עומר

• מרכז: הרדפורדשיר - HERTZ
  • יצאתי בקיץ: 2022

עומר בראל  (עומר)

החוויה שלי מהסאמר סקול 3>>>>אז ...

יואב שטרית

שלום קוראים לי יואב שטרית ...

שפע מנדלסון

היי קוראים לי שפע מנדלסון ...

אלון בן שושן  (אלון בן שושן)

היי קוראים לי אלון בן שושן, ...

אמה מז׳ר  (אמושית )

היייייי :)אני אמה ונסעתי למרכז ...

שירה שם טוב

היי קוראים לי שירה שם-טוב ...

החוויה שלי מהסאמר סקול 3>>>>
אז היי אני עומר בראל בת 15 ורציתי לספר לכם על החוויה המדהימה שעברתי באנגליה במרכז הרטפורדשייר עם הקבוצה הכי טובה שיש.Smileys

ההתרגשות שלי התחילה עוד לפני שנתיים כשנרשמתי לראשונה לסאמר סקול, בגלל הקורונה הכל התבטל אבל ידעתי שאני ארשם שוב השנה..אכן נרשמתי ומאז לא הפסקתי לספור את הימים עד לנסיעה וזה הגיע כל כך מהר…
אז הגיע הרגע המיוחל כמובן, הנסיעה לשדה שם התרגשתי בטירוף ושמעתי שירים מטורפים ברדיו ב3 בלילה(מומלץ בהחלט) הגעתי לשדה כולי מרוגשת ולא מבינה מה קורה מסביבי, ראיתי את כולם וכבר שמחתי לראות אותם ולזכור את האנשים מהמפגש, כמה שחיכיתי לרגע הזה…Smileys

אני אישית הגעתי לבד אבל היו הרבה יחסית מהקבוצה שהגיעו יחד.
ראיתי את ליאור מיטל וכולם התחילו להתאסף והלכנו להצטלם ואז התחיל החיבור המטורף, באמת שהיה כל כך כיף וזה היה לילה מטורף מלא בצחוקים וכך גם הטיסה שבכלל הייתה מדהימה(מתה על טיסות בכללי).
בטיסה עברנו מקומות ויצא לי לשבת ליד כולם בערך.

נחתנו בלונדון ושם התחילה החוויה שלי באמת, הבנתי שסוף סוף אני שם למרות שעדיין לא עיכלתי כל כך.
הגענו למרכז, החדרים מדהימים למרות שאין מזגן מה שמאוד מפריע!!(תבקשו מאוורר נותנים) אבל הרגשתי ישר כמו בבית החדר היה מרווח והמיטה המקלחת והשירותים היו כיפים ונוחים מאוד(:Smileys

בימים הראשונים עוד התאקלמנו והיה קשה גם מבחינת הלימודים וגם מבחינת החברים שעוד לא כל כך הבנתי מהו מקומי..
האוכל היה סבבה לדעתי אבל לדעת הרבה לא ממש…אלעדואלון….(;
היה לנו מבחן רמה די קל אבל גם קצת מוזר אבל נראלי שצלחתי אותו יחסית ואת הרמה גיליתי רק כשקיבלנו את התעודות בסוף..

היה לנו זמן בו היינו צריכים להיות בחדרים אבל כל כך נהנו אחד מהשני שהיינו חייבים קצת לצאת ולהיות ביחד ולהנות, למרות החדרים האישיים היינו המון אחד אצל השני והיה מדהים(:

יצא לנו לאחר הרבה בבקרים ולדעתי אנחנו הקבוצה שאיחרה הכי הרבה, מה לעשות שאני וליאן חייבות להיות יפות בבוקר, זה לא בא בקלות מתוקות!!

