שפע

• מרכז: הרדפורדשיר - HERTZ
  • יצאתי בקיץ: 2022

שפע מנדלסון

היי קוראים לי שפע מנדלסון ...

ליה כורם

אני ליה (16) והייתי במרכז ...

אלעד זקון  (אלעדי)

מה נשמע  אני אלעד זקון ...

ענאל דוד

הייי אני ענאל ואני יצאתי למרכז ...

ויקטוריה איינמר

היי, אני ויקטטוריה ויצאתי ...

עומר בראל  (עומר)

החוויה שלי מהסאמר סקול 3>>>>אז ...

היי קוראים לי שפע מנדלסון ואני בת 16 מחיפה והייתי השנה בסאמר סקול בהרטפורדשייר באנגליה .

זאת באמת הייתה חוויה הכי מדהימה שיש , אני הכרתי המוןןןן אנשים כל כך מיוחדים ומהממים גם מישראל וגם ממדינות שונות , טיילתי במקומות כל כך יפים עם אנשים בלתי נשכחים וזה רק הפך את החוויה לפי אלף יותר כיפית ומדהימה .

צחקתי המון , באמת שכל כךךךךךך הרבה , הם גרמו לי לשמחה מטורפת ולצחוק כל היום .
צעקו "שפעעעעעעעעע" כל בוקר והעלו לי חיוך על הפנים וצילמנו כל כך הרבה תמונות וסרטונים ביחד שממש רואים בהם כמה נהנינו .

היינו בלונדון איי , היה מהמם ונוף כל כך מרהיב , היינו במאדם טוסו , שם הצטלמנו עם בראד פיט , אריאנה גרנדה , גסטין ביבר , אד שירן , ליטל מיקס , המלכה אליזבת , אובמה ועוד מלא ...
היינו במחזמר של מלך האריות שהיה ממש יפה ומושקע בטירוף למרות שהוא היה ארוך הוא עדיין היה שווה את זה .

הספקנו גם לראות את לונדון בשעות היותר מאוחרות , כשיש חושך והרחובות היו כל כך יפים ומגניבים שנעצרנו כמה פעמים בדרך לצלם אותם .
באחד מהימים גם הלכנו לקמברייג שזאת עיר באמת קסומה ושם עשינו שייט ממש נחמד עם מזג אוויר מתאים בול ולא ירדנו מהסירה עד שדאגנו שלכולם אבל לכולם יש תמונות מהממות מהסירה עם הנוף האירופי ברקע , ממש רמה של חו"ל ... ובואו נדבר על הבתים שראינו בדרך שהיו פשוט קסומים ולא היה אפשר שלא להתאהב בהם על המקום .

כמובן שעשינו גם המון המון שופינג בהרבה מקומות , גם בקמברייג , גם באוקספורד , וגם פעמיים בלונדון ותמיד גם היו חנויות מזכרות בדרך לבזבז בהם את הכסף וכמה מינימרקטים לקנות בהם ממתקים ודברים נחמדים לאכול .

היו עוד כל כך הרבה מקומות שווים שהיינו בהם שלא היה בהם פחות כיף כמו הלונה פארק העצום ואולפני הארי פוטר שהיו מרשימים , יפים ומרהיבים , גם לאלה שלא ראו הארי פוטר .

בסוף הייתה חנות מזכרות גדולה וכמובן שגם סטארבקס כמו בכל מקום שהיינו , אפילו באוניברסיטה היה , שהסטארבקס בה גם הפך למקום מפגש שלנו בערב .
ובחלק מהימים שנשארנו באוניברסיטה עשינו פעילויות ספורט כמו כדורסל וכדור נוצה ובבריכה ששיחקנו קווה קווה דה לה אומה עם הברזילאים והיה כל כך כיף , למרות שנפסלתי ראשונה אז ספגתי את כל השפריצים של המים אבל עדיין נהנתי בטירוףף ...

וכל יום שישי עשינו קידוש והראנו לברזילאים ולאיטלקים מה עושים בקידוש ושכנענו גם את השף להכין לנו במיוחד חלות והשגנו גם תירוש .
והיו לנו מדריכות כל כך מדהימות שבלעדיהן הטיול הזה לא היה עד כדי כך מדהים אז בהזדמנות זו אני גם רוצה להודות לכן מיטל וליאור על הכלללל , באמת על הכל .
ואיך אפשר לשכוח את היום לפני הטיסה חזרה ,  שעשינו לילה לבן והבאנו המון שמיכות וכריות ללובי וישבנו כולנו ביחד , שיחקנו משחקים והתקשנו לקלוט שזה הלילה האחרון שלנו ביחד , אחרי שהספקנו לעשות כל כך הרבה ביחד בשבועיים האלה , הספקנו להיפתח , לדבר , לצחוק , לבכות , לכתוב שירים אחד על השנייה ועל המורים ולשיר אותם ועוד המון דברים ...

אפשר לומר גם שאני מכירה עכשיו את תרבות ברזיל הרבה יותר לעומק , דיברתי עם ברזילאים כל כך הרבה בשבועיים האלה וכשהם עזבו זה היה כל כך עצוב ובואו לא נדבר על כמה זה היה עצוב וכואב כשאנחנו עזבנו ואיך נפרדנו כולנו , כל הישראלים בשדה תעופה , אבל סגרנו שזאת לא פרידה לתמיד ושברוררררר שאנחנו הולכים להיפגש אחרי הסאמר סקול .

יש לי עוד כל כך הרבה דברים לספר לכם ואני יכולה גם לספר לכם עד מחר אבל כמה אני יכולה לחפור לכם ...

אז בקיצור אם אתם שואלים אותי אם זה היה שווה את זה , והאם כדאי ... אז אני אענה לכם בשיא הכנות שזאת הייתה החוויה הכי מדהימה בחיי ושאני הכי ממליצה בעולם ...

אז מה אתם עדיין עושים בארץ , טוסו כבר לסאמר סקול ...