נדב

• מרכז: לוס אנג′לס
  • יצאתי בקיץ: 2019

נדב זגורי

היי קוראים לי נדב זגורי, אני ...

אורי דהן

קוראים לי אורי דהן וחזרתי ...

דנה פאר

שלום לכולם קוראים לי דנה פאר ...

היי קוראים לי נדב זגורי, אני בכיתה י' ולאחרונה חזרתי מהסאמר סקול בלוס אנג'לס ולאס וגאס.Smileys

מדובר בחוויה במדהימה, נהניתי ממש מכל האטרקציות, החברים בקבוצה הישראלית, החברים מהעולם ובעיקר מאוניברסיטת UCLA הענקית והמדהימה.

כמו לפני כל טיסה, כמובן שגם לפני הטיסה לסאמר סקול ממש חיכיתי וספרתי כל יום עד שיגיע היום של הטיסה.

ביום הטיסה נפגשנו כל הקבוצה בשדה התעופה ביחד עם המדריכה וכל ההורים והתחלנו את כל התהליך הארוך של ביקורת הדרכונים עד שהגענו סוףסוף לדיוטי פרי ושם כבר התחלנו לעשות את הקניות.

השיעורים בכיתה היו ממש מגניבים ומצחיקים כאשר התחלנו לעבוד על הפרוייקטים שלנו יחד החברים מכל העולם. לאחר מכן כמובן שהיו לנו מלא טיולים, טיילנו בחוף בסנטה מוניקה בוניס ביץ', הגענו לבוורלי הילס לשלט של הוליווד.

מה שהכי נהניתי ממנו בכל השבועיים הכיפיים האלה היה כמובן פארק השעשועים סיקס פלאגס וגם ביוניברסל סטודיוס היה ממש כיף.

לאחר השבועיים שהיה בהם ממש כיף בלוס אנג'לס התחלנו בנסיעה ארוכה ללאס וגאס ושם ראינו את כל המלונות המפוארים וגם היינו במופע ממש מגניב של סירק דה סוליי שהיה מגניב.

בקיצור אני ממליץ לכל מי שמתלבט ולא בטוח האם כדאי לו לטוס לסאמר סקול אז אני יכול להבטיח לכם שהסאמר סקול בלוס אנג'לס הוא הסאמר סקול הכי טוב שיש וממליץ לכולם לצאת אליו!Smileys