הטיול הראשון שלנו היה להארי פוטר!!!היה פשוט מדהים וזאת סדרת הסרטים האהובה עליי ככה שנהנתי בטירוףףף, היה פשוט מהמם וכל כך מושקע, פשוט מדהים.הסתובבתי בעיקר עם אמה ועוד שנייה התעלפנו מדניאל רדקליף אתם לא מבינים..Smileys

הטיול השני היה לקיימבריג׳ שהיה פשוט מדהים, עיר כל כך יפה ומדהימה ולא הפסקנו להצטלם, אחרי זה היה שופינג שעשיתי עם ענאל אמה ושפע למרות שהתפצלנו איזה 20 פעם.. בדיעבד הוצאתי המון כי לא הפקדתי אצל המדריכות חלק מהכסף אז ממליצה בחום, תפקידו את כספכם!!!מציל חיים3>בסוף החזרתי דברים במקומות אחרים וקיבלתי את הכסף חזרה וקניתי דברים שווים יותר(;Smileys

התחלנו את הלימודים אחרי והיה סהכ בסדר, לא מאוד מעניין אבל היו הרבה אנשים מברזיל איטליה וקזחסטן אז יצא לי לדבר איתם המוןןן וככה השתפרתי בטירוף באנגלית שלי, אז אל תתביישו, הרבה שם לא מדברים אנגלית טוב אז גם אם קשה לכם תנסו ובסוף תצליחו!!!
היו לנו גם טיולים לעיר אוקספורד שם היה מעניין וכיף וגם קצת שופינג בקניון ענק…Smileys

היו לנו עוד ימי לימודים ועשינו פרויקטים של סרט רעיונות לשמירה על הסביבה ועוד..
למדתי מאוד טוב ובאמת שהשתפרתי באנגלית והרגשתי הרבה יותר ביטחון מאשר בהתחלה.

אחרי הטיולים שעשינו, סוף סוף הגענו לרגע שחיכיתי לו באמת, לונדון!!
היינו במדאם טוסו, מחזמר מלך האריות שהיה פשוט מהמם בטירוף, עשינו שופינג היה מדהים.

היה לנו עוד יום בלונדון בו היינו בארמון המלכה, שייט בטמזה וראינו את הביג בן המדהים..ביום השלישי בלונדון היינו במוזיאון הבריטי(שהיה קצת משעמם נגיד את האמת(; אבל החנות מזכרות הייתה מהממת)
ואז הלכנו לm&m world עשינו שופינג שם והיה לנו זמן חופשי במקום הענק ויכולנו ללכת למלא מקומות(חנויות באוקספורד וברחובות מקבילים) לא היה לנו כל כך אוקספורד אבל בגלל הזמן החופשי נתנו לנו חד פעמי..

חייבת להגיד שלנו ספציפית נתנו המוןןן זמן לשופינג, כל יציאה מהמרכז הייתה עם שופינג בסוף וזמן חופשי, זה היה מאוד כיף אבל אנחנו קבוצה של גדולים והמדריכות כל הזמן ביקשו להאריך לנו את הזמן כי הן ידעו שאנחנו רוצים שופינג, זה תלוי בקבוצה לדעתי..

אני רוצה לדבר קצת על החברים המדהימים שהכרתי ואנשים שנוצר לי איתם את החיבור הכי טוב שיש, תודה לאמה ענאל מיכל ליאן אלעד יואב אלון יובל שפע שולמית ליה עמית וסופיה שהיו שם בשבילי תמיד!!!אני אוהבת אתכם מאוד וכבר מתגעגעת ועשיתם לי את החוויה הזאת למדהימה כל כך. כל כך נלחצתי שאני לא אתחבר ושלא יאהבו אותי אבל תמיד צריך לזכור שכולנו באותה הסירה וכולם מפחדים וזה מה שיוצר את החיבור בסופו של דבר. כן היו לי משברים וזה קשה כי אנחנו כולנו ביחד כל הזמן ולפעמים נפגעים ולפעמים לא מעכלים אחד את השני אבל מתגברים ביחד ויוצא רק טוב מזה.Smileys

