תמר

• מרכז: מדריד - ספרד
  • יצאתי בקיץ: 2016

תמר גלעדי

שלום, אני תמר, אני בת 15 ואני ...

דניאלה בלף

היי,   קוראים לי דניאלה ...

גלי ימין

היי, קוראים לי גלי בת 15 מאור ...

אילונה בלף

הייי   קוראים לי אילונה ...

גלי ישכיל

אני באמת לא יודעת איך אפשר ...

שלום, אני תמר, אני בת 15 ואני ממושב חרות שבשרון.

לא מעט שיכנועים הייתי צריכה כדי שאוכל להגיע לרגע הזה שאני טסה לסאמר סקול בספרד. כבר בשדה תעופה ובמטוס אהבתי את הבנות וידעתי שזה הולך להיות קיץ מדהים.Smileys

שהגענו למדריד ונסענו למרכז הצצתי קצת בחלון וראיתי כמה מדריד יפה והתחושת כיף שעברה בי הייתה ענקית. הגענו למרכז עם קבלת פנים כייפית מצד המדריכים והילדים. בערב היה מסיבת פתיחה שכבר הראתה איזה קבוצה טובה של ילדים יש פה.

במשך היום היה לנו שיעור ספרדית מעניין וכיפיי (אולם לעיתים, העייפות שברה אותנו) עם לטיסיה המורה המדהימה! לאחר מכן היינו יוצאים לטיול ברחבי מדריד והאזור! טיילנו במרכז מדריד, בסגוביה, בטולדו, עשינו קייאקים בנחל מהמם, עשינו שופינג, היינו בגן בוטני, במוזיאון ובעצם מה לא עשינו?! Smileys

במקרה, ביום שבת של השבוע הראשון, חגגתי יום הולדת! כבר שנכנסתי לחדר אוכל בבוקר התחילו לשיר לי ובעוד כל הזדמנות אחרת. באותו היום טיילנו בנופיה של סגוביה ובערב היה פעילות ערב כייפית במיוחד- היה תחרות שירים בין הבנים לבנות (וכמובן שהבנות ניצחו) ואז מסיבת יום הולדת לכבודי! עם עוגה וחיוך סיימתי את היום הזה.

האוכל במרכז היה קצת בעייתי אבל יחד עם מקדונלדס ושוקלדים התגברנו עליו יחד.

במשך השבוע הראשון הכרנו את הקבוצה ואת הילדים מחול ובסוף השבוע השני לא רצינו להיפרד. וגם עכשיו, החפירות בקבוצת הוואטסאפ נמשכות, ויחד עם סקייפ אנחנו מדברים עם החברים מכל העולם!

החוויה הזאת בהחלט הייתה מדהימה ואין ספק שלקחתי ממנה המון!