אסף

• מרכז: ברייטון
  • יצאתי בקיץ: 2022

אסף המבורגר

הי קוראים לי אסף המבורגראז ...

אילון איתן  (אילונץ)

היי אני אילון וזה הסיפור שלי,סיימתי ...

נועה גלילי

אני נועה, בת 14 והחלטתי לצאת ...

שר טורג׳מן  (שר)

ברייטון 3-24/7/2022כל הילדות ...

גל לובלינסקי

היי אני גל בן 14 והנה הסיפור ...

לני גולדשטיין

היי אני לני גולדשייין מתל ...
הי

קוראים לי אסף המבורגר

אז אני אנסה לסכם בקצרה את החוויה המדהימה והכי טובה שחוויתי. הכל התחיל שחשבתי עם הוריי מה אעשה בקיץ והם הציעו לי ללכת לסאמר סקול ללמוד אנגלית

אז החלטתי לקחת את ההצעה ברצינות והתחלתי לחקור על הנושא בדקתי כמה זמן כל מקום מציע מה ההבדלים בין המקומות ומה הייחוד של כל מקום אז לאחר שבדקתי את כל הפרטים בחרתי בברייטון לשלושה שבועות מאוד

התרגשתי אבל בהחלט גם חששתי שלא אוהב ואתחבר לאנשים ואז תיהרס החוויה אבל הכל השתנה שהגענו לשדה תעופה כבר מהשדה תעופה התחלנו להתחבר והבנתי שאין לי ממה לחשוש גם בטיסה המשכנו להתחבר ולצחוק ביחד כאשר הגענו למקום התאהבתי במבנים והנופים המדהימים של אנגליה שכל כך התגעגעתי אליהם ושמחתי כל כך לראות אותם שוב

ביום הראשון לא עשינו כל כך הרבה חוץ מלהכיר את המקום איך הוא מתנהל ואת שאר התלמידים וההנהלה ביום השני כבר יצאנו מחוץ לקמפוס לטיול בחוף ובטיילת וראיתי כמה שברייטון עיר יפה וברגע שחזרנו נאלצנו להיבחן בשביל חלוקת הרמות והתחלתי להילחץ אבל ברגע שהמבחן התחיל הבנתי שהולך להיות המחבן הכי מצחיק שהיה לי כיוון שכמו ישראלים לא הצלחנו להישאר בשקט לאורך המבחן וכל המבחן צחקנו ונעזרנו אחד בשני

ומהיום השלישי נכנסנו לשגרה הכיפית והמהנה של הסאמר סקול בנוסף ביקרנו בלונה פארק שהיה הכי מצחיק בעולם לשמוע את כולם צורחים מפחד היינו גם במחזה של אנה ואלזה שבחיים לא הייתי בוחר ללכת למחזה הזה אלמלא קמפוס בהתחלה התבאסנו מהבחירה של המחזה אבל במהלכו הבנו איזה רמה גבוהה המחזה וכמה טוב שבחרו בשבילנו היה כל כך מהנה ומצחיק לשיר כולם לאט איט גו במהלך ואחרי המחזה היינו גם במוזיאון מדאם טוסו ובעוד מגוון אטראקציות שנהנו בהם לסיכום אני רוצה להודות לקמפוס על שלושה שבועות בלתי נשכחים ועל חברים לחיים שישארו לנו לנצח זכרונות וצחוקים שרק אנחנו נכיר ונצחק מהם