היו המון פעילויות במרכז עצמו בעיקר בערב, היה לנו 2 מסיבות, ערבי היכרות, קריוקי, משחקים ועוד המון, היה ממש כיף והם מאוד השקיעו וגם שם התחברתי המון לברזילאים והאיטלקים.
יצא לי לצאת בערבים גם בלי קשר לפעילויות רק כדי לדבר איתם כי הם היו אנשים מדהימים…

אחרי כל החוויה, נפרדנו מכולם והגיע הרגע ממנו חששתי שבא כל כך מהר כי הזמן עובר בטיללל.
הגיע הסוף של הסאמר סקול))): היה לנו Graduation וקיבלנו תעודות וקיבלתי אחלה רמה לדעתי ואני הייתי מרוצה מעצמי, ואז הייתה לנו מסיבה עם די-ג’יי נחמד יחסית אבל נהנתי בעיקר מהאנשים והריקוד ביחד היה מדהים ומחבר בטירוף ולקחתי את האינסטגרם של כולם..Smileys

יום אחרי זה היה היום המלא האחרון שלנו ובאותו הלילה של היום עשינו לילה לבן במסדרון וגם בסוף נרדמנו שם לשעתיים ועשינו מלא בלאגן(סליחה מיטל וליאור3>) אבל היה פשוט מדהים והכרנו אפילו עוד אחד את השני ועשינו משחקים ושחנשים והבנתי איזה אנשים מדהימים אני הכרתי פה, חברים לחיים.
יום אחרי היינו בסופר מטורף(קמתי מאוחר רצח לצערי אז פספסתי את תחילת היום אבל אני מהממת אז סלחו לי(; ) הגענו חזרה לחדר לנוח ולסדר את המזוודות ואז עלינו על האוטובוסים בשדה, הדמעות התחילו לעלות והייתי מאוד עצובה אבל זה לא היה הזמן והרגשתי שיש לי עוד קצת זמן אז הרגש האמיתי יעלה בישראל בפרידה))))):

הגענו לשדה ועשינו מלא צחוקים ואז עלינו על הטיסה שהייתה בלילה ויחסית שקטה..ממש לא כמו הטיסה הלוך שהייתה מטורפת אבל כולנו היינו מותשים אז מותר(;Smileys

אז נחתנו, היה קשה מאוד ומתיש אבל הגענו לישראל..
התחבקנו בכינו צחקנו עשינו תמונות ובעיקר לא רצינו לעזוב): זה היה כל כך קשה והיינו עייפים בנוסף לכל והלוואי והיה לנו יותר זמן לעכל..

ההורים חיכו לנו וחלק בכו חלק התרגשו ואבא שלי בכלל חיכה מחוץ לשדה בתוך האוטו(;

אני רוצה להגיד תודה ע נ ק י ת לליאור ומיטללל, אתן מדהימות והייתן כמו אחיות גדולות בשבילי, מההתחלה נתתם לי להרגיש שיש לי למי לפנות וצחקתן איתנו והייתן איתנו ברגעים קשים ותמכתן ועזרתן 3> Smileys

אני אוהבת אתכן ומתגעגעת ומאחלת לכן מלא טוב ואהבה.

כבר אמרתי אבל תודה לכל החברים המושלמים והמדהימים שהכרתי, גם אלו שהיו פחות קרובים ולא ציינתי, הייתם חלק חשוב בטיול שלי ומקווה שגם לכם עשיתי טוב בטיול ונהנתם ממני ובכללי היה לכם כיף וטוב 3>

תודה לכולם ותודה לקמפוס על החוויה הכי טובה שלי בזמן האחרון, זה היה מרגש מטלטל ומדהים ביחד ואני אוהבת כל אחד ואחת שהיו איתי בחוויה הזאת.
חיים שלי ליאןןןן!!!!מאחלת לכם שפע של אהבה ואיחורים3>>> Ani ohev otah!!