פלג

• מרכז: מדריד - ספרד
  • יצאתי בקיץ: 2019

פלג דוד

היי אני פלג דוד בת 15 והסאמר ...

כפיר ברמן

מה הולך? אם אתם קוראים את ...

רותם בלקר  (רותם)

אני רותם, אני בת 15 ויצאתי ...

איתן שפירא  (שפירא)

היי קוראים לי איתן שפירא אני ...

טל פרי

אני טל פרי השנה פעם ראשונה ...

אגם דרוקר  (אגם)

היי לכולם קוראים לי אגם דרוקר, ...
היי אני פלג דוד בת 15 והסאמר סקול במדריד היה אחד הדברים הכי כיפים שעשיתי.

היה פשוט מדהים לפגוש אנשים מישראל שהכרת במפגש של חצי שעה ולהתחבר איתם כל כך מהר, לטוס למדינה שאני לא מכירה וללמוד ולטייל בה.

האווירה הייתה תמיד טובה כולם התחברו בקלות ושבועיים עברו כל כך מהר אבל עדיין הרגיש כאילו לכל יום יש משקל שבוע בערך כי היינו המון ביחד.

כל יום התחיל בארוחת בוקר ואז בשיעורים מה שנתן מסגרת, חילקו אותנו לקבוצות גיל שלכל קבוצה היה מדריך אבל גם מחוץ לקבוצות גיל התחבר ועם ילדים מגילאים שונים מכל העולם.

אחרי השיעורים נפגשנו כל קבוצה עם המדריך שלה בנקודת מפגש של כולם ובהתאם לקבוצת גיל ארגנו לנו פעילות ש(לפעמים) עשינו
ארוחת צהריים הייתה באחת וחצי ואחכ היתה לנו בערך שעה וחצי עד הפעילות הגדולה של היום: טיול במדריד, בריכה, קניות פארקים ועוד.

מהיציאות חזרנו כמעט תמיד בסביבות שבע שמונה התקלחנו וארוחת הערב התחילה בשמונה וחצי. בתשע וחצי הייתה פעילות ערב: מסיבה, משחקי גיבוש ועוד לא הספקנו כלום וכבר כיבוי אורות באחת עשרה.

בזמן בין הפעילויות היינו אחד עם השני, עם חברים מהארץ או מחול או נחנו בחדרים.

ככה בערך עברו כל הימים חוץ מסופי השבוע, שבהם יצאנו לטייל בסגוביה והלכנו לפארק. נתנו לנו המון זמן לאכול ולקנות (יש).

ביום שישי השני הייתה מסיבת פרידה בערב ולא הפסקתי לבכות כי החברים הטובים שלי התכוננו לעזוב :(( וגם מי שלא התחבר באותה רמה אל הילדים ממדינות אחרות היה עצוב והייתה אווירה של סוף.

השבועיים עברו כמו יומיים אבל גם כמו חודשיים והעברתי את הזמן הזה בהכי כיף שיש עם אנשים מדהימים שנצטרך להתאמץ כדי לשמור איתם על קשר בגלל המרחק והשוני בזמנים.

סוף השבוע הזה היה עצוב ושקט יותר לכולם אבל לפחות ביום באחרון נסענן בפעם המאה לקניות וזה עודד אותנו קצת :)

המדריכים היו מדהימים התחברתי מאוד לאנשים ממקומות שונים ומהקבוצה הישראלית חווינו ביחד, דיברנו המון, שרנו באוטובוסים וצחקנו מלא ואני עדיין מנסה לשמור איתם על קשר

הטיולים היו ממש כיפים בעיקר להיות עם החברים, להכיר, לדבר וממש להשתחרר. האוניברסיטה עצמה הייתה ממש אחלה גם כמקום מגורים ופעילויות וללמוד בו וגם מבחינת המדריכים והצוות שתמיד שם בשבילכם לעזור בכל דבר, מגעגועים הביתה עד החלפת מצעים. במיוחד המדריכה המוששששלמת של קמפוס שתמידדדד שמעה את כל התלונות ועזרה בכל מה שצריך.

היה מדהים, חבל שלא נשארנו שם לעוד שבועיים !