לירוש

• מרכז: שיפלייק
  • יצאתי בקיץ: 2022

ליר זיקרי  (לירוש)

היי קוראים לי ליר ואני הייתי ...

יונתן זיני  (ג'וני, יו יו, תני)

הייקוראים לי יונתן, בן 14 ...

גיא נוסרי

היי, אני גיא נוסרי בן 14 ואני ...

יהונתן אזולאי

היי, אני יהונתן בן 13 אני ...

ניר חוה גת  (nirg)

היי אני ניר חוה גת, הסאמר ...

עומר צ'יפרוט  (עומר)

היי! אני עומר צ׳יפרוט, אני ...

היי קוראים לי ליר ואני הייתי במרכז שייפליק לשבועיים

נרשמתי עם 2 חברות מהבית כי פחדתי לבוא לבד ולא להכיר ולהתחבר לאף אחד אבל בסוף הכרתי הרבה חבריםמהקבוצה וגם מהקבוצות האחרות מהעולם

יום לפני הטיסה שכבר הכל היה מוכן הייתי בהתרגשות שיא ולא הצלחתי לישון בלילה מרוב התרגשות כי חיכיתי לזה הרבהזמן

ביום הראשון שהגענו לשדה התרגשתי ופגשתי את החברים בהתחלה בשדה אף אחד לא דיבר עם אף אחד ולא היינומגובשים בכלל ואפילו בקושי ידענו את השמות של אחד השנייה וחשבתי שכולם מוזרים ואני לא אצליח להתחבר לאף אחדמהם ואני אשאר רק עם החברים מהבית

הטיסה הייתה ממש כיפית ולא כל כך ארוכה אחרי שחיכינו קצת בדיוטי פרי והיה ממש כיף

מתי שנחתנו תוך 15 דקות כבר סיימנו את הביטחון ולקחנו את המזוודות שממש חששתי שלא יגיע לי המזוודה או שתגיעשבורה אבל בסוף הכל הגיע טוב ומהר בלי בעיות בכלל

אחכ לקחנו מהשדה תעופה אוטובוס למרכז שלנו שהגענו למרכז שמנו את המזוודות מחוץ לחדרים כי הם עדיין לא היומוכנים והלכנו לכיתות לעשות את המבחן רמה ולכתוב ציפיות שנכניס לתוך ציפית ונפתח ביום האחרון ונראה מה התגשם

אחר כך קיבלנו את החדרים והיה הרבה תלונות בגלל שאין מזגן ובשלושה ימים שהגענו היה אמור להיות מאוד מאוד חם

אחר כך הלכנו לחדר אוכל ופגשנו את הקבוצות האחרות מהעולם והאוכל היה מאוד טעים

ביום השני אכלנו ארוחות בוקר וקיבלנו את הקבוצות לכיתות וכל אחד הלך לקבוצה שלו ולמדנו עד 12:30 משעה 09:00 הלימודים זה לימודים רגילים כמו בבית ספר זה לימודים עם חברים ועם פעיליות

אחר כך הלכנו לארוחת צהריים והלכנו לפעילות שהייתה במרכז

אחר כך היה לנו זמן להתקלח להתארגן ואז באנו לארוחת ערב כולם ושחזרנו ישבנו בסלון ביחד

עדיין היה מוזר כי לא הכרנו אחד את השני עדיין ולקח לנו זמן להכיר אחד את השני לגמרי

ביום השלישי אכלנו ארוחת בוקר, הלכנו לשיעור, ושוב הלכנו לפעילות ושחזרנו התקלחנו הלכנו לארוחת ערב ואז הלכנו לפעילות ערב כולםביחד והלכנו ליד האגם של שייפליק

ביום הרביעי אכלנו ארוחת בוקר וישר משם נסענו לקניון שהיה לנו שם רק שעה וחצי אבל הספקנו הרבה אחר כך חזרנולמרכז אכלנו ארוחת ערב והלכנו לפעילות ערב

ביום החמישי נשארנו במרכז והיינו שוב בפעילויות וארוחות ערב

ביום השישי יצאנו ללונדון לגן חיות ענק ושוב חזרנו לארוחת ערב ופעילות

יום שבת הלכנו ללונדון לשייט בתמזה והיה ממש יפה ואחר כך היינו בלונדון איי והלכנו לארמון המלכה ואחר כך הלכנו לחנותשל האמ אנ אנ ואז חזרנו למרכז לארוחת ערב ופעילות ערב

יום ראשון בשבוע השני היינו בארוחת בוקר ונסענו לתור פארק שזה לונה פארק ענק עם מלא מתקנים וגם אכלנו שם קי אפסי ועשינו מתקנים מפחידים ומתקנים עם מים ואז חזרנו למרכז

יום שני בשבוע השני נסענו לעיירה הנלי שהיא קרובה למרכז שייפליק ולעיירה שבה המרכז שלנו נמצא והיינו בקניות ושתיהןסטארברקס וגם אחר כך היינו בשייט במקום מהמם ואז חזרנו למרכז בדיוק לארוחת ערב ופעילות ערב שבה היינו צריכיםלקחת שקיות זבל וליצור מהם תצוגת אופנה

יום שלישי בשבוע השני היינו במדאם טוסו והיה ממש יפה ראינו הרבה בובות שעווה של מפורסמים שכולנו אוהבים והיינו גםבסרט תלת מימד עם מלא דברים באמצע הסרט מים בוקסים נחשים שנפלו עלינו וזה שיצאנו ממדאם טוסו הלכנו לאכולמקדלונס ואז הלכנו למחזמר מהמם של מלך האריות שזה אחת החוויות הטובות שיצא לי לעבור בחיים שלי ואז לקראתשעה 00:00 הגענו למרכז והתקלחנו והלכנו לישון כי כולנו היינו עייפים אחרי יום ארוך בלונדון

יום רביעי עבדנו על ההצגות שלנו שהכנו ועל הפרויקט סיום של הסאמר סקול והצגנו את ההצגות עם הצרפתים הגאורגריםוהאיטלקים

יום חמישי היינו באולפני הארי פוטר והיה ממש מגניב למרות שלא יצא לי לראות הארי פוטר אבל אני חושבת שגם מי שלאראה יכול להנות שם וברור שבמיוחד מי שכן ראה אחר כך חזרנו למרכז לארוחת ערב להתקלח ולישון

יום שישי היה לנו מבחן ואז בערב היה לנו את המסיבת סיום עם שירים וכל אחד קיבל תעודות לכבוד סיום הסאמר סקולוהלימודים פה

יום שבת היינו שעה ברחוב בעיירה של אוקספורד ואכלנו וקנינו קצת ואז הלכנו לקניון לארבע וחצי שעות שזה קניון ענק עםמלא מלא חנויות וקנינו הרבה ואכלנו ואז חזרנו למרכז לארוחת ערב

היום (יום ראשון) היום האחרון אנחנו קמנו לארוחת בוקר וישר ארגנו את כל המזוודות מאורגנות ביחד בסלון וכולנו נסענו באוטובוס לטירה של הישנה של המלכה ואז לשדה התעופה וטסים הביתה

אם הייתם אומרים לי שנפגשנו פעם ראשונה בשדה תעופה שאני הולכת להכיר חברים חדשים ושהקבוצה שלנו תהיה מגובשת לא הייתי מאמינה

ממליצה מאוד על החוויה הזאת למדתי אנגלית ובעיקר למדתי על עצמי ואני שמחה שבחרתי לטוס!