נעם

• מרכז: שיפלייק
  • יצאתי בקיץ: 2022

נעם צור

היי קוראים לי נעם ואני בת ...

עומר שושטרי

17.7.2022---31.7.2022אני עומר ...

ניר חוה גת  (nirg)

היי אני ניר חוה גת, הסאמר ...

דנה חדד  (דנדי)

אני דנה וטסתי לסאמר סקול עם ...

ליר זיקרי  (לירוש)

היי קוראים לי ליר ואני הייתי ...

הילי שושטרי

היי אני הילי שושטרי והייתי ...
היי קוראים לי נעם ואני בת 14,
השנה (2022) הייתי בסאמר סקול בשיפלייק ואני אפילו לא יודעת איך להתחיל לתאר את החוויה המושלמת הזאת, היו טיולים, צחוקים ומלא מלא כיף.

הכל התחיל בשדה תעופה...
לא הכרתי אף אחד וממש התרגשתי כשהתחילו לדבר איתי, ומאז הם היו החברים הכי טובים שלי לאורך כל השבועיים האלה!

כשנחתנו הכל הרגיש ממש מוזר, היה חם, כולם היו עייפים ורק רצינו להגיע לשיפלייק.
כשהגענו לשיפלייק עשינו סיור במקום, אכלנו, עשינו מבחן כניסה, וכמובן בסוף התפרקנו על המיטות והלכנו לישון.

ביום השני התחלנו ללמוד (אחרי ארוחת בוקר), הלימודים אורכים כ3 שעות מיום שני עד יום שישי כל שבוע. אחרי הלימודים היינו הולכים לאכול ארוחת צהריים, אחרי הארוחה היינו הולכים לפעילות צהריים בסוף הפעילות היינו הולכים לארוחת ערב ואחריה הולכים לפעילות ערב (זמן פנוי זה משהו שהיה פחות מוכר אצלנו בקבוצה, אבל זה היה כיף!).

האווירה בקבוצה הייתה ממש כיפית והיה ממש כיף להיות עם כל הילדים, מהארץ ומהעולם.
אפילו הצוות אמר שהקבוצה הישראלית היא האהובה עליהם!!

בסוף הלימודים היה לנו לנו מסיבת סיום והיה שם אווירה ממש ממש טובה!

הטיולים היו גם ממש כיפיים, היינו ביום בלונדון שבו ראינו מלא דברים ממש יפים כמו; הארמון של המלכה, ביג בן ועוד מלא דברים.
היינו גם בהארי פוטר, בגן חיות (משהו שלא היה מתוכנן), אוקספורד סיטי, עיר רדינג, מדאם טוסו, מחזמר ובעיר הנלי.
כשהיינו במדאם טוסו ראינו סרט ממש מגניב בתלת ממד.

בסוף השבועיים כולנו היינו על סף בכי, כולם רצו להישאר, גם עם הקשיים, אף אחד לא רצה שהחוויה תגמר, השבועיים עברו כל כל מהר שכולנו עדיין זוכרים את זה שבכינו להורים בשדה תעופה.

בקיצור סאמר סקול זו חוויה שאף אחד לא יישכח ב-ח-י-י-ם!!!!
יוצרים חברים חדשים שבסוף יכולים להיות החברים הכי טובים שלך.