוצה גם דרכה על סרפד, אבל בסופו של דבר נהינתי מאוד. בסלון של הבניין בו ישנו, אכלנו פרוסות לחם עם ממרחים שהמדריכות המהממות טל ורתם קנו לנו כי הארוחות היו מוקדמות מדי בשבילנו, צחקנו הרבה, והתרגשנו לקראת הטיול יום למחרת.

ב20.7, קמנו, אירגנו את התיק שלנו לטיול הראשון בעיירה רידינג, אכלנו ארוחת בוקר, והתפצלנו לשיעורים. הצטרפו אלינו כמה ילדים מהקבוצה הגיאורגית, ובדיוק כשהתחלנו לעבוד קראו לי ולחברה שאיתה טסתי והודיעו לנו שאנחנו צריכות לחזור לארץ, ושהטיסה שלנו בשעה 15:15. ארזנו מהר את הדברים שלנו, נפרדנו (עם לא מעט בכי וחיבוקים) מהחברים שהכרנו ומהמדריכות, וטסנו חזרה לארץ.

זו הייתה חוויה מדהימה שהסתיימה תוך זמן קצר מדי ובנסיבות מצערות מדי, אבל אני מצפה לשמור על קשר עם החברים שהכרתי, לראות אותם שוב, ובתקווה לטוס גם שנה הבאה לסאמר סקול, והפעם להיות שם עד הסוף!

הכרתי אנשים מדהימים, והשלושה ימים (וחצי) האלו היו השלושה ימים הטובים ביותר בשבילי בשנה הזו.