דנה

• מרכז: לוס אנג′לס
  • יצאתי בקיץ: 2019

דנה פאר

שלום לכולם קוראים לי דנה פאר ...

נדב זגורי

היי קוראים לי נדב זגורי, אני ...

אורי דהן

קוראים לי אורי דהן וחזרתי ...

שלום לכולם קוראים לי דנה פאר בת 16.5 ועכשיו חזרתי מהקיץ הכי מטורף שיכול להיות בל"א ולאס וגאס!!!

אז ככה, הכל התחיל לפני כמה חודשים כשסופסוף הצלחתי לשכנע את ההורים שלי לרשום אותי לסאמר סקול אחרי מלא פעמים שניסיתי והם לא ממש הסכימו.
אמרנו שאם כבר עושים את זה אז עושים את זה בהכי גדול שיש ובחרנו ביחד את התכנית בל"א ולאס וגאס!

כבר מהרגע שפתחו לנו את קבוצת הוואטסאפ הרגשתי שאני מגיעה לקבוצה טובה וכל הילדים היו ממש נחמדים וכולם כבר חיכו להיפגש במפגש הקבוצה. כשמפגש הקבוצה הגיע סופסוף פגשנו גם את עדן המדריכה שהייתה מדהימה מההתחלהSmileys

בטיסה ישבנו ביחד והתחלנו להכיר ואז אני לפחות ניצלתי קצת את הזמן בטיסה הארוכה וישנתי קצת. לאחר הנחיתה ונסיעה משדה התעופה הגענו לאוניברסיטת UCLA!!!! שכל החברים בקבוצה הסכימו שמדובר באוניברסיטה מטורפת וללא ספק אחד מהדברים הכי טובים שהיו בכל הסאמר סקול. מי שטס לשם תתכוננו לא להפסיק לאכול Smileys

לאט לאט התחלנו להכיר גם עוד חברים שהגיעו מכל מיני מקומות בעולם והיה ממש נחמד סופסוף להתחיל לחוות מה זה סאמר סקול באמת, להתחלק לכיתות ולהתחיל ללמוד ביחד ולעבוד על הפרוייקטים שהיינו צריכים להכין ולהציג בסוף השבוע.

ללא ספק מה שהכי נהניתי בו היו הטיולים- בפארק השעשועים SIX FLAGS וגם ביוניברסל סטודיוס ובאמת הייתה חוויה בלתי נשכחת.
אני שמחה שחוויתי את הסאמר סקול ושהצלחתי לשכנע סופסוף את ההורים שלי לשלוח אותי לזה אחרי הרבה שנים שניסיתי והם לא הסכימו, ואני בלי שום ספק ממליצה לכולם לטוס לסאמר סקול בל"א ולאס וגאס המטורף! זו חוויה לכל החיים ושווה כל שקל.Smileys